al bij ocnrad gekeken??? ohwja, resize je pics ff
beetje groot..
conrad heeft niet zulke koel lichamen. en ze zijn ook allemaal zwart maar als ik ze in het zwart kan krijgen ben ik nog steeds erg blijOp woensdag 03 juli 2002 19:52 schreef 3lmowww het volgende:
al bij ocnrad gekeken??? ohwja, resize je pics ffbeetje groot..
uhm.. moet dit niet in het DOC gedeelte?
hmm.. lijkt me moeilijk te krijgen.. bij conrad hebben ze geloof ik maximaal iets van 10x10cm ofzo
hmm.. lijkt me moeilijk te krijgen.. bij conrad hebben ze geloof ik maximaal iets van 10x10cm ofzo
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
nee wel groot maar ze hebben niet zulke grote vinnen, wat dus heel belangerijk isOp woensdag 03 juli 2002 19:57 schreef Falcon het volgende:
uhm.. moet dit niet in het DOC gedeelte?
nee, ik ga bezig met mijn nieuwe ampOp woensdag 03 juli 2002 20:00 schreef kutkip het volgende:
Ga je je 2100+ passief koelen ofzow?
Je kan proberen zo een 12volts auto koelbox ergens vandaan te halen
daar zitten er 2 in
oohw... uit elektuur ofzo...
heeft farnell niet zulluke dingen???
ja uit de elektuur 6X 100W klasse A mosfet, ik hoop dat ik nog ergens een airco kan krijgen als ie af isOp woensdag 03 juli 2002 20:03 schreef 3lmowww het volgende:
oohw... uit elektuur ofzo...
Misschien zelf maken. Koperen plaat van 300x150x7 ofzo. Daan allemaal L platen van 150*74 tegen aan solderen. plaajes van 3mm dik. En dan buig je de een klein stukje om. 5mm ofzo. De |van de L is dus 150*74 en het _ stukje van de L 150*7 ofzo. Dat lipje soldeer je paralel aan de grote plaat. Dit is makkelijker dan er zonder lipje en je heft de grotere weerstand van soldeer op. Maar Zilversoldeer geleid fantastisch, daar niet van.
zodat je een stukje krijgt waar flink wat zilversoldeer tussen past. 23 van die fins solderen en klaar is je giga heatsink.
Veel werk, En duur. Maar dan heb je ook iets
zodat je een stukje krijgt waar flink wat zilversoldeer tussen past. 23 van die fins solderen en klaar is je giga heatsink.
Verwijderd
Eeh... de echte tweakert maakt zoiets zelf
Als je nu een grote bak oid hebt, van metaal of alu ofzow, en daar plak je die (6??) mosfets aan. Koelt toch ook genoeg? anders denk ik dat je errug hard moet zoeken hiernaar.
suc6 in ieder geval!! (en show ff pics als het klaar is, (en versterker voor de compu ofzow))
Als je nu een grote bak oid hebt, van metaal of alu ofzow, en daar plak je die (6??) mosfets aan. Koelt toch ook genoeg? anders denk ik dat je errug hard moet zoeken hiernaar.
suc6 in ieder geval!! (en show ff pics als het klaar is, (en versterker voor de compu ofzow))
meschien wel maar hij moetOp woensdag 03 juli 2002 20:27 schreef xargon het volgende:
Eeh... de echte tweakert maakt zoiets zelf
kon ze opmaat laten maken (weet de web-site niet meer) maar dan zat ik rond de 250 euro
begrijp je idee maar dat lukt mij nooit mooi en ik moet er de heledag naar kijkenOp woensdag 03 juli 2002 20:24 schreef roedie het volgende:
Misschien zelf maken. Koperen plaat van 300x150x7 ofzo. Daan allemaal L platen van 150*74 tegen aan solderen. plaajes van 3mm dik. En dan buig je de een klein stukje om. 5mm ofzo. De |van de L is dus 150*74 en het _ stukje van de L 150*7 ofzo. Dat lipje soldeer je paralel aan de grote plaat. Dit is makkelijker dan er zonder lipje en je heft de grotere weerstand van soldeer op. Maar Zilversoldeer geleid fantastisch, daar niet van.
Als het klaar is in een badje zoutzuur leggen. Dan word ie vanzelf mooi. iig alle zooi van solderen.Op woensdag 03 juli 2002 20:34 schreef Egberttheone het volgende:
[..]
begrijp je idee maar dat lukt mij nooit mooi en ik moet er de heledag naar kijken
ja en dan elke week met koper poets?, bedoel koper word snel lelijkOp woensdag 03 juli 2002 20:49 schreef roedie het volgende:
[..]
Als het klaar is in een badje zoutzuur leggen. Dan word ie vanzelf mooi. iig alle zooi van solderen.
CE > DOC
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
weet je hoeveel watt die dingen aan hitte afgeven? je kan misschien wel de boel water koelen, dat is pas stoer in je Amp
ja... maar dan moet ik er een radiator in bouwen en die zijn super groot dus dat schiet niet opOp donderdag 04 juli 2002 13:05 schreef Hiro Shima het volgende:
weet je hoeveel watt die dingen aan hitte afgeven? je kan misschien wel de boel water koelen, dat is pas stoer in je Amp
Verwijderd
Ik heb wel vaker watergekoelde versterkers gezien. En zo heel groot hoeven radiators niet te zijn, laatst een van 12x12cm gezien die 918 watt zou moeten kunnen koelen. Is mischien nog wel goedkoper ook. En van het geluid zul je zeker geen last hebben met 6x100W klasse A
Verwijderd
dan maak je hem van alu. Geleid misschien iets minder goed, maar de heatsink die je nu zoekt is ook alu.Op woensdag 03 juli 2002 20:50 schreef Egberttheone het volgende:
[..]
ja en dan elke week met koper poets?, bedoel koper word snel lelijk
clofis importeert spul van Seifert; en dan heb je goede koelblokken: http://www.clofis.nl/nl/seifert/seifert.htm
Wise enough to play the fool
leuke site ik kan niet vinden wat voor koelplaten ze allemaal hebben.Op donderdag 04 juli 2002 17:28 schreef teacher het volgende:
clofis importeert spul van Seifert; en dan heb je goede koelblokken: http://www.clofis.nl/nl/seifert/seifert.htm
- ik wil geen enkel fannetje er op hebben. ik wil toch gewoon maar koel lichamen hebben
Pagina: 1