Quake 2 servers dichtbij

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
{Ja ik heb al gezocht, maar dat zijn allemaal al topics van 2 jaar geleden )

Zijn er in Nederland (of daar in de buurt van) een beetje coole servers voor Quake 2? quake2.xs4all.nl ken ik wel maar daar zit nooit iemand.

en bij andere heb ik altijd een ping van 400 :(

Verwijderd

check de gamepoint servers.. die zijn wel redelijk.. maar voolgens mij is dat allemaal lythium :(

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:15
Op woensdag 03 juli 2002 21:54 schreef Appel het volgende:
check de gamepoint servers.. die zijn wel redelijk.. maar voolgens mij is dat allemaal lythium :(
Ik ging laatst voor de grap weer is Quake II online doen....

m'n mond viel open van verbazing...wat een skills had iedereen! Of het door de cheats kwam of door mij ik weet 't niet :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• JER00N
  • Niet online
Ik ben nog maar een n00bje, heb het pas sinds 2 dagen :X, dus.. zijn er ook nog een soort training-servers ofzo?

Want die Railgun-only servers zijn zo saai.. tenminste voor mij want ik houd het nooit lang vol, vooral niet als je ping 400 is :(

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Op woensdag 03 juli 2002 22:29 schreef Fr3aKER het volgende:
Ik ging laatst voor de grap weer is Quake II online doen....

m'n mond viel open van verbazing...wat een skills had iedereen! Of het door de cheats kwam of door mij ik weet 't niet :)
Aangezien de COMPLETE source te downloaden is (waarmee je dus ook de engine kan compilen, niet zo een kleine stukje source waarmee je alleen mods maakt), zou dat best nog wel eens kunnen.

• JER00N
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 22:48 schreef Rafe het volgende:

[..]

Aangezien de COMPLETE source te downloaden is (waarmee je dus ook de engine kan compilen, niet zo een kleine stukje source waarmee je alleen mods maakt), zou dat best nog wel eens kunnen.
WAAR? :P

* JER00N houdt van opensource!

-edit-
trouwens en op http://www.gameaholic.com/servers/quake2/25/?SortBy=IP
staan wel een hele zooi servers, maar de meeste ervan hebben geen players.

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:15
Op woensdag 03 juli 2002 22:51 schreef Pastasaus het volgende:

[..]

WAAR? :P

* FreakR houdt van opensource!

-edit-
trouwens en op http://www.gameaholic.com/servers/quake2/25/?SortBy=IP
staan wel een hele zooi servers, maar de meeste ervan hebben geen players.
ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/source/quake2.zip

Volgens mij is dat 'm...past op een flop als je bang was voor een grote download :D

Dat herrinnert me eraan dat ik een tijdje geleden Quake II zo getweaked/gestript had dat het nog maar 5mb ofzo was. Dus alleen multiplayer en Q2DM1 :) Het schijnt zelfs op 1 flop te passen met wat meetwerk :D

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:05
Voortaan graag wat minder snel kicken, lees de Algemene FAQ er nog eens op na, en dan vooral <A href=http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#02>dit stukje</A>.

There is no magic.

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Die gasten die nu nog Q2 spelen zijn er allemaal al 3+ jaar mee bezig.... Idd allemaal fokkin skilled, echt ernstig... en nee, het zijn geen cheats (dat zie je anders wel meteen. een railgun die uit iemand zijn reet schiet geeft het meestal wel weg...)

Ga anders maar eens Q1 spelen... zelfde verhaal. Je bent nergens...

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
Op donderdag 04 juli 2002 00:55 schreef RedTop het volgende:
Die gasten die nu nog Q2 spelen zijn er allemaal al 3+ jaar mee bezig.... Idd allemaal fokkin skilled, echt ernstig... en nee, het zijn geen cheats (dat zie je anders wel meteen. een railgun die uit iemand zijn reet schiet geeft het meestal wel weg...)

