Toon posts:

Computer blijft hangen tijdens branden cd (70%)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb (weer eens) een beetje een troebel probleem...iedere keer als ik probeer een cd'tje te branden, blijft na 70% van de data te hebben geschreven mijn computer ineens hangen...als in: Het beeld bevriest en hij reageert nergens meer op...geen blauw scherm ofzo. Ik heb verschillende data geprobeerd om er zeker van te zijn dat het niet daaraan ligt en ik heb ook de laastste apsi-drivers geinstalleerd. Ik heb voorheen eigenlijk nooit geen problemen met deze brander gehad en het lijkt me stug dat-ie nou al op is (na misschien net 300 cd's).

Ik draai WinXp en gebruik Nero 5.5 voor cd's te branden. Overigens blijft de buffer netjes op 99% staan totdat 70% van de cd gebrandt is en dan...pats!

Heeft er iemand enig idee wat het mogelijk zou kunnen zijn, of wat ik zou kunnen doen om erachter te komen wat het mogelijk zou kunnen zijn?

BVD,

(btw: voor hardware-specs, zie sig)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:25

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> OM

• Weng
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Dat lijkt mij weer typisch zo'n WinXP probleem. Het kan aan je videokaart liggen. Heb je al andere drivers geprobeerd?

Aye aye captain

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 17:53
check je log file eens van nero

C:\Program Files\ahead\Nero\NeroHistory.log

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb je iets aan je hardware veranderd? Met DMA zitten spelen? Probeer de brander anders eens uit in een andere PC, zodat je zeker weet of het aan de brander of aan je PC ligt...