-- Altijd blijven prutsen --
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

zeker de moeite waard om te bekijken..
de graphics zijn echt
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Verwijderd
heb wel de enemy cruiser gemold + battleship toegetakeld totdat ze vertrokken maar vervolgens die outpost bestuderen gaat errrug fout
www.simsport-racing.com
Verwijderd
IG2 vond ik ook wel cool, alleen ik vond de space battles niet zo heel handig uitgewerkt. Hopen dat ze dat nu beter gefixt hebben
Dit is veel gaver....DOWNEN!!!
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Ik krijg een of andere raar draaiend icoontje in de hoek van mij beeld (rest is zwart)
dan springt ie terug naar mij desktop...
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
uh al eens gekeken hoe groot ze zijn in vergelijking met de fighterOp donderdag 04 juli 2002 09:33 schreef udenjpg het volgende:
Eeen tutorial zou wel handig zijn, de schepen reageren erg traag (niet per definitie slecht). Maar het ziet er erg goed uit.
maar dit spel ziet er echt vreselijk bruut uit ja..
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Als je wilt aanvallen kies je een van jouw schepen, dan kies je een vijandelijk schip en kies je linksonder een van de aanval opties (Drain shield, Attack Devices, Destroy Target, Send Bombers/Fighters of Artillery)
Ik speel het vloeiend op 1024x768 met alle details aan op een GeForce 2 MX... prachtig gewoon
Het blijft jammer dat er geen multiplayer inkomt
Het spel ondersteunt ook die 3 schermen monitor in combinatie met een Matrox Parhelia, dat moet helemaalWhat about the multiplayer mode?
There won't be a multiplayer mode. Imperium Galactica III: Genesis has been optimised as a single player game with a focus on a fascinating storyline.
je desktopres lager zetten... 1024 ofzo.Op woensdag 03 juli 2002 21:33 schreef Kwartjuh het volgende:
Delete....Spel werkt niet...klerezooi!
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
is het de bedoeling dat je die schepen nog kan besturen? want het lijkt mij gewoon op een ingame simulatie filmpje van een spacebattle.
Heb ik de verkeerde gedowned of doe ik gewoon iets verkeerd?
Heb je echt helemaal nooit niet op de Esc knop geramt?Op zaterdag 06 juli 2002 01:33 schreef DjeV het volgende:
ehm, ik start de demo op, kom midden in een space battle terecht en na een tijdje stopt ie ermee en gaat ie info geven over het spel (zoveel rassen, goede storyline, releasedate, blablabla wat je altijd aan het einde van een demo) en dan is de demo afgelopen...
is het de bedoeling dat je die schepen nog kan besturen? want het lijkt mij gewoon op een ingame simulatie filmpje van een spacebattle.
Heb ik de verkeerde gedowned of doe ik gewoon iets verkeerd?
Wat een geduld heb jij zeg
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Verwijderd
Na de installatie zie ik o.a. linkjes naar de matrox parhelia site tsja dan ga ik bijna denken dat er speciaal rekening mee is gehouden voor deze gameOp woensdag 03 juli 2002 17:22 schreef JUDGExKTF het volgende:
Damn zeg wat ziet dat spel er goed uit, en zelfs met me Geforce 2 GTS en alle features aan gaat ie nog super vloeiend. Als dit spel uitkomt ren ik meteen naar de stores.
Verwijderd
jah, ik wil altijd voluit van intro filmpjes genieten, maar deze duurde idd wel erg lang. Maar na een intro filmpje kom je toch altijd op het menu uit???Op zaterdag 06 juli 2002 02:16 schreef Crashman het volgende:
[..]
Heb je echt helemaal nooit niet op de Esc knop geramt?
Wat een geduld heb jij zeg
Verwijderd
Hoewel mijn systeem veilig boven de minimale systeem eisen staat! Hij draait hem gewoon nie, hij weigert op te starten
mijn pc =>
athlon xp 1700+
256 mb ddr
Kyro 2
Eerst dacht ik dat het aan het ontbreken van t&l lag maar nu blijkt dat je het op een tnt 2 kan spelen, waarom dan niet op mijn Kyro 2!!