multisync is gebanned dat was hard nodig :D
zoals bij dit topicOp woensdag 03 juli 2002 16:12 schreef firoz het volgende:
ik heb de search al gebruikt maar al die plaatjes stonden @ endoria.net en zijn dus wegKan iemand deze ff opnieuw uploaden ? tnx
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Welk proggrie gebruik je hier dan bij?
(heb net zelf een LCD met zo'n processor uit een oude kist gehaald, vandaar)
(heb net zelf een LCD met zo'n processor uit een oude kist gehaald, vandaar)
>Select * FROM users WHERE clue > 0
Alle standaard software die al 1000 maal voorbij gekomen is in de diverse topics over textLCD's.
Ikzelf gebruik crystalfontz voor mijn 2x16 LCD. Ja, dat kan, die software is niet alleen voor seriele LCDs.
Ikzelf gebruik crystalfontz voor mijn 2x16 LCD. Ja, dat kan, die software is niet alleen voor seriele LCDs.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Thanx! Sorry, ben een beetje N00B qua LCD's
>Select * FROM users WHERE clue > 0
Verwijderd
Op woensdag 03 juli 2002 16:47 schreef dmace het volgende:
Thanx! Sorry, ben een beetje N00B qua LCD's
ik heb zelf een 4x20 met zwarte achtergront en groene letters.
daar draait LCD Smartie op.
http://www.smartie.tk geloof ik
ik heb ook no'n LCD en ik gebruik LCD-center en MBM 5
lcd center zeikt wel dat ie alleen op com wil maar doet het ook prima op de lpt.

BTW: ik heb hier een tijdje mee geklooid en heb dus ervaring met het configureren en zo
sluit trouwens nooit de lpt aan zonder ook stroom op het lcd te zetten (de chip word dan erg heet)
lcd center zeikt wel dat ie alleen op com wil maar doet het ook prima op de lpt.
BTW: ik heb hier een tijdje mee geklooid en heb dus ervaring met het configureren en zo
sluit trouwens nooit de lpt aan zonder ook stroom op het lcd te zetten (de chip word dan erg heet)
Zie LCD-Faq
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()