Toon posts:

Zelf maken voetje tft

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
k heb nu een mooi 15" apple tftje thuis liggen alleen zonder voetje, iemand ideeën voor goed materiaal voor een voetje? Ik heb eens gekeken naar hoe de normale standaard voetjes van tfts normaal staan. Ik dacht dus aan dit design:
|
|
|\
| \
____\

verticale is dus de tft

Zelf zat ik te denken aan hout, met een verbindingsstuk van metaal naar het tft scherm waar hij moet worden opgehangen. Het tft schermpje moet iets meer naar de bovenkant wijzen, dus een klein beetje schuin zoals je normale crt monitor ook staat. hier een foto van mn tft hoe hij er nu uitziet, plus iets duidelijker hoe het design moet worden :9 maar hier issie dus zonder voetje :'(

iemand ervaring met voetjes bouwen, advies....?

Verwijderd

Gewoon een vesa steun KOPEN mooi en handig.

Verwijderd

Topicstarter
vesa steun, okeej, wat is het, en waar kan ik het kopen, wel handig als je t er even bijvermeldt :9

Verwijderd

Mycom DUH

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 15:11 schreef ADMINX het volgende:
Mycom DUH
Lekker aardig zo tegen elkaar :?
Forum is om elkaar te helpen, dus niet om verontwaardig te doen... wat ik nu doe zal ook wel niet mogen, maar dit is echt |:(

//ontopic

Misschien dat ze bij een kantoormeubelen zaak wel iets voor je hebben?

Verwijderd

Topicstarter
keb net even gekeken bij mycom maar het enigste wat ik daar tegenkwam is een arm van 49 euro van startech, deze maak je ook nog eens aan de muur vast, en een arm voor aan je bureau kost %$&$@ 179 uuro, kan ik toch heel wat andere dingen voor kopen ;) , en de vesa arm kan ie niet vinden (ook zelf gezocht maar tevergeefs). En kantoor meubelen zullen ook wel duur zijn als ze iets hebben, maar tweakers komop, zelf bouwen kan toch oook....? *D

Verwijderd

Pak een stuk mdf, dik...... Pak iets van een scharnier wat je kan buigen en vast kan zetten... Pak een ander stuk mdf.... schroeft die ijzeren "plaat" van je tft en hou em dr boven.... teken de gaatjes af.... enz.....
Of denk ik nou te simpel :P

Verwijderd

Topicstarter
nee idd denkt niet te simpel, mn broer heeft een identiek schermpje van apple, hij heeft met pvc buis een standaard in elkaar geknutseld, maar ik denk dus dat ik ook maar eens iets met hout enzo moet gaan proberen :P

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 15:40 schreef WaaEeZ het volgende:
nee idd denkt niet te simpel, mn broer heeft een identiek schermpje van apple, hij heeft met pvc buis een standaard in elkaar geknutseld, maar ik denk dus dat ik ook maar eens iets met hout enzo moet gaan proberen :P
To Tweak Or Not To Tweak :+ :7

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op woensdag 03 juli 2002 15:40 schreef WaaEeZ het volgende:
Waren die apple schermpjes in de aanbieding :P

Verwijderd

Topicstarter
Here is the big brother speakin'...

Mijn schermpie staat inderdaad op een PVC-voet. Werkt echt geweldig. Schermpje voor 100 Euro op de kop getikt. Ex voeding en voet maarja, je moet wat he!? 0 dode pixels en een lekker strak design. Voor foto's... Ik kan niet uploaden maar als ik ze naar iemand kan mailen dan wil ik dat wel.

Ik hoor het wel
Pagina: 1