heeft iemand ook die code voor de VMP413 ?
JAAA!!! Het werkt, ik heb een Vision Master Pro 17, je moet monitor uitzetten, dan drie knoppen tegelijk indrukken en dan weer aanzetten....en dan heb je een menu met veel meer mogelijkheden dan anders....
Is er ook z'n code voor de Samsung 750S?
die 3 knoppen truc werkt niet op een vmp 413
Zo'n menutje is er ook voor de viewpoint (jaja) 1995VX
Zelf ontdekt !
Je drukt 2x het vraagtekentje in en draait met die grote knop 1x links (helemaal rond) 1x rechts, 1x links en nog 1x rechts.
Nu kom je in het factory settings menu.
Zelf ontdekt !
Je drukt 2x het vraagtekentje in en draait met die grote knop 1x links (helemaal rond) 1x rechts, 1x links en nog 1x rechts.
Nu kom je in het factory settings menu.
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Verwijderd
Ik heb een pijama vision master pro 450 19"sjes en dat menu werkt perfect hoor!!!! je ken wel wat meer instellen wist ik niej ff wat indrukken
zijn er ook van die menu truckjes voor de 452pro?
Wel grappig dat dit topic mij nooit is opgevallen.
Anyway, hier een paar tips en truuks voor krassen (grootmoeders tip)
Neem een beetje koperpoets of zilverpoets (zilverpoets is beter) en wrijf dat over de kras met een doek. Dan met een zachte doek eroverheen, Dit proces een aantal malen herhalen. Dit truukje werdt vroeger gebruikt om krassen uit een brilglas te halen (toen de waren mensen nog arm)
Nu nog iets leuks voor de iiyama dealers onder ons:
Hier is een pdf bestand speciaal voor dealers van iiyama monitor typen (in het duits):
op seite 3 bevinden zich de service menus voor bijna alle type.
Dit document is tevens zeer handig om de monitor optimaal in te stellen. Als je een beetje duits kan lezen kun je jouw monitor bijna perfect instellen.
de link: http://www2.iiyama.de/media/dealers_only/downloads/iiyama_service.pdf
Succes mensen!
Groet [usrf]obiwan
Anyway, hier een paar tips en truuks voor krassen (grootmoeders tip)
Neem een beetje koperpoets of zilverpoets (zilverpoets is beter) en wrijf dat over de kras met een doek. Dan met een zachte doek eroverheen, Dit proces een aantal malen herhalen. Dit truukje werdt vroeger gebruikt om krassen uit een brilglas te halen (toen de waren mensen nog arm)
Nu nog iets leuks voor de iiyama dealers onder ons:
Hier is een pdf bestand speciaal voor dealers van iiyama monitor typen (in het duits):
op seite 3 bevinden zich de service menus voor bijna alle type.
Dit document is tevens zeer handig om de monitor optimaal in te stellen. Als je een beetje duits kan lezen kun je jouw monitor bijna perfect instellen.
de link: http://www2.iiyama.de/media/dealers_only/downloads/iiyama_service.pdf
Succes mensen!
Groet [usrf]obiwan
"It's better to burn out, than fade away"
oei heel mooi docje, jammer genoeg geen aanwijzingen voor de Pro452 dus als iemand nog wat weet
Op mijn VMP 452 werkt het in ieder geval niet of ik doe iets fout, iemand anders met deze monitor die het wel gelukt is? Op pagina 1 *profile topics=100* in ieder geval niet
Ook ik heb een VM-410 en ik kan bevestigen dat dit idd werktOp woensdag 11 oktober 2000 13:59 schreef RedMatch het volgende:
leugenaar, werkt niet
My software never has bugs, it just develops random features...
mijne doet ook niks ...heb een vision master pro 411 17'
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Kan je ook iets van uren uitlezen? Hoe lang je monitor al aangestaan heeft? Dat zou ook wel handig zijn misschien. (Ik kan het met mijn LG
)
Werkt indeed, wel grappig trouwens.
Net zoals die geheime opties op sony en philips tv's.
Net zoals die geheime opties op sony en philips tv's.
Couse when it's game time, it's pain time baby! WOHOEW!
Is er ook een optie die alle instellingen weer naar de default zet (fabrieksinstellingen ofzo)?
