[XP] Directory geopend bij start?

Pagina: 1
Acties:

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 22:43

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Als ik Windows XP opstart dan wordt het één en ander geladen.

Zoal ook een directory of moet ik tegenwoordig 'map' zeggen. Namenlijk: 'C:\Program Files\Pinnacle'. Deze bevat op zijn beurt weer de directory 'Shared Files'. En meer is er niet.

Maar iedere keer bij het opstarten wordt die irritante directory geopend voor niks.

Ik kan niks terugvinden in Regedit of in de opstart directory. Hoe dit zo??? En hoe weg te krijgen?

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-04 06:25

Steve

Krokodil \o/

probeer die directory dan ff te wisse

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 22:43

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 19:22 schreef Jupiler het volgende:
probeer die directory dan ff te wisse
In de directory 'Shared Files' zit weer een directory met inhoud...

Lijkt mij niet dan?

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05 20:00
Renamen dan?

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 13:14

Kappie

Tell me your secrets...

ergens in je registry bij de run key?
code:
1
2
3
4
5
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnceEx

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

Verwijderd

Ik heb echt precies hetzelfde probleem: Program Files\Common\ wordt iedere keer als ik opstart geopend. Ik heb het hele registry nagezocht, maar niks kunnen vinden...Staat ook niet in m'n win.ini, Startup items of wat dan ook :?

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 19:18 schreef martinweb.nl het volgende:
Als ik Windows XP opstart dan wordt het één en ander geladen.

Zoal ook een directory of moet ik tegenwoordig 'map' zeggen. Namenlijk: 'C:\Program Files\Pinnacle'. Deze bevat op zijn beurt weer de directory 'Shared Files'. En meer is er niet.

Maar iedere keer bij het opstarten wordt die irritante directory geopend voor niks.

Ik kan niks terugvinden in Regedit of in de opstart directory. Hoe dit zo??? En hoe weg te krijgen?
Die pinnacle software is van je tv-kaartje neem ik aan?
Heb je die software ooit niet zoals ut hoort gedelete?
Probeer iig ff (heel simpel maar gek ut kan werken :)) die software te reinstallen. Kan helpen

• Kossiewossie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 14:52
Na een hele avond klooien met Pinnacle PCTV 5.5 software toch maar eens op GoT gekeken

Kom ik dit oude draadje tegen. Ruim anderhalf jaar oud, maar ik heb gewoon exact het zelfde probleem :'(

Alle genoemde opties en oplossingen gecheckt, dus van msconfig tm regedit, maar helaas. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de scheduler. Uitzetten via msconfig helpt niet.

Is er nog iemand die in de afgelopen anderhalf jaar wel een oplossing heeft gevonden voor dit irritante "open folder" probleempje?

• El Psycho
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-05 13:40
Ik heb hetzelfde probleem een tijdje geleden gehad... Ook de pinnacle map. Het is nu weg... ik zou alleen niet weten wanneer het precies weg is gegaan (zo vaak reboot ik niet). Ik heb wel in de tussen tijd de pinnacle software ge-uninstalled en weer opnieuw geïnstalleerd, dat zou het wellicht kunnen zijn geweest. Zeker weet ik het niet.

oh ja, als je van plan bent ook Pinnacle software te re-installen... maak ff back-up van kanalen, maar ook de profiles.ini van je remote (als je die gewijzigd hebt). Was ik vergeten... minder prettig,
Pagina: 1