Ik overweeg de aankoop van een HP LaserJet 2200D en ben benieuwd naar jullie ervaringen met de 2200 serie. Met name het papiertransport is voor mij de druppel geweest om niet de 1200 te nemen. Ik hoop dan ook dat het papiertransport van de 2200 wel naar behoren functioneert. Maar alle reacties zijn van harte welkom!
De 2200 serie ken ik niet, maar ik ga ervan uit dat het ook een professionele printer is 
Ikzelf heb de beschikking over de 4000 PCL, welke aan het netwerk gekoppeld is. Zeeeer snel, goede qualiteit, en lage kosten per afdruk.
Erg aan te raden!
Ikzelf heb de beschikking over de 4000 PCL, welke aan het netwerk gekoppeld is. Zeeeer snel, goede qualiteit, en lage kosten per afdruk.
Erg aan te raden!
wij hebben er intussen 3 staan op me werk... zijn wel goed printers alleen bij een hadden we vrij snel piepende papierrollers, maar dat was na een goede smeerbeurt ook over...
als je meer te besteden hebt zou ik ook een 4000 kopen die bij ons op het werk heeft er inmiddels bijna 400.000 blz opzitten en hij gaat maar door...
als je meer te besteden hebt zou ik ook een 4000 kopen die bij ons op het werk heeft er inmiddels bijna 400.000 blz opzitten en hij gaat maar door...
¯\_(ツ)_/¯