Heb helaas toch een beetje te veel lopen klooien
Heb helaas toch een beetje te veel lopen klooien
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Verwijderd
zijn er van die geheimme menu bij echte monitoren
(Lg bedoel ik dan)
Volgens mij kwes ik niemand he
Volgens mij kwes ik niemand he

Jaaaa, kewl, hoewel het menu dat je met een VM17 krijgt echt geen kont voorstelt (alle 3 knopjes indrukken bij inschakelen monitor)... Wel kewl dat je de welkomstekst kunt veranderen
Edit: Hmmz, hij geeft nu geen melding meer, ook goed
Edit2: Ow, ik moest niet de OEM versie kiezen...
Edit: Hmmz, hij geeft nu geen melding meer, ook goed
Edit2: Ow, ik moest niet de OEM versie kiezen...
Welcome! I am IIyama!
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
shit ben toch iets te veel bezig geweest, na het indrukken van auto-sizer heb ik in ene een vreselijk verkloot beeld en krijg dit met geen mogelijkheid weer normaal. 
Iemand die weet hoe dit hersteld kan worden .
EEN iiyama Vision Master 400 (was dat geheime menu maar geheim gebleven)

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Verwijderd
Op dinsdag 12 maart 2002 19:30 schreef Rocky het volgende:
shit ben toch iets te veel bezig geweest, na het indrukken van auto-sizer heb ik in ene een vreselijk verkloot beeld en krijg dit met geen mogelijkheid weer normaal.
Op woensdag 11 oktober 2000 14:02 schreef Bomberman het volgende:
TIP : Schrijf/teken eerst even (op) wat de 'default-'settings zijn in het geval dat je iets verneukt...
Oftewel... geen enkele mogelijkheid om op een of andere manier de originele fabrieksinstellingen te krijgen?
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Hij is goehoed!!!
Ik heb m op mijn eigen moni (Vision Master Pro 452) geprobeerd, deed niets
.
Bij collega deed ie het wel
(Vision Master Pro 450)
Ik heb m op mijn eigen moni (Vision Master Pro 452) geprobeerd, deed niets
Bij collega deed ie het wel
it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see
Voor de mensen die met een polijst middel hun monitor te lijf willen gaan heb ik toch een kleine waarschuwing!
Met het polijs middel 'schuur' je de coating van het glas af, o.k. de kras verdwijnt maar wel samen met je coating. Je moet dan dus je hele beeldbuis 'ontcoaten' ander hou je een glanzende vlek waar de kras zat.
Voor GSMetjes/horloges (met plastic glas) werkt het wel perfect. Op brilleglazen met ontspiegeling (ook een coating) zou ik het dus weer niet doen!
Zilver en koperpoets werken daar perfect voor (en is een stuk goedkoper als dat speciale GSM-ontkras spul
Met het polijs middel 'schuur' je de coating van het glas af, o.k. de kras verdwijnt maar wel samen met je coating. Je moet dan dus je hele beeldbuis 'ontcoaten' ander hou je een glanzende vlek waar de kras zat.
Voor GSMetjes/horloges (met plastic glas) werkt het wel perfect. Op brilleglazen met ontspiegeling (ook een coating) zou ik het dus weer niet doen!
Zilver en koperpoets werken daar perfect voor (en is een stuk goedkoper als dat speciale GSM-ontkras spul
Verwijderd
ik moet op de -(min)toets drukken maar op een vmp 451pro zit geen min toets alleen een vierpuntsdruktoets.
iemand idee wat ik dan moet indrukken???
btw. op vmp 452pro werkt het niet heb al geprobeerd zoals meerdere hier.
iemand idee wat ik dan moet indrukken???
btw. op vmp 452pro werkt het niet heb al geprobeerd zoals meerdere hier.
Verwijderd
Humoer, ik heb het net ook op een VMpro 451 willen uitproberen, maar hier zit inderdaad geen - toets op.
Wel een 4punts toets.
Heb nu naar links gedrukt op de 4punts toets, maar dat werkte niet
Wel een 4punts toets.
Heb nu naar links gedrukt op de 4punts toets, maar dat werkte niet

Weet iemand ook de "code" voor het service menu van een vision master 1451 (LS902UT) ? mijn beeld is plotseling verkloot, alle instellingen weg dus
en misschien kan ik het zo verhelpen.
