Verwijderd
Al eens gezocht op www.voodoofiles.com ? Zoek eens naar de Voodoo Graphics Drivers voor NT4 b.v. als ze geen w2k drivers hebben. Met wat gekloot krijg je die misschien aan de praat.
Voor de Voodoo2 heb ik ze iig nog wel liggen hier. Wat heet, zit zelfs ergens nog een Dual (dus SLI) Creative V2-12MB in een of andere machine die in de kast staat.
Voor de Voodoo2 heb ik ze iig nog wel liggen hier. Wat heet, zit zelfs ergens nog een Dual (dus SLI) Creative V2-12MB in een of andere machine die in de kast staat.
Kijk ff op http://www.3dfx.com/
Aye aye captain
Verwijderd
hij staat in de kast maar doet hij het ook nog ?Op woensdag 03 juli 2002 19:58 schreef Misser het volgende:
Al eens gezocht op www.voodoofiles.com ? Voor de Voodoo2 heb ik ze iig nog wel liggen hier. Wat heet, zit zelfs ergens nog een Dual (dus SLI) Creative V2-12MB in een of andere machine die in de kast staat.
Ik heb alleen drivers voor v2/3/4/5 daar gevonden, of ze zijn voor windows 95/98/nt4. Ik ga zo maar eens voor de lol die nt4 driver proberen, kijken of het wat uithaalt...
Verwijderd
Hihi had ik net nog even snel geedit over die NT4 drivers.
Yeps doet het nog hoor, is een Celeron 500 met 512mbhij staat in de kast maar doet hij het ook nog ?
Ik ga intussen lekker mijn andere zusje dr PC herinstalleren, daar zit gelukkig alleen maar nog brakkere zooi in dat automatisch door w2k wordt herkend
.
Hastec, die gasten zijn zo aardig om alles te bewaren, ook S3 drivers die S3 allang weer weggeflikkerd heeft omdat ze niets meer met het produkt te maken willen hebben
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()