heb de asus v7100/t gf 2 mx als ik in asus dvd hardware assist aanzet ( heet niet bepaald zo maar weet ff juiste benaming niet ) dan zegt ie hardware accelerated feature provided by your videocard is not available ...... ( en daaronder bij de uitleg staat dan dat hij naar een unsupported resolution wil switchen en het daarom niet zou doen
help !
Verwijderd
Heb hetzelfde probleem (zie mijn post voor de V7700...) Met WinDVD doet ie het bij mij wel.. ik geloof dat de MX dat ook kan. Moet je maar even kijken.
Verwijderd
Als je SuperDVD = POWERDVD inderdaad 2.5 hebt (welke zit bij je videokaart?) kan je de upgrade naar 2.55 downen welke wel de GeForce aan zou moeten kunnen. moet hem zelf nog proberen..
Is wel 10 Mb :-((
Is wel 10 Mb :-((
Verwijderd
Je bedoelt waarschijnlijk PowerDVD 2.55 en daar kan ik inderdaad wel hardware accelaration aanzetten, maar dat resulteert vervolgens in rare paarse strepen op het beeld (V7100T). WinDVD's Geforce "acceleratie", die je aan kan zetten via DVDGenie werkt bij bij trouwens slechter (slechtere beeldkwaliteit) dan PowerDVD zonder acceleratie...
weet niet welke versie het ie exact maar het is asus dvd 2000 ....... 
Maar hoe kom ik aan windvd dan want die werkt toch wel feilloos ?
Maar hoe kom ik aan windvd dan want die werkt toch wel feilloos ?
Verwijderd
AsusDVD is PowerDVD door Asus in eigen naam gegoten. Als je PowerDVD opstart is het hetzelfde. Kijk op bovengenoemde site (ff zoeken) naar WinDVD. Ik heb daar de upgrade gedowned.
In WinDVD werkt acceleratie bij mij perfect. Ik gebruik hier geen Genie voor! veel sneller en vloeiender. de kleuren zijn eveneens natuurlijker. (wel raar dat mijn TBird 1000@1000 DVD zonder acceleratie nog hapert.. misschien door de 1280x1024 res?
In WinDVD werkt acceleratie bij mij perfect. Ik gebruik hier geen Genie voor! veel sneller en vloeiender. de kleuren zijn eveneens natuurlijker. (wel raar dat mijn TBird 1000@1000 DVD zonder acceleratie nog hapert.. misschien door de 1280x1024 res?
Verwijderd
welke beeldkaart heb je dan? ook een V7100T? Bij mij wil de nieuwste versie van WinDVD namelijk niet aan acceleratie doen, tenzij ik dat aangeef in DVDGenie, maar het resutaat daarvan is, zoals al eerder vermeld, niet echt geweldig...
Verwijderd
Ik heb de V7700 GF2 GTS Deluxe. En niet de allernieuwste WinDVD denk ik, Volgens mij heb ik WinDVD 2000. Heb gisteren 2.1 gedowned, maar nog niet kunnen installeren (tijdgebrek)
WinDVD 2000 werkt bij mij flawless.. met acceleratie, zonder Genie.
[Off-topic]
Hoe kan ik eigenlijk die faces gebruiken? kan er nergens iets over lezen. Ben in Gathering nog een newbie snappie
[/Off-topic]
WinDVD 2000 werkt bij mij flawless.. met acceleratie, zonder Genie.
[Off-topic]
Hoe kan ik eigenlijk die faces gebruiken? kan er nergens iets over lezen. Ben in Gathering nog een newbie snappie
[/Off-topic]
Verwijderd
ik heb het zelfde probleem
hardware dvd assist werkt bij mij
alleen met asus 5.30 drivers
hardware dvd assist werkt bij mij
alleen met asus 5.30 drivers
Verwijderd
Als iemand nog WinDVD of PowerDDV moet hebben moet ie me effe eem mailtje struren of contact opnemen via ICQ
Pagina: 1