Thnx
Thnx
[ Voor 0% gewijzigd door sko op 25-08-2002 17:37 . Reden: typenummer ]
ik bedoel dus net zoiets als bij de andere iiyama monitoren,
alleen "menu-ingedrukt-houden,aan,menu-loslaten,uit, "-"ingedrukt houden,aan, "-" loslaten, menu "
werkt dus niet bij deze.. en ik hoop dat iemand het wel weet.. of wat ik het beste kan doen nu alle instellingen van mijn monitor weg zijn. Ik heb namelijk slechte dingen over teleplan gelezen
alleen "menu-ingedrukt-houden,aan,menu-loslaten,uit, "-"ingedrukt houden,aan, "-" loslaten, menu "
werkt dus niet bij deze.. en ik hoop dat iemand het wel weet.. of wat ik het beste kan doen nu alle instellingen van mijn monitor weg zijn. Ik heb namelijk slechte dingen over teleplan gelezen
Mijn 22" is ook 5 weken weg geweest bij Teleplan, maar dat is ook eigenlijk het enige slechte wat ik over ze te melden heb (naast het feit dat mijn leenmonitor een S700JT was, vol met krassen, zonder voet en een wazig beeld)
M'n monitor is beter terug gekomen dan toen 'ie nieuw was.
De landing van de kleuren is nu goed.
Ook de trillende letters zijn nu verleden tijd. Ik denk dat ze er gelijk een nieuwe firmware in hebben gezet.
Dus het enige wat je moet doen is telefonisch ze achter de broek zitten. Toen ik na 5 week te horen kreeg voor de zoveelste keer dat ze nog niets konden zeggen en de persoon die ervan af wist was niet te bereiken, heb ik even duidelijk gemaakt (op een nette, edoch indringende manier) dat ik het allemaal niet geloofde en het vermoeden had dat er nog niets aan gedaan was. 1 dag later werd ik gebeld dat 'ie klaar was. Toeval??
M'n monitor is beter terug gekomen dan toen 'ie nieuw was.
De landing van de kleuren is nu goed.
Ook de trillende letters zijn nu verleden tijd. Ik denk dat ze er gelijk een nieuwe firmware in hebben gezet.
Dus het enige wat je moet doen is telefonisch ze achter de broek zitten. Toen ik na 5 week te horen kreeg voor de zoveelste keer dat ze nog niets konden zeggen en de persoon die ervan af wist was niet te bereiken, heb ik even duidelijk gemaakt (op een nette, edoch indringende manier) dat ik het allemaal niet geloofde en het vermoeden had dat er nog niets aan gedaan was. 1 dag later werd ik gebeld dat 'ie klaar was. Toeval??
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
heb een pro 450 en hier werkt het ook primaBomberman schreef op 11 oktober 2000 @ 13:53:
Het werkt WEL, jullie zullen dus wel iets verkeerd doen ... dit is al eerder voorbij gekomen, dus loop niet te patsen met je onwetendheid/onkundigheid !!... Willen de mensen bij wie het wel is gelukt dit even melden zodat de ongelovigen onder ons hun mond kunnen houden
...
Op Vision Master Pro 413 werkt het ook 
Hoe verzin je het, cheats voor beelscherm en tv
Hoe verzin je het, cheats voor beelscherm en tv
het enige effect op de vmp452 is dat je contrast lager staat omdat je op een gegeven moment de min-toets in moet drukken 
verder werkt ie dus niet op de 452
verder werkt ie dus niet op de 452
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ik heb een Vision Master 1402 17" (LS702UT). Is hier ook iets voor bekend??
Enne ik heb de Vision Master pro 454
Ook iets voor bekend?
hiero vmpro 450 werkt perfecto,
maar dat wisten we eigenlijk al
maar dat wisten we eigenlijk al
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
Verwijderd
hier een iiyama vm 1451 ls902ut 19ince
Ik kon op een resolutie van 1600 x 1200 me beeld niet breedgenoeg zetten omdat ie al op ze breedst stond in het menu en ik nog steeds zwarte balken had aan de zijkant en me beeld dus niet compleet gevuld was.Uit kwaadheid een paar knoppen ingedrukt en ik kreeg ineens dat geheime menu.Helaas ben ik vergeten welke toetsen ik indrukte.(burse vinger toppen)
de combinaties die hier worden beschreven werken niet.
iemand een idee?
Ik kon op een resolutie van 1600 x 1200 me beeld niet breedgenoeg zetten omdat ie al op ze breedst stond in het menu en ik nog steeds zwarte balken had aan de zijkant en me beeld dus niet compleet gevuld was.Uit kwaadheid een paar knoppen ingedrukt en ik kreeg ineens dat geheime menu.Helaas ben ik vergeten welke toetsen ik indrukte.(burse vinger toppen)

iemand een idee?
