AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Ik ben bang dat je de topics dan toch nog niet goed hebt doorgelezen....
De Powerleap is de enige die de tualatin ondersteund. Ik heb zelf de IWill SlocketII en die ondersteund zeker geen tualatin.
Ik denk, eerlijk gezegd, dat je het met een merkloze dus ook al snel kunt vergeten.....
Ik heb zelf uiteindelijk gewoon een Celly 733 geregeld die dus wel gewoon draait op die SlocketII. De 1.2Tua heb ik nu in een ander mobotje gepleurd......
De Powerleap is de enige die de tualatin ondersteund. Ik heb zelf de IWill SlocketII en die ondersteund zeker geen tualatin.
Ik denk, eerlijk gezegd, dat je het met een merkloze dus ook al snel kunt vergeten.....
Ik heb zelf uiteindelijk gewoon een Celly 733 geregeld die dus wel gewoon draait op die SlocketII. De 1.2Tua heb ik nu in een ander mobotje gepleurd......
Helemaal correct...
Het vervelende is dat de Powerleap nogal slecht verkrijgbaar is(of was?), de reden voor mij om naar een XP 1600+ up te graden ipv Tualatin.
Het vervelende is dat de Powerleap nogal slecht verkrijgbaar is(of was?), de reden voor mij om naar een XP 1600+ up te graden ipv Tualatin.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Lees [topic=446021/1/100] maar ff door, daar staan wat converters in die gemod kunnen worden voor Tualatin procs
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
![]()