Toon posts:

[mobo] Asus CUV NT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een HP Pavilion 9710, p866.
Er zit een Asus mobo in type CUV-NT, nu kan ik hier totaal geen info of biosupdate van vinden.
Wie weet er meer over dit mobo of weet een richting om te zoeken, (kom niet met een sites van de fabrikant, die kennen geen CUV-NT).

edit:
Via Apollo Pro 133 694x

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Bij OEM spul moet je juist niet zoeken op de site van de hardwarefabrikanten, maar op de site van de computerfabrikant.. In dit geval dus www.hp.com. Dat komt omdat ze (bijna) altijd afwijkende hardware gebruiken, dan wat los op de consumentenmarkt te vinden is :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 09:54 schreef BalusC het volgende:
Bij OEM spul moet je juist niet zoeken op de site van de hardwarefabrikanten, maar op de site van de computerfabrikant.. In dit geval dus www.hp.com. Dat komt omdat ze (bijna) altijd afwijkende hardware gebruiken, dan wat los op de consumentenmarkt te vinden is :)
Ja, dat weet ik, maar daar valt echt niks te vinden over dat ding.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 10:27 schreef Busmaster het volgende:
Deze BIOS update bedoel je?

http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/swindex.pl?p=hppavilion24549&l=en&c=BIOS
Nee, dat zijn die gare HP Pegasus bios-en, daar wil ik juist vanaf.

Verwijderd

Ik denk dat je een nieuw BIOS moet kopen.
Voor een honderd of twee heb je een goeie.
Je krijgt er een gratis MOBO bij trouwens. 8-)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op donderdag 04 juli 2002 09:54 schreef BalusC het volgende:
Hangt heel erg van zowel de OEM als de originele fabrikant af. MSI heeft bijvoorbeeld voor de meest rare OEM gevallen vaak 'normale' BIOSsen.

Oslik blyat! Oslik!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Op donderdag 04 juli 2002 15:18 schreef naadnek het volgende:

[..]

Nee, dat zijn die gare HP Pegasus bios-en, daar wil ik juist vanaf.
Je kunt niet zomaar een compleet andere bios gebruiken. Als je nu een Pegasus versie 3 hebt kan je die flashen naar 3.5 of 4 of wathever maar je kan niet een Award bios erop zetten, dat gaan waarschijnlijk niet echt lekker werken :0

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 17:09 schreef FastBunny het volgende:

[..]

Je kunt niet zomaar een compleet andere bios gebruiken. Als je nu een Pegasus versie 3 hebt kan je die flashen naar 3.5 of 4 of wathever maar je kan niet een Award bios erop zetten, dat gaan waarschijnlijk niet echt lekker werken :0
Die Pegasus zou inderdaad geen probleem moeten zijn als er eens een update voor uitkwam, die nieuwste is van jun 2001. :(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nou als je denkt dat je PC zo hard aan een BIOS update toe is, wat is dan de aanleiding ertoe? Ergo: waarom wil je de BIOS van je HP updaten :?

Misschien dat er andere oplossingen te bedenken zijn om het eventuele euvel, waarvoor je een BIOS update nodig denkt te hebben, op te lossen :)

Verwijderd

Naadnek houdt zich nu toch wel ernstig stil. 8-)
Pagina: 1