Wazig: ABN Amro E-Wallet

Pagina: 1
Acties:

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:49

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Net iets wazigs meegemaakt: ik wilde iets bestellen bij ID&T en bij de betalingsmogelijkheden kon ik kiezen voor E-Wallet + Europas.

Via Internetbankieren de E-Wallet plugin geïnstalleerd en via de ID&T site het programma met de betalingsopdracht laten aansturen. Echter bij het inloggen kreeg ik de melding dat rekeningnummer/pasnummer niet klopten.

Ik bel dus met de helpdesk internetbankieren (nee, ik kreeg niet lucy1981 aan de telefoon ;)) en die mevrouw verbond mij door met de technische dinges.

Die man van de technische support begreep er ook nix van, hij probeerde van alles maar het lukte niet. Dus op het laatst kijkt hij nog eens in de database van eerdere problemen, vraagtie 'heeft u een creditcard'? (Die heb ik dus nog niet). Wat blijkt nou: om met E-Wallet + Europas te kunnen betalen heb je een creditcard nodig, ondanks dat er ook een E-Wallet + Creditcard is :?

Logisch toch :?

nofi tegen ABN Amro heb er zelf ook met veel plezier gewerkt

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Voor E-wallet + europas heb je géén creditcard nodig.
Ik heb er ook wel eens iets mee besteld, maar ik heb geen creditcard :)
Misschien een verkeerd logootje op die site gezet :?

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 14:02 schreef Operations het volgende:
Voor E-wallet + europas heb je géén creditcard nodig.
Ik heb er ook wel eens iets mee besteld, maar ik heb geen creditcard :)
Misschien een verkeerd logootje op die site gezet :?
Kheb vroeger wel gebruik gemaakt van I-PAY met SET; dat ging wel goed.

Als je vanuit je overzichtsvenster van Internetbankieren de E-Wallet start kom ik er ook niet in, dus denk niet dat dat het is...

't lijkt me trouwens niet dat Bibit zoiets fout zou doen :?

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik denk dat het iets tijdelijks is; een storing of iets dergelijks bij Bibit. Voor E-wallet heb je absoluut geen creditcard nodig (eigen ervaring) :).

Wat eventueel ook zou kunnen is dat er iets fout zit bij het bedrijf waarbij je bestelt, maar ook dat lijkt me sterk. Gewoon even afwachten, zou ik zeggen.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.vanderhurk.nl/mark/got/wallet-1.jpg

Het inlogscherm voor e-wallet (is onafhankelijk van wat je op dat moment doet, is dus hetzelfde vanaf Internet bankieren - Internet bestellen - rechtstreeks opstarten uit systemtray).

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderhurk.nl/mark/got/wallet-2.jpg

Deze fout krijg ik bij het invullen van mijn juiste gegevens, waarmee ik Internet bankieren wel in kom.