Toon posts:

Exirion - lees dit eens

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moet je 's luisteren, dat van dat ik er geen CPU in heb zitten slaat echt nergens op dat je er een slot opgooit. Het is toch een normale vraag? Kan toch zijn dat sommige moederborden wel draaien zonder CPU? Ik heb er verder geen verstand van wat wel en niet kan. Het spijt me dat jij wel zo technisch en goed bent, en ik niet. En dat topic sluiten met zo'n post van jou vind ik wel heel zielig. Word ik nu gebanned?!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:10

nrg

Als jij nou niet zo agressief reageert is er niks aan de hand. :)

Een iets genuanceerdere post had je in [forum=15] kunnen plaatsen, in ieder geval hoort dit hier niet. :)

Maar, wat je vraag betreft: natuurlijk moet er een CPU in een moederbord zitten, wie heeft jou verteld dat dat niet hoeft :?

edit:

Ohja, die moederborden die 'zonder CPU' draaien, hebben wel een CPU, maar die is dan embedded. Ingebakken in het moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:26

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

In alle posts word gezegd dat je geen CPU hebt geplaatst. Ik zou het ook zeggen, maar was net te laat.

Op bijna ? alle moederborden van tegenwoordig, die voor de particuliere markt verkrijgbaar zijn, moet een CPU. Als die dan niet te krijgen is, zul je moeten wachten tot dit wel weer het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 09:08
Omdat er van je wordt verwacht dat je wel enige kennis hebt van PC's voordat je hier post.

GoT is een forum waar het niveau redelijk hoog ligt en dat proberen de Moderators zo te houden.
Er zijn genoeg andere fora waar je dat soort vragen kunt stellen.

Verder zou het geen kwaad kunnen de FAQ even te lezen, zodat je enigszins de werking en bedoeling van dit forum snapt. :)

[edit]
Ernstige typvauten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 03 juli 2002 17:08 schreef ThaRups het volgende:
Omdat er van je word verwacht dat je wel enige kennis hebt van PC's voordat je hier post.

GoT is een forum waar eht niveau erdelijk hoog ligt en dat proberen de Moderators zo te houden.
Er zijn genoeg andere fora waar je dat soort vragen kunt stellen.

Verder zou het geen kwaad kunnen de FAQ even te lezen, zodat je enigsznis de werking en bedoeling van dit forum snapt. :)
Ik wou het net gaan zeggen.

En anders kun je misschien beter beginnen op www.beginnersweb.nl ofzo :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we nu dan weer gezellig en vooral vriendelijk naar elkaar gaan doen?

Topicstarter (MaartenHG): ik kan best begrijpen dat je er de pest in hebt dat je in jouw ogen een normale vraag stelde en dat die vraag ontbeantwoord de prullenbak in gaat, maar je komt een heel eind verder als je inderdaad op een normale rustige manier je vraag stelt, dan willen ze ook nog wel rustig antwoorden en je uitleggen waarom je topic gesloten is.

Nee, je wordt hier nu ook weer niet zomaar gebanned, vragen staat vrij, kritische opmerkingen maken mag, daar hebben we geduld voor (en anders kun je altijd mij inschakelen ;) )

Door op deze manier je post te beginnen zie je het resultaat: je wordt niet serieus genomen en daar schiet jij ook weer weinig mee op, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 20:45
Van de 8 topics die je hebt geopend zijn er 6 gesloten omdat er iets aan mankeerde :{

Misschien eerst wat meer rondkijken en lurken voordat je je in het openen van topics stort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

MaartenHG, je wordt niet zomaar geband, maar je kan voor dit soort schreeuwtopics wel een officiele waarschuwing krijgen. Ik hou het nu maar bij je dringend aan te raden de FAQ eens te lezen en ook die van [forum=15] bijvoorbeeld, want met dit soort rants in LA wordt niemand beter.

Mail hem hier maar mee. Hier komt niets constructiefs uit.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.