[CM] window idee + [pics]

Pagina: 1
Acties:

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08 10:58
Hey,

ik ben dus van plan een window in mn case te maken, heb al veel gesearched enzo, maar omdat ik hier helemaal geen ervaring mee heb vraag ik jullie of mijn idee te doen is voor een n00b :).

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/mnkees.JPG Dit is dus mn case

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/mnkees2.JPG Nu was ik van plan mn window zo eruit te halen

M'n vraag: is dit te doen voor een n00b met een decoupeerzaag, of moet ik een dremel halen :?. Is de window niet te groot (28*35cm ong)? Zijn de vormen te doen? Word hij wel mooi zo? Misschien een beter alternatief?

bvd

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:41
No offence, maar waarom probeer je het niet gewoon? Zo erg mis kan het niet gaan :)

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-07 13:40

daaf258

For Aiur

Ik had precies zo'n zelfde zijkant. Ik heb dan dat hele vierkant (dat stuk dat wat ingedrukt is) eruit gehaald en plexiglas voor gezet.
En dat heb ik met een dremel gedaan en slijpschijfjes. En dat ging toch wel vrij goed moet ik zeggen.

Maar misschien kan het ook wel met een decoupeerzaag?

- specs - audioscrobbler -

• dvdgrs
Op woensdag 03 juli 2002 13:48 schreef daaf258 het volgende:
Ik had precies zo'n zelfde zijkant. Ik heb dan dat hele vierkant (dat stuk dat wat ingedrukt is) eruit gehaald en plexiglas voor gezet.
En dat heb ik met een dremel gedaan en slijpschijfjes. En dat ging toch wel vrij goed moet ik zeggen.

Maar misschien kan het ook wel met een decoupeerzaag?
ja dat was mijn idee eerst ook, maar ik dacht dat je de zijkant er dan misschien wat moeilijker af kon halen ofzo, dat dat problemen veroorzaakt. Maar dat is misschien wel een goed idee, moet wel te doen zijn lijkt me :)

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Toen de tweaker voor het eerst begon te modden was het OOK een n00p :) (ikke ook :P)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat moet zeker te doen zijn met een decoupeerzaag en staalzaagjes. Het bevat geen ingewikkelde bochten o.i.d. Let er wel op dat je net niet op de lijn zaagt, zodat je daarna de rand nog mooi met een fijne vijl kan bijwerken :)

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:34

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Anders pak je gewoon onze ouderwetse vriend: de vijl, die helpt mij ook altijd met modden (en ben ook een n00b met modden)

Meh!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:33

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Kijk, ik heb dan natuurlijk nog nooit een window gemaakt, maar er zitten vrij veel gaten in die zijkant. Is dat niet belangrijk voor de koeling van binnen :? Of wou je die gaten ook in dat window maken?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
gewoon decoupeerzaag gebruiken ...
Ik wilde ook de dremel gebruiken, maar toen ik eenmaal de decoupeerzaag erin had laten zetten ... woei.

Dat gaat echt supersnel en goed ...
Probeer eerst eens uit op een oude computerkast ofzo.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

ik heb mijn window

Afbeeldingslocatie: http://www.xml-love.net/~sci-mdk/mod-pb-2.jpg

ook met een decoupeerzaag gedaan , gaat prima , ook de bochten , bescherm alleen wel je verflaag goed! ik schoot een paar keer uit en zit dus met een beetje schade in de lak..... :(

• dvdgrs
Op woensdag 03 juli 2002 13:56 schreef Prammenhanger het volgende:
Kijk, ik heb dan natuurlijk nog nooit een window gemaakt, maar er zitten vrij veel gaten in die zijkant. Is dat niet belangrijk voor de koeling van binnen :? Of wou je die gaten ook in dat window maken?
ow daar maak ik me atm niet echt druk om, ik denk dat het niet veel zal verschillen, en bovendien ga ik na de window mod misschien wel voor een blowhole :9

en thnx voor alle replies, ik ga dus gewoon voor de decoupeerzaag en zal resultaten hier wel posten :7

edit:
ninja-mod, je plaatje werkt hier niet

• Dextro
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

Ik had ook zo'n zijkant. Ik heb die vorm in het midden eruit gehaald. Dit lukt perfect met zo'n wipzaag. Je moet alleen beetje geduld hebben. Achteraf vijl je gewoon alles mooi op, en ga je er goed over met schuurpapier, resultaat is heel mooi gelukt, alleen nog geen foto's van. Die komen later hopelijk wel nog.