Mijn Russisch is niet best maar hier staan meer "Service menu" items voor de liefhebbers.
http://www.axofiber.org.ru/inside/monitor_system_menu.php
Geniale site.a6amt schreef op 25 juli 2004 @ 11:47:
Mijn Russisch is niet best maar hier staan meer "Service menu" items voor de liefhebbers.
Ik heb het voor mijn monitor (512) even door Babelfish gehaald en die geeft het volgende:
Ik ga het gelijk ff proberen.Iiyama 512 (451, 454) the indications: To conduct the zonal tuning of geometry, moire, to yarkosti/kontrasti, to tune phase of signal and much others. Contra-evidence: ? Activation: Press "Function" in the main menu, and select the point of "Language". Further consecutively all languages of the interface: select the point of "Svenska", then "English" and "Nederlands", then again "Svenska" and "English". After this, in the menu will appear additional tuning. Deactivation: To turn off and to again include monitor.
Edit:
Het werkt
Je krijgt er een heleboel menuitems bij, maar helaas blijft het menu maar een paar sec actief, wanneer je niet in de tussentijd op een knopje drukt.
[ Voor 14% gewijzigd door TD-er op 25-07-2004 12:49 ]
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
werkt hier top op mijn VMpro 451TD-er schreef op 25 juli 2004 @ 12:44:
[...]
Geniale site.
Ik heb het voor mijn monitor (512) even door Babelfish gehaald en die geeft het volgende:
[...]
Ik ga het gelijk ff proberen.
Edit:
Het werkt
Je krijgt er een heleboel menuitems bij, maar helaas blijft het menu maar een paar sec actief, wanneer je niet in de tussentijd op een knopje drukt.
Verwijderd
Ik heb ook een 510 en bij mij doet ie hetVerwijderd schreef op 11 oktober 2000 @ 13:50:
mjah, flauwe gein hoor: hier met mijn Iiyama Visionmaster Pro 510 doet ie niets, en ga mij nou dus niet vertellen dat ik iets verkeerds doe, want das niet zo, netjes de instructies opgevolgd...
451 werkt wel, maar mijn 452 niet? Hrmm, beetje jammer.
-edit-TD-er schreef op 25 juli 2004 @ 12:44:
[...]
Geniale site.
[...]
Ik ga het gelijk ff proberen.
Edit:
Het werkt
edit:
moet vaker op F5 drukken
moet vaker op F5 drukken
[ Voor 8% gewijzigd door M55 op 25-07-2004 13:11 ]
Hmm, behoorlijk oude
, maar dankzij die link van a6amt toch nog nieuwe, relevante info erbij 
Ik laat'm dan nog open, maar met de dringende verzoek om niet met loze "bij mij doet hij het wel"/"bij mij doet hij het niet" posts de boel te vervuilen. Geef info met echte meerwaarde of post niet, anders gaat hij alsnog op slot
Ik laat'm dan nog open, maar met de dringende verzoek om niet met loze "bij mij doet hij het wel"/"bij mij doet hij het niet" posts de boel te vervuilen. Geef info met echte meerwaarde of post niet, anders gaat hij alsnog op slot
Oslik blyat! Oslik!
Heb de truuk van TS op m'n Vision Master 1403 geprobeert (LS704UT), en daar gebeurt barweinig. Eigelijk is het enige nieuwe dat onderaan de resolutie ook word weergegeven.
Wel gek is dat dit blijvend is. Ook na het uitzetten en opnieuw aanzetten van deze monitor staat de resolutie netjes onder het cirkeltje met instellingen.
Wel gek is dat dit blijvend is. Ook na het uitzetten en opnieuw aanzetten van deze monitor staat de resolutie netjes onder het cirkeltje met instellingen.
[ Voor 33% gewijzigd door RSpliet op 25-07-2004 13:44 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet
Verwijderd
Bij de VMP 510 is er een extra extra menu aanwezig. In dat menu kan je de digitale convergentie instellen wat superhandig is. Het scherm is in iets van 45 vlakken opgedeeld die je per stuk op convergentie kan instellen. Ik ben wel anderhalf uur bezig geweest met een vergrootglas en testbeeld om de convergentie zo in te stellen dat het bijna perfect is.
