best wel vaag.. ben nu 2 / 3 dagen bezig met mijn watercooling system.. een beetje mijn kast gemod.. maar goed.. ik wil hem dus aanzetten.. alles erin (de vitale delen dat is..) klik op aan knoppie, alles ratelt.. tegen over de pompje.. niet veel lawaai (mooi dacht ik)plop hoor ik kijken is mijn monitor uit.. ik dacht GVD was dat nou weer.. verder doet ie niet veel meer.. >> uitgezet >> nog een keertje maar dan zonder iets op de IDE (en SIDE poorten) aan gesloten.. nee hoor helemaal niets op het beeld.. dan maar ff vid kaart in andere PC .. gelukkig dat die het wel doet.. CPU er af.. hmmm wat ruik ik toch.. neus bij CPU.. ik val ongeveer flauw tering wat een stank komt er van af.. dat kan niet goed wezen.. ik hem helemaal schoongemaakt.. kijken voor brandplek(jes)ken helemaal clean.. CPU wordt gewoon warm in socket.. mobo werkt gewoon ik heb een epox lang leven de diag leds
die staan gewoon op FF.. dus mobo werkt gewoon..
dus ik concludeer hier uit dat mijn CPU helaas is overleden.. na meer dan 1 jaar een voor mij gewerkt te hebben (niet eens OC'ed
)
maar goed.. ff second opinie vragen..
wat kan het zijn.. spec zie sig
dus ik concludeer hier uit dat mijn CPU helaas is overleden.. na meer dan 1 jaar een voor mij gewerkt te hebben (niet eens OC'ed
maar goed.. ff second opinie vragen..
wat kan het zijn.. spec zie sig