Good luck 8-)

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 14:45 schreef Bong-One het volgende:

[..]

edit:
ninja-mod, je plaatje werkt hier niet
server is wat gaar zo nu en dan , probeer later nog eens.... 8-)

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 06:55
Op woensdag 03 juli 2002 13:52 schreef BalusC het volgende:
Dat moet zeker te doen zijn met een decoupeerzaag en staalzaagjes. Het bevat geen ingewikkelde bochten o.i.d. Let er wel op dat je net niet op de lijn zaagt, zodat je daarna de rand nog mooi met een fijne vijl kan bijwerken :)
Gewoon een oud houtzaagje, dat gaat ook, ik heb die kast gezeien, dat plaatwerk is dunner dan het gam. cola blikje.

• dvdgrs
Op woensdag 03 juli 2002 15:40 schreef Dextro het volgende:
Ik had ook zo'n zijkant. Ik heb die vorm in het midden eruit gehaald. Dit lukt perfect met zo'n wipzaag. Je moet alleen beetje geduld hebben. Achteraf vijl je gewoon alles mooi op, en ga je er goed over met schuurpapier, resultaat is heel mooi gelukt, alleen nog geen foto's van. Die komen later hopelijk wel nog.

Good luck 8-)
welke vorm? De happer (beetje klein, maar wel tof 8-)), dat vierkant achtige ding eromheen, of die daar weer omheen zit? Ik dacht nl zelf ook aan dat stuk om de happer heen, maar ik vraag me af of ik het raamrubber er dan wel mooi omheen krijg. Hopelijk komen die pics nog :)

Verwijderd

moet zeker wel lukken, ik heb wel moeilijkere figurn gedremelt cq gedecoupeerd :)

• dvdgrs
Op woensdag 03 juli 2002 16:00 schreef enigma het volgende:
moet zeker wel lukken, ik heb wel moeilijkere figurn gedremelt cq gedecoupeerd :)
ach joh, je moet ergens beginnen tog :Y)?

Verwijderd

Teken eerst goed af
gebruik de zaag aan de binnenkant (om beschadiging te voorkomen).
Zet de decoupeerzaag op fullspeed
Druk niet door maar laat de decoupeerzaag rustig zijn werk doen.
Werk af met een handveil

Suc6

Verwijderd

goeie tip!!!:

maak van een stel a4tjes je deur na, teken dat af en knip het uit.
zo kan je kijken of je die vorm wel mooi vind, vind je het niet mooi dan begin je opnieuw, totdat hij mooi is.
dus dan heb je gewoon tijdelijk je window in papier.

ik had mijn vorige kast vern**kt doordat mij window niet mooi was.
dus toen een CHIEFTEC Dragon gehaald en met papier een window gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.digiskin.net/casemod/window1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.digiskin.net/casemod/window2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.digiskin.net/casemod/window3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.digiskin.net/casemod/window4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.digiskin.net/casemod/window5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.digiskin.net/casemod/window6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.digiskin.net/casemod/window7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.digiskin.net/casemod/window8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.digiskin.net/casemod/window9.jpg

• dvdgrs
Op woensdag 03 juli 2002 17:28 schreef KingOfDos het volgende:
goeie tip!!!:

zo kan je kijken of je die vorm wel mooi vind, vind je het niet mooi dan begin je opnieuw, totdat hij mooi is.
I know, stond al op ccmod.com (jaja, kheb me huiswerk gedaan :Y)) en was ik ook zeker van plan.
En die window van jou ziet er echt errug strak uit :9
Ik wil ook CCFL erin gaan zetten :D
heb je die van jou met neonwire gedaan?

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 17:32 schreef Bong-One het volgende:

[..]

I know, stond al op ccmod.com (jaja, kheb me huiswerk gedaan :Y)) en was ik ook zeker van plan.
En die window van jou ziet er echt errug strak uit :9
Ik wil ook CCFL erin gaan zetten :D
heb je die van jou met neonwire gedaan?
neon wire blauw + blauw ccfl 30cm ;)

neon snoer kan je nog tot 21:00 bestellen: [topic=526085/1/100]

ik heb dat ook weer verzonnen met die papier.
ik had een livemod voor de ccmod crew, dus ik met mijn webcam alles laten zien, daaruit is dat papier ontstaan, dus MIJN idee >:)
tja je moet wat als ccmod crew he.