In het gebruikelijke extra menu moet je op de eerste item gaan staan (contrast ofzo?), vervolgens de 3 knoppen tegelijk indrukken. Vervolgens zit je in het extra extra menu
Het werkt allemaal wat lastig en het kost even tijd voordat je het door hebt. Zodra het geactiveerd is komt er in een schermpje een code in beeld:
XYC080
XY = welke convergentie ingesteld wordt
C0 = plaat op het scherm (x-as = 0 t/m 8, y-as = A t/m E)
80 = hexadecimaal de waarde van de convergentie-instelling.
Met + en - kan je naar een ander vlak toe. Daarna op "menu" drukken zorgt ervoor dat je een selectie maakt over of je de horizontale of verticale convergentie instelt. Vervolgens kan met + en - de waarde worden ingesteld. Daarna weer op "menu" drukken en je kan weer naar een ander vlak.
tips:
- Alle waardes noteren die je wil gaan aanpassen
- Horizontale convergentie instellen heeft ook effect op de vlakken rechts ervan. Dus van links naar rechts werken.
- Hiermee kan je de instellingen behoorlijk verknallen. Eigen risico!
- Volgens de iiyama_service.pdf werkt dit alleen op de VMP 510.
In het gebruikelijke extra menu moet je op de eerste item gaan staan (contrast ofzo?), vervolgens de 3 knoppen tegelijk indrukken. Vervolgens zit je in het extra extra menu
Het werkt allemaal wat lastig en het kost even tijd voordat je het door hebt. Zodra het geactiveerd is komt er in een schermpje een code in beeld:
XYC080
Met + en - kan je naar een ander vlak toe. Daarna op "menu" drukken zorgt ervoor dat je een selectie maakt over of je de horizontale of verticale convergentie instelt. Vervolgens kan met + en - de waarde worden ingesteld. Daarna weer op "menu" drukken en je kan weer naar een ander vlak.
tips:
- Horizontale convergentie instellen heeft ook effect op de vlakken rechts ervan. Dus van links naar rechts werken.
De uitleg zoals ie vertaald wordt met Babelfish over de Vision Master pro 454 schijnt niet te werken ?
Menu indrukken, monitor uit
Min er bij indrukken, monitor aan
Menu indrukken, monitor uit
Min er bij indrukken, monitor aan
Bij de VM pro 512 krijg je dat extra-extra menu dus met de Video 1/2 toets.Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 14:16:
Bij de VMP 510 is er een extra extra menu aanwezig. In dat menu kan je de digitale convergentie instellen wat superhandig is. Het scherm is in iets van 45 vlakken opgedeeld die je per stuk op convergentie kan instellen. [...]
XYC080
tips:
Ik wist al niet waar dit voor diende, maar ik hoop dus hiermee mijn convergentiefout rechtsonderin te kunnen corrigeren.
Bedankt
edit:
wat is rechtsonder?
E8? of A8?
edit2:
Rechtsonder is dus E8, maar let er wel op dat de X of de Y die in beeld staat aangeeft welke waarde je aanpast
Mijn convergentie probleem is opgelost. De tip van het van links naar rechts werken is heel belangrijk.
Een lagere waarde geeft bij mij dus een betere convergentie.
* TD-er is happy
[ Voor 16% gewijzigd door TD-er op 25-07-2004 18:15 ]
Verwijderd
niemand?Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 11:11:
Ik kon op een resolutie van 1600 x 1200 me beeld niet breedgenoeg zetten omdat ie al op ze breedst stond in het menu en ik nog steeds zwarte balken had aan de zijkant en me beeld dus niet compleet gevuld was.Uit kwaadheid een paar knoppen ingedrukt en ik kreeg ineens dat geheime menu.Helaas ben ik vergeten welke toetsen ik indrukte.(burse vinger toppen)![]()
iemand een idee?
Ik zit namelijk met zwarte randen aan de zijkant van me beeldscherm.Maar ik dat fabrieksmenu kon ik hem wel breder zetten( in het normale menu staat ie al op zijn breedst)
Verwijderd
stel hem eens in op 75 % in het normale menu en ga dan naar het service menu..
zet hem goed en dan kun je in het normale menu weer verder
Voor de mensen met een ADI monitor:
1. Zet de monitor uit
2. Huod de menuknop ingedrukt en zet de monitor aan.
3. Laat de menuknop los als het ledje op de monitor stopt met knipperen
4. druk nog een keer op de menu toets.
In het OSD krijg je nu en service menu erbij.
