Ervringen met nakamichi home hifi

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-07 19:03

p@dd0

psychonaut

Topicstarter
Ik heb dus erug veel interesse in een aantal componenten van nakamichi. Maar ik wilde nu gewoon ff vragen of hier mensen zijn die ervaring met een of meer van deze componenten hebben. De componenten zijn:
* CA-1dts voor versterker
* PA-1 eind versterker
* MB-10 cd wisselaar
* DVD-10s dvd speler
Oja als iemand de nederlandse going prijzen weet ben ik ook heel blij.

/edit
Het is niet meer nodig :(
Alleen de dvd-10s is nog leverbaar. De rest is allemaal uit de handel genomen :(

Amantes amentes
--
Be inspired!

Verwijderd

Ik kan hier nog aan toevoegen voor de tweakers die het nog niet wisten, de originele Nakamichi bestaat niet meer(Cassettedecks).
Het bedrijf was failliet, en is overgenomen door een ander Japanse omderneming die nu hoofdzakelijk Mooie Receiver-sets maakt, maar de naam Nakamichi is niet meer wat het was, toen de broers Nakamichi het bedrijf runde.

Verwijderd

Ik heb een jaar of twee, drie geleden een Nakamichi versterker gekocht.
De IA-4s en ben zeer tevreden over het geluid.
Ik heb er een setje nearfield monitors van Spirit aan hangen, de Absolute 2 en deze combinatie geeft een perfect en neutraal geluid naar mijn mening.

Verwijderd

Dat waren nog de originele Nakamichi`s.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:36

winnie

de poes...

Dat van dei overname wist ik niet. K*t, de beste cassettedecks ter wereld worden niet meer gemaakt. Moet ik helemaal zuinig zijn op wat ik heb.

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-07 19:03

p@dd0

psychonaut

Topicstarter
Mensen mensen stop nu alsjeblieft het enige waar ik nog aan kan komen van nakamichi is:
* AV-10 AUDIO / VIDEO RECEIVER
* MB-8 cd wisselaar
* DVD-10s dvd speler
En daar ben ik niet blij mee, de cd wisselaar is ook een stukje minder dan zijn grote broer. (D/A omzetter(zie specs)) Ik weet dat ik de dvd speler ook kan gebruiken voor cd luisteren, maar ik had gewoon mijn zinnen op het eerste setje gezet. En dan nog maar te zwijgen over het niet kunnen kopen van de PA-1.

Een bedroefde tweaker :'(

Amantes amentes
--
Be inspired!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36

Flotter

Pelipper!

Hier staat ook nog 'n originele Nakamichi :)

Alleen jammer dattie van niet van mij is maar van m'n vader...

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Die dvd-speler is rete goed.... :)

Alleen die cd-wisselaar zou ik niet doen, als ik jou was.
Pagina: 1