Toon posts:

[TV] goedkope winkel

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo , ik heb de search gebruikt en kon maar 1 resultaat vinden waar ik een redelijk goedkope tv's kon vinden.

Nu heb ik ook even de pricewatch gechecked , maar de categorie 'tv' is spoorloos :)

Ik wil graag jullie ervaringen weten over goedkope tv's van
maximaal 51cm en minimaal 37cm. Het merk maakt niet zoveel uit evenals het aantal Hz'en.
Ik zoek dus:
- Goedkope tv (200 euro max)
- winkelNaam
- liefst in de buurt (Gelderland)
- Jullie ervaringen met een bepaalde tv.

alvast bedankt.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:33

Stewie!

Keen must die!

Hallo, ik zoek een computer, niet te groot, niet te klein, maximaal 700 euro, minimaal een pentium 3 1 gig, maximaal een amd athlon dual mp 2100+ met GeForce 4 4600 en een raid met 4 schijven van 160 gig/stuk

alvast bedankt

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

er is geen pricwatch voor TV;s oid.. Voor TV's ga je naar de winkel en ga je kijken welke je mooi vindt.
Vervolgens koop je die TV. Zaken zitten nooit echt ver uit elkaar qua prijs. Bij de BCC hebben ze vaak ook weer NET andere modelletjes dan bij de expert...

Dus: pak de gele gids en ga naar alle electroboeren in de buurt en bekijk wat voor jou de beste oplossing is. Dat is de enige en juiste manier om een TV te kopen. Als je specifieke technische of andersoortige vragen hebt, mag je die hier prima stellen, maar niet "hoi ik zoek een tv van minder dan 200 euro met teletekst, waar koop ik die?", want de antwoorden komen dan toch niet verder dan wat ik nu in mijn post heb staan.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.