Toon posts:

minolta sp3000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van een vriend heb ik een Minolta sp3000 laserprinter gekregen omdat deze gaat verhuizen.

Voor mijn cd's maak ik de hoesjes ( ahum ) nog in het oudere programma "Easy cd creator 3". Maar wat is nu het
geval, als ik het hoesjes wil printen, met alleen maar
tekst aan de zijkant, dan geeft ie de melding "30 overflow", print vervolgens wel het hoesje uit, maar niet volledig. pas bij de volgende print staat het rest kader door die print. Ik weet dat deze printer 2 mb aan geheugen heeft.

Heeft iemand misschien een suggestie hoe ik (wellicht softwarematig) de data kan bufferen/vertraagd versturen zodat toch alles uit de printer komt ?

Verwijderd

Topicstarter
niemand een suggestie ?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Staat in de bios de printer-poort setting op EPP/ECP?
En kijk ook even bij de wachtrijinstellingen van de printer. Hier moet je maar een beetje mee klooien en kijken of het dan wel werkt.

Suc6

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, de biossetting die jij omschreef stond op "normaal".
Ik heb em op EPP/ECP gezet, windows herstart en opnieuw geprobeerd. Windows installeerde overigens ook nieuwe drivers. Het had helaas een nadelige bijwerking deze handeling; elk printje leverde een blanco vel op met slechts een rij kriebels aan de bovenkant :'(

En waar staan precies de wachtrijinstellingen ??

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Druk de kabel eens aan, dit wil ook wel eens helpen.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.