Toon posts:

Geheugenprobleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Asus P4T533-C moederbord met daarop 2x een RIMM van 256 MB (PC800), voor de rest 2x een C-RIMM. Ik heb alles geinstalleerd behalve de processor (NIET AAN TE KOMEN!!!!). Als ik nu wil opstarten doet het hele systeem niks; het gaat wel aan maar ik zie niks op het beeld.

Komt dit omdat ipv PC1066 geheugen te gebruiken 2x die PC800 erin heb gezet of simpelweg omdat er geen processor in zit.

Alvast bedankt

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Euh, als ik het goed begrijp heb je geen CPU op je mobo gedaan?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien geeft ie geen beeld omdat er geen cpu inzit? Gokje maar hoor :z

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Op woensdag 03 juli 2002 16:53 schreef MaartenHG het volgende:
Ik heb Asus P4T533-C moederbord met daarop 2x een RIMM van 256 MB (PC800), voor de rest 2x een C-RIMM. Ik heb alles geinstalleerd behalve de processor (NIET AAN TE KOMEN!!!!). Als ik nu wil opstarten doet het hele systeem niks; het gaat wel aan maar ik zie niks op het beeld.

Komt dit omdat ipv PC1066 geheugen te gebruiken 2x die PC800 erin heb gezet of simpelweg omdat er geen processor in zit.

Alvast bedankt
Ehm ... GEEN CPU ?
|:(

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

geen processor geen boot... maar eh welke proc wil je en waar haal je die vandaan als er niet aan te komen is.. check www.alternate.nl daar heb ik mijne van vandaan en heb hem nu al iets van 3 - 4 weken..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:18

Exirion

Gadgetfetisjist

"Er zit geen motor in mijn auto. Waarom rijdt ie nou niet?"

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.