Toon posts:

Intel 845EBG2 Moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb een nieuwtje denk ik. Ik heb gehoord via een medewerker van intel dat er wel degelijk DDR333 dus PC2700 geheugen werkt op een intel 845EGB2 bordje. Alleen ja.. hoe??? dat wil ie niet zeggen. of dat mag hij niet zeggen. Nou ik weet het niet hoor, maar ik krijg het niet voormekaar hij draait gewoon vrolijk op 266 en forceren kan niet want in de bios kan ik hem niet anders instellen dan op 266, maar zijn er misschien modules die niet neerwaards compatible zijn? Zodat hij wel moet draaien op 333 Nou in iedergeval zei die medewerker dat je wel een foutmelding krijgt tijdens het booten, maar dan ken je gewoon op F1 drukken om die te skippen. Is er hier iemand die weet of het draait of niet en die het misschien al geprobeerd heeft????
:?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:14
Je bedoelt dus dat je het geheugen daadwerkelijk op 333Mhz DDR (PC2700) wilt gebruiken? Volgens mij kan dit niet aangezien de 845E chipset gelimiteerd is tot maximaal 266Mhz (PC2100), maakt niet uit op wel merk/model mobo die chip dan zit uiteraard. De chipset die dat wel kan is de SiS 645DX en die zit uiteraard niet op een intel bord.... :P

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 21:36
Nou.. volgens mij kan dit ech niet hoor...
Je intel bordje gaat idd maar tot 266mhz pc2100.
Dus hoe je het voor elkaar wilt krijgen is mij nog een raadsel. Ik zou het nog maar eens aan die intel-medewerker vragen dan...

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik ga hem net zo lang martelen totdat hij het verteld!!!! mwwwhuuaaahaha... en zodra ik het weet laat ik het natuurlijk weten! :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik weet het, maar helaas niks aan. Je moet een preproduction bios hebben..die niet gelocked is ofzo. Maar die wil ie niet geven..Lekker dan. Maar ja...dat was het dus.

mzzl

• Tokolosh
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Doet het ook ik heb een asus p4b533-v met 1,8a lopen op 2400 mhz (zonder extra volts :)) Bij 133 mhz bus speed krijg ik de 4/5 multiplyer, loopt als een zonnetje

Edit: zie net dat julie de i845E bedoelen nee die doet dat niet (zonder trukjes).
Pagina: 1