welke duron+mobo+cooler?

Pagina: 1
Acties:

• Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

Oldskool Tweaker

Topicstarter
ik ga natuurlijk voor die 1 gigahz...
elke duron is toch gewoon te klokken door dat potlootstreepje te zetten of vergis ik me?
thnx in advance

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
'k zou gaan voor een KT7 (raid) met een duron 600 of 650 .. met een SPIRE ORB cooler...

maatje van me heeft er 1050 mee lopen :) op 58 graden.

(moet je wel wat geluk hebben met je duron natuurlijk)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

levi? lame levi van earthquake? :)

lol

anyways,

je hebt gelijk: elke duron is met een potlood streepje te overclocken.

10mhz hoger is ook al overclocken! maar jij wilt de 1ghz halen en dat kan je niet zomaar met elke duron.

en nog eens daarnaast, ELKE duron is ook verschllend, elke exemplaar of het nou van dezelfde type is ofniet.

de ene 600 kan wel op 900 , de andere haalt net de 800, zoiets kun je nooit weten!

om de kanzen te zien, ga naar www.overclockers.com en kijk in de cpu database, inplaats van hier met die newbie vragen te komen van 'welke duron is het beste overclockbaar' want daar komt het op neer.

1 ding kan ik je wel zeggen en dat is gebasseerd op feiten en persoonlijke ervaring, en dat is dat het moederplankje 'abit kt7-raid' zwaar rocked.

ook kan ik zeggen als cooler gewoon een globalwin fop32 /fep32 te gebruiken MET coolpasta, gewoonn super cooler (als je niks geef om herrie) of een alpha + delta maarja .

ik hoop je hiermee geholpen te hebben maar zo langzamer hand komen vragen zoals: welke dit welke dat is het beste me zwaar de keel uit. :) maarja toch altijd blij als ik iem. wat info kan verschaffen.

grtz,
AHL