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-07 16:14
ik heb mijn window ook met een decoupeerzaag gedaan, zie hier het resultaat;

- - = = C A S E M O D = = - -

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:50
Misschien dat het mooier is om je window niet zo ver naar voren door te laten lopen...

Dus dat je alleen je mobo en kaarten ziet zitten en niet je "lelijke" bays.....

(das mijn mening, duzzz kijk maar wat je er mee doet)

Strava

Verwijderd

beetje standaard window krijg je dan he

maak er een leuk logo van ofzo

• dvdgrs
Op woensdag 03 juli 2002 20:43 schreef Prulleman het volgende:
Misschien dat het mooier is om je window niet zo ver naar voren door te laten lopen...

Dus dat je alleen je mobo en kaarten ziet zitten en niet je "lelijke" bays.....

(das mijn mening, duzzz kijk maar wat je er mee doet)
ja daar zat ik idd ook aan te denken, je ziet nu veel zooi waar niet veel aan te zien is... maja ik kijk nog even :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:07

AMDFreak

Intel is zo..

Moet lukke hoor met een decoupeerzaag.
test eerst ff in het midde of ut een beetje lukt..

zo niet? dan mot ut maar met een dremel! (misschien dat je oom er 1 heeft? who knows)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• dvdgrs
Op woensdag 03 juli 2002 20:57 schreef AMDFreak het volgende:
Moet lukke hoor met een decoupeerzaag.
test eerst ff in het midde of ut een beetje lukt..

zo niet? dan mot ut maar met een dremel! (misschien dat je oom er 1 heeft? who knows)
mjah, goed idee eerst in het midden proberen, beetje een "feel" ervoor krijgen, en dingen mollen is altijd leuk >:)

• dvdgrs
ow jah nog iets, over het rubber... ik ben van plan voor U-profiel te gaan en dan een 4kant stuk plexi erachter te doen, mijn broer (die ook gaat keesmodde :D) is heilig van overtuigd dat een H-profiel mooier is. Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in maar het is ook een stuk moeilijker, en mijn vraag is: Is het verschil tussen H en U echt zo goed te zien, en is het waard om daarom voor H te gaan ipv U?
nogmaals bvd :)

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 17:28 schreef KingOfDos het volgende:

goeie tip!!!:

[knip]
Hee ! *D Dat is geen slecht idee !
Dat ik daar zelf niet op ben gekomen :9 :*
De simpelste oplossingen zijn meestal het beste :7
Thanx voor de tip ! Dat gaat ik ook maar eens proberen *D

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Je houd erg weinig plaat over als je zo'n groot gat erin zaagt. Het is daarom misschien een goed idee om teglijk met de plaat een MDF plaatje (hout) mee te zagen om vervelende buigingen te voorkomen. (Misschien hier en daar goed vast tapen)
(En zoals gezegt: zaag aan de binnenkant en geen kracht zetten!)

...

• dvdgrs
Op woensdag 03 juli 2002 22:07 schreef Bas_f het volgende:
Je houd erg weinig plaat over als je zo'n groot gat erin zaagt. Het is daarom misschien een goed idee om teglijk met de plaat een MDF plaatje (hout) mee te zagen om vervelende buigingen te voorkomen. (Misschien hier en daar goed vast tapen)
(En zoals gezegt: zaag aan de binnenkant en geen kracht zetten!)
aja, idd goed dat je het zegt, kan me voorstellen dat die dunne reepjes metaal idd niet veel kunnen hebben...

• dvdgrs
-- SCHOP --
ow jah nog iets, over het rubber... ik ben van plan voor U-profiel te gaan en dan een 4kant stuk plexi erachter te doen, mijn broer (die ook gaat keesmodde :D) is heilig van overtuigd dat een H-profiel mooier is. Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in maar het is ook een stuk moeilijker, en mijn vraag is: Is het verschil tussen H en U echt zo goed te zien, en is het waard om daarom voor H te gaan ipv U?
Ow jah, bij de Trekpleister waren auto-TL lampen te koop voor 6€, daar heb ik er een van gekocht en mn broer ook, hij heeft em al ingebouwd en het ziet er botergeil uit, ik ga er misschien gekleurd folie oid overheen doen zodattie een kleurtje heeft, maarja das dus een low-budget alternatief voor een CCFL oid :)