Ga anders maar eens Q1 spelen... zelfde verhaal. Je bent nergens...
mwah onzin, ik speel Q2 nu ong 2-3 maanden en nu word ik in publics (DM, bijv claranet/barrysworld) soms 2e/3e, nooit laatste ofzo, en ik kan makkelijk meekomen. Heb dus verder helemaal geen achtergrond met Q2 (mjah singleplayer way back, maar toen strafede ik niet en gebruikte ik keyboard). Wel speel ik veel UT, maar Q2 is wel goed te leren :Y)

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Wie gaat nu nog beginnen met het spelen van Q2? :D
Waarom niet een spel wat iets recenter is?

• RedTop
Omdat ieder spel, hoe oud ook, zijn eigen "feeling" heeft... Voor Quake2 heb je bijvoorbeeld behalve aiming skills ook heel wat tactisch inzicht nodig... luisteren naar de geluiden waar iemand anders zit en daar dan zo goed mogelijk op inspelen.

Op Q2DM1 is bijvoorbeeld controle over de armorkamer heel belangrijk... maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb wel eens gespectate bij een duel tussen 2 clannertjes... was echt heel cool om te zien hoe ze dat deden.

• JER00N
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 02:00 schreef RedTop het volgende:
Omdat ieder spel, hoe oud ook, zijn eigen "feeling" heeft... Voor Quake2 heb je bijvoorbeeld behalve aiming skills ook heel wat tactisch inzicht nodig... luisteren naar de geluiden waar iemand anders zit en daar dan zo goed mogelijk op inspelen.

Op Q2DM1 is bijvoorbeeld controle over de armorkamer heel belangrijk... maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb wel eens gespectate bij een duel tussen 2 clannertjes... was echt heel cool om te zien hoe ze dat deden.
.. en omdat mijn videokaart maar 8mb is :)

Verwijderd

ga een keer ff op games.telenet.be kijken en klik linksboven op Q2 icoontje.
ik denk dat ze 2 of 3 zalig pingende servers heben :)

• RedTop
Download anders Gamespy ff... Als je het proggie niet wilt kan je tenminste altijd nog de ip's snel overschrijven :)

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-10 22:26
LOL @ Q2 :)
Q2ctf rox0rz ;P
ff classic ctf downloaden :) er zijn 2 xs4all servers (in NL dus :P) waarvan er 1 is die (bijna) altijd vol zit :)
ik word alleen altijd laatste (of 1 na laatste *D) dus ik speel t niet zo veel ;P

edit:
wat een smilies :/

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
ja man, Q2 blijft 1 van de VETSTE fps-ers ooit. Dat spel speelt gewoon zo fijn :)

Verwijderd

WOA ..een quake2 topic. Ik speel nu al een paar jaartjes, en idd, als je nu begint ga je geslacht worden. 99,9% van de mensen zijn gewoon skilled btw. Cheats zijn er natuurlijk wel ..maar gelukkig is er anti-cheat in de vorm van Q2ace (client) en q2admin (serverside).

194.109.69.81:27910 <--xs4all CTF
195.149.21.32:27911 <--jolt q2ctf > UK server (q2ace only)

195.193.163.104:27910 <--gamepoint instagib
194.134.233.67:27910 <--wanadoo instagib
195.130.132.156:27910 <--telenet instagib

dat zijn wel zo de drukbezochtste server. Ikzelf speel alleen maar ctf .. .top. Zip! is m'n nick mocht je mij ooit tegenkomen op xs4all.

[btw] als iemand wat wilt weten of es wilt ragge ik ben meestal wel op quakenet #toppertje

Verwijderd

Quake2 vind ik het fijn spelende en meest geweldige spel ooit gemaakt. Ik heb het ongeveer 1,5jaar intensief gespeeld. Maar nadat de servers verdwenen en er niet echt meer een veel uitdaging was ben ik er mee gestopt. Op een lan wil ik het nog wel eens proberen tegen een andere q2freak.
Nu speel ik af en toe een beetje Q3 Rocket Arena...wachtend op Doom3.

Hoop dat de gameplay van D3 ook zo fijn wordt als die van Q2/Q3..

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:03

Booth

¯¯¯¯¯¯

Q1 roeleert meer :)
Q2 kan ik niet meer aan komen :/
Q1 kan ik via KaZaA downen >:)
..
[oeps :D]
Pagina: 1