1. Zet de monitor uit
2. Huod de menuknop ingedrukt en zet de monitor aan.
3. Laat de menuknop los als het ledje op de monitor stopt met knipperen
4. druk nog een keer op de menu toets.
In het OSD krijg je nu en service menu erbij.
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Verwijderd
dat is het hele punt juist,ik kom niet in dat service menu meer.ik moet die toetsencombinatie hebben waarmee ik in het service menu kom.Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 22:10:
stel hem eens in op 75 % in het normale menu en ga dan naar het service menu..
k wou graag weten of iemand dit wist aangezien alle andere toetscombinaties die hier staan niet werken.
ik heb ook een LS902UT en wil dit ook graag weten
atm. heb ik heb beeld recht dmv 1001 instelling in powerstrip maar dit moet natuurlijk ook normaal werken.
atm. heb ik heb beeld recht dmv 1001 instelling in powerstrip maar dit moet natuurlijk ook normaal werken.

Ja, of ik doe iets verkeerts of het werkt niet op een pro 455Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 22:32:
iemand al op een pro 455 geprobeerd?
Werlt het bij iemand anders wel?
Verwijderd
Ik heb een mail naar iiyama gestuurt met de vraag of ze de combinatie wilden geven.Nee hoor....doen ze niet.Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 11:11:
Ik kon op een resolutie van 1600 x 1200 me beeld niet breedgenoeg zetten omdat ie al op ze breedst stond in het menu en ik nog steeds zwarte balken had aan de zijkant en me beeld dus niet compleet gevuld was.Uit kwaadheid een paar knoppen ingedrukt en ik kreeg ineens dat geheime menu.Helaas ben ik vergeten welke toetsen ik indrukte.(burse vinger toppen)![]()
iemand een idee?
Iemand anders al iets gevonden?
Verwijderd
Stel nou dat je lekker heb zitten rotzooien in het 'geheime' menu van je Vision Master Pro 410 en je wilt weer terug naar de default settings
Weet iemand of dat kan en zo ja hoe?

Zitten er ook service-menu's in Iiyama TFT's ?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Euh..
Ik had vandaag ook even gekeken naar dit 'geheime menu' op mijn Pro451, maar heb er niks in veranderd omdat de instellingen al prima waren. Maar net toen ik na 40 minuten weer terug kwam bij mijn PC stond het menu plotseling aan en was automatisch de instellingen aan het wijzigen. Er ligt niks op de knopjes dus ik heb geen idee wat de oorzaak hiervan was. Gelukkig waren de instellingen weer normaal na het uit en aanzetten van de monitor want de instellingen waren al ver heen.
Ik had vandaag ook even gekeken naar dit 'geheime menu' op mijn Pro451, maar heb er niks in veranderd omdat de instellingen al prima waren. Maar net toen ik na 40 minuten weer terug kwam bij mijn PC stond het menu plotseling aan en was automatisch de instellingen aan het wijzigen. Er ligt niks op de knopjes dus ik heb geen idee wat de oorzaak hiervan was. Gelukkig waren de instellingen weer normaal na het uit en aanzetten van de monitor want de instellingen waren al ver heen.
Dat heb ik ook gehad met mijn 22"Timpie schreef op 18 augustus 2004 @ 10:11:
Euh..
dat is een test-mode waarbij de monitor het bereik laat zien van alle door de gebruiker aan te passen instellingen.
Dat gaat vrij snel en je hebt het gevoel dat de monitor echt helemaal gek geworden is.
Het beste kun je na het aanpassen de monitor even "rebooten"
Het werkt niet bij mijn Vision Master 1451 LS902UT.
Wel, voor deze model, moet je de menu knop indrukken, en ga naar de zoom optie, druk en houd de menu knop voor ongeveer 10 seconde tot OSD verdwijnen.
Druk menu knop nog een keer en zie je nu de service menu met onder andere de optie om naar de operation hours te zien.
Wel, voor deze model, moet je de menu knop indrukken, en ga naar de zoom optie, druk en houd de menu knop voor ongeveer 10 seconde tot OSD verdwijnen.
Druk menu knop nog een keer en zie je nu de service menu met onder andere de optie om naar de operation hours te zien.
na bijna 10 jaar kicken. Netjes.briansusilo schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:51:
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik denk dat de TS na dik 20 jaar geen antwoord meer verwacht.briansusilo schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:51:
Laten we oude koeien in de sloot laten.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Dit topic is gesloten.