Ik heb dus het systeem dat bij mijn sig staat maar, ik moet waarschijnlijk iets fout doen, want ik krijg mijn cpu niet hoger dan fsb 140, dus maar 7mhz hoger dan standaard. Als ik naar 142 ga dan werkt hij niet meer stabiel en 144 start hij niet meer op... is hier wat aan te doen of niet? Aan de koeling ligt het niet naar mijn mening hij is 28 idle 34 stressed....
Dus ik zou bijv bij 144 fsb hoeveel volt bij de standaar 1,50 moeten gooien? en ja ik weet niet of het ram verder kan het loopt nu stabiel op pc1120
Mja denk dat je geheugen eerder het probleem is dan je CPU...
Bnet pindle#2913
Ik nam eigenlijk gewoon aan dat Kinston PC1066 wel wat overgeclockt worden is er een methode om dit te testen?
oke heb ik gedaan en heb willekeurig 148 fsb gekozen, maar nu is dus mn op 3x maar 888Mhz
Maar mijn mobo gaat maar tot 150 fsb, kan ik dit dan nog meer opschroeven?
Misschien heb je wel een slecht overklokbare processor.
Die-hard Brexiteer
staat toch in de sig....Op woensdag 03 juli 2002 18:50 schreef gve het volgende:
titel klopt niet/onduidelijk.
Asus P4B mobo of Intel P4 versie B.
Ja ik denk echt dat mn geheugen de beperkende factor is... kreeg mn proc tot 2850 zonder overvolt en andere troep gewoon fsb 150, maar daarna kapte hij bij de reboot erbij. Is het niet vreemd als ik gewoon alles in bios zet als fsb 150 en dan reboot zodat de instellingen doorgevoerd zijn dat hij dan gewoon lekker werkt maar als ik hem uitzet en dan aanzet dan werkt hij niet meer, normaal of niet echt...
Pagina: 1