Iemand ervaring met http://www.issglobal.nl ?
Ze bieden gratis hosting aan, je hoeft alleen de domeinnaam maar te betalen.
Ze bieden gratis hosting aan, je hoeft alleen de domeinnaam maar te betalen.
- 100 Mb webruimte
- 25 POP3 E-Mail adressen
- E-mail forwarding
- E-mail autoresponders
- E-mail (webbased)
- Onbeperkte datatransfer
- 25 FTP accounts
- CGI-BIN
- PERL
- PHP
- MySQL
- HelpDesk
- En meer... allemaal GRATIS
Verwijderd
Kan je ook de edit knop voor gebruikenOp woensdag 03 juli 2002 19:27 schreef Xof het volgende:
Of ook http://www.0900-hostgratis.nl kwam ik achter
Ze blijken best snel te zijn als je hun gehoste sites bezoekt.
[..]
Verwijderd
Verwijderd
LoLOp woensdag 03 juli 2002 19:35 schreef [Airwolf] het volgende:
Kertje onze hosting expert die komt denk ik zo nog wel langs (hij is gek op hosting topics)
En ik zal even proberen te vertellen wat hij zegt (als ben ik niet zo goed)
Goedkoop is duurkoop
Oftewel leg gewoon die 10 a 15 pleuro per maand neer voor hosting + domeintje bij een bekende hoster en het gaat wel goed.
Geloof me met die goedkope dingen je haalt je alleen maar rotzooi op je hoofd.
Verwijderd
Verwijderd
Op donderdag 04 juli 2002 15:31 schreef petedg iets wat niemand boeit:
BLAAT
Verwijderd
🌞🍃
Verwijderd
Op donderdag 04 juli 2002 18:08 hoorde men een gevulde koek praten:
en ja we zitten op servers van proserve
wat een complete bullshit, je spreekt jezelf zo enorm tegen. Denk je nou werkelijk dat een bedrijf met echt 10.000 klanten nog reseller zou zijn van proserve? Die zouden hun eigen spul wel hebben en neerzetten. Die zouden ook wel lid worden van de SIDN en zouden wel heel wat bekender zijn dan dat kleuter bedrijfje van je. Ga aub ff buiten spelen met je spam en al die onzin van jehet bedrijf telt meer dan 10.000 klanten
wat l*l je nou je zit met een hoop domeinnamen te gooien netzoals in die nieuwsgroep hierboven. Je kunt hoog of laag springen, issglobal bestaat nog geen 3 jaar (zoals elke whois weergeeft) terwijl je zelf hier en in die nieuwsgroep loopt te beweren dat je al 3 jaar klant bij jezelf bent.... getverdemme> 1a. Domain: issglobal.co.za
> 0c. Posted: Sat, 24 Nov 2001 19:57:33 +0100
> 3a. Opp Date: 2001/11/24 20:57:40 [..]
> 0c. Posted: Thu, 10 May 2001 05:03:48 +0200
> 3a. Opp Date: 2001/05/11 05:15:03
die lui bestaan dus 100% zeker nog geen 3 jaar
Verwijderd
Tnx voor je uitleg en ik hoop dat je nog langer blijft rondhangen op got, maar lees dan dit ook ffOp donderdag 04 juli 2002 18:23 schreef petedg het volgende:
Groet,
Peter
Ik ben niet gevoelig voor geslijm.Op donderdag 04 juli 2002 18:23 schreef petedg het volgende:
dank u... gelukkig denken er meer mensen zo over dataBeest
Als ik dit zo lees is die dienst dus eigenlijk een soort van reclame voor de betaalde abbo's.Wij betalen de servers/dataverkeer/personeel en reklame van onze betaalde hosting klanten, wij hebben een aardige klantenkring in Zuid Afrika weten op te bouwen (twee jaar terug). Tevens hebben we resellers voor ons werken en doen we regelmatig systeem beheer en aanleggen van netwerken. ja we geven gratis hosting, dit kost natuurlijk een hoop geld en zeker als je geen eigen netwerk heb maar we doen dit alleen maar in de hoop dat er mensen zijn die ook andere diensten gaan gebuiken van ons. Zo gaan we binnenkort met ADSL starten en dan is het prettig als je een grote klantenkring heb. er zit dus eigenlijk toch een klein addertje onder het gras! we sturen dan een mailing naar onze klanten (hoop niet dat dit ook als spam gezien wordt) waarschijnlijk zullen er dan altijd wel klanten zijn die onze service goed vinden en zodoende ADSL bij ons willen afnemen. Dit is eigenlijk de achterliggende gedachte van het gratis hosting plan. Ik kan zo nog wel een poosje doorgaan maar dat wil ik echt niet doen. Ik mag dan wel een geintje maken over het spammen maar ik wilde gewoon duidelijk maken dat wij geen oplichters zijn
Groet,
Peter
Welke pagina's dan? En wat noemen je druk bezocht?NIEUW! "AANVULLENDE DIENSTEN"
U gaat dan naar onze overige diensten en support website. Hier kan ook u een pagina plaatsen (met een link naar uw eigen website) tegen een gunstig tarief! De pagina's worden druk bezocht dus dit kan u extra bezoekers opleveren.
🌞🍃