Klipsch ProMedia 2.1

Pagina: 1
Acties:

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
Is het mogelijk om hier nog een externe versterker op aan te sluiten of deze op een externe versterker aan te sluiten.

Ik weet dat er al ingebouwde versterkers in zitten (powered) maar zou graag mijn andere versterker die nu op de computer zit er ook op willen aansluiten.

En weet iemand of zich dit een beetje kan tippen met studio-monitoren ? Of in ieder geval dat het in de buurt er van komt.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

nee het komt niet in de buurt van (goede) studiemonitoren en nee je kan er geen aparte versterker op aansluiten (waarom zou je :?).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Drazzic
Op woensdag 03 juli 2002 15:16 schreef JvS het volgende:
nee het komt niet in de buurt van (goede) studiemonitoren en nee je kan er geen aparte versterker op aansluiten (waarom zou je :?).
Komt hij in de buurt van de Spirit Absolute Two of Zero ?

Dit zijn niet super dure studio monitoren.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

nou, er zit VEEL meer laag in, maar het is geen hifi ofzo...
De absolute zero heb ik nooit echt lang naar geluisterd, maar ik weet dat mensen die vaak (voor het geld) wel mooi vinden (heb een tijdje bij RAF gewerkt en daar kwamen er weleens mensen voor).

Die klipsch heb ik weleens gehoord, maar het geluid daarvan is toch echt onmiskenbaar 'pc speakers', maar dan wel veel beter dan gemiddeld... Maar een setje hifi speakers van 200 euro speelt die set al helemaal weg, qua kwaliteit :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Drazzic
Op woensdag 03 juli 2002 16:11 schreef JvS het volgende:
nou, er zit VEEL meer laag in, maar het is geen hifi ofzo...
De absolute zero heb ik nooit echt lang naar geluisterd, maar ik weet dat mensen die vaak (voor het geld) wel mooi vinden (heb een tijdje bij RAF gewerkt en daar kwamen er weleens mensen voor).

Die klipsch heb ik weleens gehoord, maar het geluid daarvan is toch echt onmiskenbaar 'pc speakers', maar dan wel veel beter dan gemiddeld... Maar een setje hifi speakers van 200 euro speelt die set al helemaal weg, qua kwaliteit :o.
Dus kan ik beter mijn Sherwood versterker en mijn Bose 301 series laten hangen ?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 09:38

JT

VETAK y0

Op vrijdag 05 juli 2002 16:31 schreef Drazzic het volgende:

[..]

Dus kan ik beter mijn Sherwood versterker en mijn Bose 301 series laten hangen ?
Als je die speakers vervangt dan komt het wel goed, koop anders de Klipsch >:)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:27

MartNL

Op vrijdag 05 juli 2002 17:09 schreef JT het volgende:

[..]

Als je die speakers vervangt dan komt het wel goed, koop anders de Klipsch >:)
Ik heb dus het setje albsolute2.
En ik kan je vertellen dat deze veel beter klinken dan de klipsch die ik hiervoor had.
Maar goed het is natuurlijk ook niet echt een eerlijke vergelijking.

http://www.soundcraft.com/products/absolute2.html.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 09:38

JT

VETAK y0

Op vrijdag 05 juli 2002 20:28 schreef MartNL het volgende:

[..]

En ik kan je vertellen dat deze veel beter klinken dan de klipsch die ik hiervoor had.

Het gaat mij meer om het feit dat het Bose speakers zijn >:)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Drazzic
Op vrijdag 05 juli 2002 20:28 schreef MartNL het volgende:

[..]

Ik ken de Absolute 2, heb er ook naar gekeken en de Zero ook, maar mij werd verteld dat het niet slim is om er mee te gamen enzo en films te kijken etc.

Nou heb ik een broertje die zet het geluid altij dkei hard bij zijn domme blije spelletjes dus ik weet niet of het wel zo goed idee is :(
Pagina: 1