Leadtek TNT2, vreemde tv-out??

Pagina: 1
Acties:

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 11:34

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Topicstarter
ik ben op dit moment bezig mijn Leadtek TNT2 aan te sluiten op mijn TV, nu heb ik dus een S-video kabel gekocht en zo'n scartadapter, het aansluiten op de Tv is dus geen probleem, nu wilde ik dus het stekkertje van de s-video uitgang van mijn leadtek stoppen maar dat past dus niet!!! mijn kaart heeft een s-video met 6 polen??? ipv 4 bij "normale" s-video.

kan iemand mij uitleggen wat hier aan de hand is? wat voor soort uitgang is dit dan?

ik heb search gebruikt maar kon niets vinden over dit probleem

edit:

het is dus zo'n plug die er in zou moeten:
Afbeeldingslocatie: http://www.marktplaats.nl/fotos/hardware/diversen/8624.jpg

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

Klopt, ik dacht dat Leadtek de S-VHS en composiet bij elkaar doet..... heel raar maar waar.

Je hebt ook als het goed is een kabeltje gekregen waar de ene kant de zes polen heeft die in je vidkaart gaat en de andere kant van de kabel heeft 2 stekkers, 1 composiet en de ander 4 polig s-vhs.

Dan moet het lukken :)

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 17:00
Is het geen PS/2 kabeltje? :P

Vreemd, zal wel zo zijn dat Leadtek dat heeft gedaan al heb ik er niet eerder van gehoor. Ander kabeltje gebruiken dan maar.

http://twitter.com/randalpeelen

• Firestorm

Firestorm

Topicstarter
ik heb dus geen verloopkabeltje :(
heb deze kaart 2e hands gekocht en er zat bij de zending geen kabeltje :'(
weet iemand of deze kabeltjes ook los verkrijgbaar zijn, zo ja waar??

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

Je zou Leadtek Nederland ff kunnen bellen en vragen of ze er nog 1 hebbben........

• Firestorm

Firestorm

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 14:18 schreef AleXtc het volgende:
Je zou Leadtek Nederland ff kunnen bellen en vragen of ze er nog 1 hebbben........
kheb nu ff geen tijd om te bellen, moet zo werken.
heb ze een mailtje gestuurd, en ook nog 1 naar de gozer van wie ik de kaart ooit gekocht heb, met een beetje mazzel heeft ie em nog...

Verwijderd

dat dat had ik ook met mijn leadtek geforce 2 mx, gelukkig had de eigenaar hem nog. Ook zijn er wel sites waar je die kabeltjes los kan bestellen, wel duur 19 dollar! ik weet link helaas niet uit mijn hoofd.
Pagina: 1