• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:50
Ik ga vrijdag op vakantie en was van plan mijn discman mee te nemen, nu is maandag mijn discman kapot gegaan (denk iets met de laser o.i.d.)

Nu wil ik graag een nieuwe kopen alleen weet niet precies wat voor een, ik gebruik hem voornamelijk om in de trein muziek te luisteren, afkomstig van mp3 (wat ik op een rewritable brand)

* Ik heb nu een philips discman met 45sec. antishock, netadapter met oplaadbare batterijen, cdr/rw compatible.

wat moet ik nu nemen, aangezien er steeds minder combinatie's op de markt komen met adapter én oplaadbare batterijen:

1. Discman (niet al te duur) met netadapter en daarbij los oplaadbare batterijen kopen + oplader

2. Discman van sony met betere kwaliteit maar met dezelfde batterijen als hierboven

3. Minidisc met oplaadbare 'stick' (dit is wel een dure oplossing (169 euro)

en ik had nog een vraag, kan de huidige philips rechargeable Ni-Cd batterijen (dubbele penlite) gewoon in zo'n sony ding gebruiken?

ps. tijd is dus een probleem, ik heb nog niet echt een zaak kunnen vinden die redelijk goedkoop van die mp3 spelers verkocht vandaar dat die niet in het lijstje staan

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik denk dat je van oplossing 3 het langste plezier hebt, en je kan direct vanaf je pc opnemen... :)

Verwijderd

als ik jou was zou ik inderdaad een mp3 cd speler kopen. Hier heb je veel meer aan dan alleen een portable cd speler. Ik heb nu geen tijd om een goeie voor je uit te zoeken, maar kijk eens bij de kijkshop ofzo, daar kan je hem meteen meenemen ipv een bestelling plaatsen op het web.

succes ermee!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 14:47
Ik heb zelf een NexII mp3 speler met 128 mb CompactFlash, die dingen zijn vrij duur, maar slaan bijv nooit over en de batterijen gaan lekker lang mee.

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03 13:54

harlekein

Creator Owner

Heb je een brander? Dan zou ik voor een van die mini mp3 spelers gaan die vanaf die kleine cd'tjes lezen. Had ik ook gedaan als ik een brander had.

Nu heb ik een NetMD. Flink duur (219 euro nu), maar je kunt 160 minuten muziek erop zetten in goede kwaliteit. Vanaf cd of mp3. 320 minuten kan ook. Er is dan kwaliteitsverlies, maar als je bedenkt dat je dan zo'n 6-7 albums erop kwijt kunt is dat voor mij zeer acceptabel.

• jw
er zijn een aantal punten die voor mij van belang zijn:

1. het apparaat (de batterijen) moeten redelijk gemakkelijk op te laden zijn.

2. Niet al te duur

Daarnaast is het natuurlijk veel sneller om een mp3 cd te maken (10 minuten) dan een minidisc vol te spelen (1 tot 1,5 uur)

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

99 euro heb je al een mp3cdspeler9bij mij bij de locale computerboer in Eindhoven (Comp4))

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum=33]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:49

AMDFreak

Intel is zo..

www.mp3man.nl daar hebben ze een snelle levering ;)

ALs het mee zit heb je uhm morge al in huis :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:40
je probleem met de accu's herken ik :D

Wat ik gedaan heb is gewoon goede accu's kopen (penlites had ik nodig) en dan ee GOEDE lader.

De beste zijn momenteel de setjes van GP powerbank.

Die dingen zijn in staat om in 45 min. 4 penlites op te laden, en dan wel penlites van 1800+ mAh !

En reken er maar op dat zulke 1800 mAh accu's stek zijn !

(Een ultra sterke, dure Duracell Ultra M3 heeft bijvoorbeeld 1500 mAh)

Verwijderd

ik heb een mp3 discman van audiosonic gekocht voor 99 euro bij kijkshop en die leest alles mp3 op cdr cdrw een gewone audio ect zelfs als er andere zooi tussen door staat.
alleen dat power pack uit de philips kan je hier niet in gebruiken maar er zit wel een netvoeding bij die gewone nicad kan ladden in de speler.

Verwijderd

Mijn broertje was afgelopen maandag jarig en we hebben hem een mini mp3 speler gegeven, echt een strak dingetje, en maar 114 euro, gewoon ff bij pricewatch gekeken. (hehe je moet tweakers ook wel optimaal gebuiken;) ). Dan kan je dus inderdaad zo'n 3 albums op een cd-tje van 8cm zetten. Het voordeel is, is dat ie makkelijk in je zak past, en je gewoon met het afstandsbedieninkje in het snoer kan spoelen/skippen.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
nieuwe kopen

Human Bobby

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03 13:54

harlekein

Creator Owner

Op woensdag 03 juli 2002 19:23 schreef schapie het volgende:
Daarnaast is het natuurlijk veel sneller om een mp3 cd te maken (10 minuten) dan een minidisc vol te spelen (1 tot 1,5 uur)
NetMD neemt een album op in zo'n 15 minuten.

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:39

Aidix

Geluidspietlut

Op woensdag 03 juli 2002 19:07 schreef schapie het volgende:
Ik ga vrijdag op vakantie en was van plan mijn discman mee te nemen, nu is maandag mijn discman kapot gegaan (denk iets met de laser o.i.d.)

Nu wil ik graag een nieuwe kopen alleen weet niet precies wat voor een, ik gebruik hem voornamelijk om in de trein muziek te luisteren, afkomstig van mp3 (wat ik op een rewritable brand)

* Ik heb nu een philips discman met 45sec. antishock, netadapter met oplaadbare batterijen, cdr/rw compatible.

wat moet ik nu nemen, aangezien er steeds minder combinatie's op de markt komen met adapter én oplaadbare batterijen:

2. Discman van sony met betere kwaliteit maar met dezelfde batterijen als hierboven
:?

Ik heb gisteren mijn lijst met defecte sony apparaten in huis op 8 kunnen zetten.
Als je een goede wilt hebben kan je beter een Technics of Panasonic halen.

• jw
ik ben tot de conclusie gekomen dat zo'n NAPA 8cm mp3speler toch best wel mooi is :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/56_1.jpg

ik denk dat ik na de vakantie zo'n ding ga aanschaffen, iemand suggesties, tips, commentaar o.i.d.?

(btw. iedereen bedankt voor het reageren)

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07-2025

Shedman

Met het hart op de goede plek

Op donderdag 04 juli 2002 14:44 schreef schapie het volgende:
ik ben tot de conclusie gekomen dat zo'n NAPA 8cm mp3speler toch best wel mooi is :)

[afbeelding]

ik denk dat ik na de vakantie zo'n ding ga aanschaffen, iemand suggesties, tips, commentaar o.i.d.?

(btw. iedereen bedankt voor het reageren)
Check [topic=388726/1/25]

Het spelertje is overigens toppie! Ik heb die van mij nu bijna een half jaar en nog nooit problemen mee gehad :)

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

ja precies, dat is dus de gene die we mijn bro gegeven hebben, ;)
Pagina: 1