ik heb in XML een cd, met daarin voor elke cd een lijst met nummers ..
nu wil ik een checkbox hebben, die bij checked de lijst met nummers voor die cd uitklapt in de td ..
Dit wil ik dus doen in de XSL, maar weet niet hoe de XSL omgaat met de checkbox. heb al een tijd wezen prutsen, maar is me nog niet helemaal gelukt ..
een voorbeeld staat op www.jgrim.dds.nl/xml/cd.xml
hier zie je onder <nummers> een checkbox. Als deze unchecked is, moeten de nummers van die cd niet zichtbaar zijn .. als de box checked is wel (anders krijg je zo\n lange pagina)...
nu is dit de code achter :
de functie shownummers() werkt dus niet .. weet iemand op welke manier ik dit zou kunnen aanpakken ?
nu wil ik een checkbox hebben, die bij checked de lijst met nummers voor die cd uitklapt in de td ..
Dit wil ik dus doen in de XSL, maar weet niet hoe de XSL omgaat met de checkbox. heb al een tijd wezen prutsen, maar is me nog niet helemaal gelukt ..
een voorbeeld staat op www.jgrim.dds.nl/xml/cd.xml
hier zie je onder <nummers> een checkbox. Als deze unchecked is, moeten de nummers van die cd niet zichtbaar zijn .. als de box checked is wel (anders krijg je zo\n lange pagina)...
nu is dit de code achter :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <td valign="top"><input type="checkbox" id="shownummers" onclick="shownummers(this.checked);"/></td>
<td valign="top" class="cellNummer" id="cellNummers">
<xsl:for-each select="nummers/nummer">
<a href="#"><xsl:eval>gett()</xsl:eval> <xsl:value-of select="." /></a>
<br />
</xsl:for-each>
<xsl:eval>tzero()</xsl:eval>
</td> |
de functie shownummers() werkt dus niet .. weet iemand op welke manier ik dit zou kunnen aanpakken ?