Koeler van kast "omdraaien"

Pagina: 1
Acties:

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb een oud model Aopen kast (2 jaar oud), 230 Watt. Bovenin aan de achterkant zit een grote koeler voor de voeding. Alleen zuigt deze lucht aan, zodat de warme lucht er niet uitkan. Daarom wil ik deze eigelijk omdraaien, dus lucht uit de kast laten blazen, maar hoe krijg je dat nouw voor elkaar???

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 14:14
Voeding open, fan omdraaien, voeding dicht. Is dat nou zo moeilijk?? :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• RdB_IA
  • Niet online

RdB_IA

42

in het kastje waar die fan inzit (dat heet de voeding) zitten waarschijnlijk 'schroefjes'.
Dat zijn een soort ijzeren staafjes die zo gemaakt zijn dat je ze ergens in kan draaien. Nou is de maker ook zo slim geweest dat ze er ook weer uit gedraaid kunnen worden. Hier heb je een schroevendraaier voor nodig.
Nou, als je dan al die zogenaamde schroefjes eruit gehaald hebt, zie je die fan zitten. Die zit hoogstwaarschijnlijk om met van die schroefjes vast. Die haal je er uit. Je pakt de fan in je linkerhand, maakt een draaiende beweging van 180 graden, zet hem weer in z'n originele positie en dan draai je die schroefjes er weer in (weet je nog?).
Nou, als dat weer goed zit maak je dat kastje wat voeding heet weer dicht, draai je ook weer de schroefjes in.
Nou, dan kan je de rest denk ik zelf wel verzinnen!
suc6!

ps. no offence

Verwijderd

rofl :P

• Martin Sturm
  • Laatst online: 01-09 16:14
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dat zijn een soort ijzeren staafjes die zo gemaakt zijn dat je ze ergens in kan draaien. [/quote]ROFL

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 22:31
rdb, je bent een belangrijk ding in je verhaaltje vergeten. je hebt de cover nog niet van de voeding afgehaald. Hoe kun je dan de cooler zien liggen?

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:57

Spooksel

Spooksel!

haha... nou ziet ik ut ook. wel de schroeven uit de voeding gehaald maar niet de cover d'r vanaf... (tja, 't zijn de details he)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-08 18:24
Je kan ook de kast aan de andere kant van de voeding monteren.

Deze tekst niet lezen !

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>in het kastje waar die fan inzit (dat heet de voeding) zitten waarschijnlijk 'schroefjes'.
Dat zijn een soort ijzeren staafjes die zo gemaakt zijn dat je ze ergens in kan draaien. Nou is de maker ook zo slim geweest dat ze er ook weer uit gedraaid kunnen worden. Hier heb je een schroevendraaier voor nodig.
Nou, als je dan al die zogenaamde schroefjes eruit gehaald hebt, zie je die fan zitten. Die zit hoogstwaarschijnlijk om met van die schroefjes vast. Die haal je er uit. Je pakt de fan in je linkerhand, maakt een draaiende beweging van 180 graden, zet hem weer in z'n originele positie en dan draai je die schroefjes er weer in (weet je nog?).
Nou, als dat weer goed zit maak je dat kastje wat voeding heet weer dicht, draai je ook weer de schroefjes in.
Nou, dan kan je de rest denk ik zelf wel verzinnen![/quote]ik kon het zelf niet beter zeggen

suc6! wwwillem

Verwijderd

Euh ik ben kippig :)

laat maar :P

• dr snuggles
  • Niet online
Heh heh, dit was dus helemaal niet zo moeilijk geloof ik :). Nouwja, hoe makkelijker hoe beter. In ieder geval bedankt, gaat ff die handel omdraaien.

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Haal wel ff de stekker er uit.
(druk daarna nog een keer op de powerknop om het boeltje een beetje te ontladen)
Anders was dit net misschien je laatste post geweest.

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:10
Ja precies,
het kan wel 2 tot 3 dagen duren tot alle spanning van je mobo en voeding af is... Dus aps daar asjeblieft mee op, anders.. ja.. dat zijn de gevolgen niet meer te overzien!

• dr snuggles
  • Niet online
Ja precies,
het kan wel 2 tot 3 dagen duren tot alle spanning van je mobo en voeding af is... Dus aps daar asjeblieft mee op, anders.. ja.. dat zijn de gevolgen niet meer te overzien!

Is dit waar, of zitten jullie me te naaien?

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
De spoelen hebben een condensatoreffect waardoor je wel 10.000V door je lichaam kan krijgen.
Pagina: 1