• dvdgrs
Ik heb mn 1337e TL buis in mijn case gebouwd (van 6€ bij Trekpleister dus ;)) zit nog geen window in, maar het schijnt door de voorkant van mijn kees en door de gaten in de zijkant

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/mnkees.JPG ff reminder, dit is mn kees bij daglicht, zonder TL :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/1337TL3.JPG Dit is de voorkant van mn case, waar je de TL doorheen ziet schijnen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/1337TL7.JPG Hier is een beetje de zijkant en de voorkant te zien, waarbij het licht door de gaatjes en de voorkant komt (bij die gaatjes komt echter een window :9)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/1337TL6.JPG Hier is mijn case open, zodat je ziet waar ik de TL heb ingebouwd :)

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Waarom haal je dat middelste stuk er niet alleen uit? Die ingedeukte rechthoek bedoel ik. Dan heb je namelijk die gaatjes nog enzo.. die zijn best mooi in combinatie met een CCFL denk ik.

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-07 10:22
Is wel te doen met een dremel en/of decoupeerzaag

Misschien kan je best even oefenen op iets anders...

Gebruik ook een werkbank indien mogelijk...

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• dvdgrs
Op maandag 08 juli 2002 21:16 schreef Razorfist het volgende:
Waarom haal je dat middelste stuk er niet alleen uit? Die ingedeukte rechthoek bedoel ik. Dan heb je namelijk die gaatjes nog enzo.. die zijn best mooi in combinatie met een CCFL denk ik.
ja das wel een idee, maar volgens mij zijn die hoeken te scherp voor het raamrubber, dan gaat het rubber half van de kast af enzo, soort van:
Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-hideout.net/images/pn13s.jpg
ow jah... en ik ga er GEEN ccfl inzette, ben net zo blij met mun 6€ TL :7

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 14:43 schreef ninja-mod het volgende:
ik heb mijn window

[afbeelding]

ook met een decoupeerzaag gedaan , gaat prima , ook de bochten , bescherm alleen wel je verflaag goed! ik schoot een paar keer uit en zit dus met een beetje schade in de lak..... :(
ik vind het window wel mooi maar een beetje te veel kabels dat bederft de mooie inzicht van je kast

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 21:34 schreef norud het volgende:

[..]

ik vind het window wel mooi maar een beetje te veel kabels dat bederft de mooie inzicht van je kast
*zucht* ik mocht willen dat ik het zo nettjes zou kunnen hebben...

zonder rounded kables, 4 devices in 3/1/2 hebben, en 3 devices in de 5/1/4 hebben is echt een rotzooi, vooral als er ook nog scsi kabels door heen loopt...

zelfs in me hightower

Verwijderd

Tering man die kast is echt wreed, alleen niet wreder dan die van mij Muhahahahahahah!!!!

But I respect you

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Het kan makkelijk met een decoupeerzaag.

Verwijderd

heb het vandaag gedaan met een figuurzaag, gaat ideaal :)
was in de kast van een maat van me:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ted1/windowthijs.JPG

Verwijderd

Dit is mij raampie. Het plaatje is al wat ouder en niet meer up to date maar het gaat om het idee *D
Ik vond het in iedergeval het mooiste wat je uit dit model kast kon halen.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bijst211/kast.jpg

• dvdgrs
Op dinsdag 09 juli 2002 02:45 schreef __Ted__ het volgende:
heb het vandaag gedaan met een figuurzaag, gaat ideaal :)
was in de kast van een maat van me:

[afbeelding]
w00t, waar haal je zoon maat? ik wil ook oefenen :Y)
hehe maja ziet er idd goed uit, ff bijvijlen + rubber eromheen en hij wordt echt vet :9

edit:
[quote]
Op dinsdag 09 juli 2002 03:55 schreef Stepzand het volgende:
Dit is mij raampie. Het plaatje is al wat ouder en niet meer up to date maar het gaat om het idee *D

[afbeelding]
[/quote]

Woei is idd erg mooi, alleen dat middelste ding eruit en gaatjes intact houden, alleen ik wil echt graag rubber om het gat in de case, en dat lijkt mij zo tog vrij moeilijk/onmogelijk ;(

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Op woensdag 03 juli 2002 21:05 schreef Bong-One het volgende:
nogmaals bvd :)
LMFD dat het mooier is... gewoon het feit dat het plexi en de case op dezelfde hoogte/diepte zitten maakt het mooier. Misschien niet op het eerste gezicht, maar als je van dichtbij kijkt zie je dat het mooier overloopt. Het plexi verwijnt dan nl. in het rubber en niet erachter. Ik denk alleen zelf dat het onmogelijk is een ingewikkeldere vorm te maken als je H profiel gebruikt. Dus zelf kies ik ook voor U profiel. :D

Maar ook al kies je voor U, blijft het probleem, waar fix je het?

als iemand antwoord weet...

bvd,
een GoT-n00b.

