TBird 800 wordt te heet ?

Pagina: 1
Acties:

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:30
Heb eergisteren TB800 op Abit KT7 in m'n pc gezet. Er zit een CoolerMaster DP5-5H51 op.

De boel is (nog) niet overclocked, maar heb het idee dat het allemaal wel erg warmpjes wordt. Iemand suggesties ?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bosma/toohot.jpg

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Dé antenne-innovatie voor de korte golf

Verwijderd

ik had in begin ook die cooler, maar ik heb nu een coolermaster ch5-5k11 (met koper) op mn athlon en dat scheelde al wat graadjes.. Heb je er ook coolpasta tussen gedaan ? Scheelt vaak ook. En je moet ervoor zorgen dat je kast voldoende ventilatie heeft. Zet er desnoods extra coolers in en zet hem op een koele plaats..

Trouwens volgens dat ene schermpje is de gemiddelde temperatuur van de cpu 43 graden en die van de kast 38. Lijken me toch normale waardes .. ok, bij mij is de gemiddelde temperatuur 36/28 maar dat is als ik een kale windows draai, zonder al teveel applicaties geopend.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
't is verstandig om door middel van CASE-fans de temp van je kast zo dicht mogelijk bij de kamer temp te houden :), cpu's coolen met 40 graden lucht gaat errug slecht :(

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

hey yo,
met welk programma of met welke shit
meet jij de temp??

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46

DJ

MBM 5 (Mother Board Monitor).

iemand hier heeft vast wel een url :)

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:30

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Dé antenne-innovatie voor de korte golf

Pagina: 1