BTW, kan je hier HTML gebruiken?

blog
sow
eee

• dvdgrs
Op dinsdag 09 juli 2002 20:40 schreef Maruku het volgende:
LMFD dat het mooier is... gewoon het feit dat het plexi en de case op dezelfde hoogte/diepte zitten maakt het mooier. Misschien niet op het eerste gezicht, maar als je van dichtbij kijkt zie je dat het mooier overloopt. Het plexi verwijnt dan nl. in het rubber en niet erachter. Ik denk alleen zelf dat het onmogelijk is een ingewikkeldere vorm te maken als je H profiel gebruikt. Dus zelf kies ik ook voor U profiel. :D

Maar ook al kies je voor U, blijft het probleem, waar fix je het?

als iemand antwoord weet...

bvd,
een GoT-n00b.

BTW, kan je hier HTML gebruiken?
Ik weet wel waar je U-profiel kan halen, Hier nl.
Alleen 15€ versendkosten ;( (animo voor inkoopactie? :D)

offtopic:
Over html: Lees de faq...

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

0j, wat zeg je me daarvan...
Mijn bro...

Jah, kweet dat je online kan kopen, maar daar kost dat mad geld. Ik zocht meer iets in de richting van een bouwmarkt of autowinkel oid, maar daar hebben ze alleen grof profiel, dus zoek ik waarvoor dat spul nog meer gebruikt wordt.

Ennuh... vertel maar niet meer dat je online kan kopen want in LANchat logs staan nog 100 URL's naar 0.a. Stuutenbruin o.i.d.

blog
sow
eee

Verwijderd

edit:

Woei is idd erg mooi, alleen dat middelste ding eruit en gaatjes intact houden, alleen ik wil echt graag rubber om het gat in de case, en dat lijkt mij zo tog vrij moeilijk/onmogelijk ;(
Dat was bij mij ook het probleem als je er een rubber omheen doet zijn de hoeken niet meer scherp en dat ziet er niet uit maar zo ziet hij er ook goed uit :)

Verwijderd

goed idee!! :D

Verwijderd

ik heb ook zo'n zijkantje maar ben van plan om er een window-kitje in te bouwen

[/off-topic]yo ninja-mod , wat is dat voor slotcooler wat je hebt en waar kan je die kopen??
[/off-topic]

• dvdgrs
Op woensdag 10 juli 2002 06:30 schreef ESFIcE het volgende:
ik heb ook zo'n zijkantje maar ben van plan om er een window-kitje in te bouwen
mjah, je bedoelt zoon kant-en-klaar window setje neem ik aan? Daar dacht ik eerst ook aan, maar de vormen en groottes zijn niet echt goed voor deze case, die setjes zijn goed voor helemaal platte cases oid

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 03:55 schreef Stepzand het volgende:

[afbeelding]
hehehe, ik heb precies de zelfde case en kleur en ook die stuk eruit gehaalt met een decoupeer zaag + ijzer zaagje ;)

kheb dan een blauw licht met plexiglas ervoor :) alleen nog eff U rubber komen of hoe dat ook heet :)

• dvdgrs
Op woensdag 10 juli 2002 20:06 schreef Webby het volgende:

[..]

hehehe, ik heb precies de zelfde case en kleur en ook die stuk eruit gehaalt met een decoupeer zaag + ijzer zaagje ;)

kheb dan een blauw licht met plexiglas ervoor :) alleen nog eff U rubber komen of hoe dat ook heet :)
mjah dat schreef ik dus een paar posts trug... als je dat ding eruit hebt ghaald kan je geen rubber gebruiken omdat de bochten te scherp zijn, dan komt het er niet helemaal overheen, en daarom ga ik niet dat stuk eruit halen, maar het hele uitgedrukte vierkant...

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 19:44 schreef Bong-One het volgende:

[..]

mjah, je bedoelt zoon kant-en-klaar window setje neem ik aan? Daar dacht ik eerst ook aan, maar de vormen en groottes zijn niet echt goed voor deze case, die setjes zijn goed voor helemaal platte cases oid
Ik wou dat eerst ook doen maar dat gaat er niet uitzien lijkt het net of het mis is gegaan dat je wat loze gaatjes in je kast hebt en het ruitje moet in iedergaval dan groter zijn dan het ruitje wat ik eruit heb gehaald.

• dvdgrs
Op vrijdag 12 juli 2002 17:20 schreef Stepzand het volgende:

[..]

Ik wou dat eerst ook doen maar dat gaat er niet uitzien lijkt het net of het mis is gegaan dat je wat loze gaatjes in je kast hebt en het ruitje moet in iedergaval dan groter zijn dan het ruitje wat ik eruit heb gehaald.
jup, en das jammer, want opsig is zoon setje wel ok (vooral omdat er rubber bijzit, waarom verkopen ze dat niet los ;( :?)

Verwijderd

eff vraagje: wat is de naam ook al weer van deze kast?

• dvdgrs
euh.... de naam van deze kast :?

Verwijderd

Bong-One schreef op 17 augustus 2002 @ 13:07:
euh.... de naam van deze kast :?
jah duh die in deze topic gemod wordt....

• dvdgrs
Uhm, ja das mn kast, en die heeft geen naam :¿

Verwijderd

Ik heb dus ook zo'm kast, zijn populair waarschijnlijk. Vanmiddag net het binnenste stuk eruitgehaalt, is heel netjes gelukt. Ik wil er alleen een fan in zetten, en dan vind ik dat gat wat te klein, dus waarschijnlijk ga ik straks nog de buitenste rand zagen (je moet toch wat te doen houden)

• dvdgrs
heettie jaap? :P ;)
enne, laat es wat pics zien :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juli 2002 @ 14:43:

gewoon van de andere keer af zagen en niet bij de lak

Verwijderd

Bong-One schreef op 17 augustus 2002 @ 15:39:
Uhm, ja das mn kast, en die heeft geen naam :¿
ben nou nu dom of lijkt het zo? |:(

ik vroeg de naam van de kast dus hoe die heet |:(

dus type kast/naam etc...

Verwijderd

Bong-One schreef op 17 augustus 2002 @ 17:42:
enne, laat es wat pics zien :D
Afbeeldingslocatie: http://www.circleoftrust.net/fotos/computerraampje1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.circleoftrust.net/fotos/computerraampje2.jpg

De rand ziet er op de pics heel slecht uit, maar in het echt is hij mooier. Ik heb de rand nog niet afgewerkt omdat er toch rubbers omheen komen en waarschijnlijk ik de andere rand ga zagen.

Verwijderd

lijkt mij er wel mooi uitzien.. just try.
en ja het kan als noob wel goed mis gaan... bij mij ziet het er namelijk neit uit :( :(
meet ook eerst ff of het niet te ver naar binnen komt .. bij mij ging mn kast dus idd niet goed meer dicht... maar ik neem nergens de tijd voor :D
ik heb het ook met een dremel gedaag maar mn kast was van plastic en dat ging niet echt fantasties.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~damp/store/3.jpg

zo heb ik da dus gedaan (zoals vele)

ging makkelijk enzo.

vond em echter niet zo mooi (verf gedoe met schuren is het al verkeerd gegaan) dus heb nu alweer andere, maar ok :p

dremel wilde perfect, decou zaag raad ik je niet aan als je het er zo uit gaat halen.

edit:

meteen even een tipje waar ik achter kwam (als n00b :)), mocht je een groot gat in je kast gaan maken, ondersteun em heel goed (omdat als je em op de grond hij doorbuigt ( Bovenaanzicht: -> achterkant |______ ) hoop dat je het zo snapt :p)

komt erop neer dat ik mijn kast een heeeeel klein beetje verbogen heb en da wil nie meer goed en nu gaat ie heel moeilijk open (en das al zo'n kutkast om open te krijgen)

• dvdgrs
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:56:
ben nou nu dom of lijkt het zo? |:(

ik vroeg de naam van de kast dus hoe die heet |:(

dus type kast/naam etc...
ja ben nou nu dom |:( ben nu nou heel erg dom |:(

uhm maja ff serieus antwoord :)
Geen idee ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juli 2002 @ 03:55:

[afbeelding]
mag ik een correctie ahum, op dat moment was het mijn raampie.....die van jou moest toen nog komen.....
Pagina: 1