Op donderdag 04 juli 2002 18:39 schreef degged het volgende:
ik geloof dat jij een beetje kikt op stomme antwoorden.
Ach ja, daar ben ik mod voor.
een schopje na 2 uur kan best als je het echt nodig hebt.
Hier, in NWOS wordt kicken binnen 24 uur als forumvervuiling beschouwd ([topic=319439/1/25]). Daar let ik heus niet op de minuut op (maar 2 uur is nogal wat korter dan 24 uur), en als het echt dringend is zie ik dat ook wel door de vingers. Maar ik had nou niet echt de indruk dat dit van levensbelang was.
Merk trouwens op dat een hoop mensen hier gewoon niet de hele dag aanwezig zijn, en dat je topic dus gewoonweg niet onmiddelijk door iedereen gelezen is. Geef de mensen tijd om te reageren.
en met antwoorden zoals " control dinges" en "commandline-config proggels " kom ik natuurlijk niet verder. nu even om in jouw straatje te komen.
Dit zei ik voornamelijk omdat er bij een aantal distro's zulke grafische tools worden meegeleverd, maar gebruikers hier naar commandline tools of het handmatig editen van configfiles worden gewezen (omdat een hoop users hier dat gewend zijn). Als je bereid bent met die commandline tools en configfiles om te gaan: prima!
Maar nieuwe gebruikers vinden het nogal eens prettig om dat op een point-n-click manier te regelen.
Ik ben echter zeer slecht bekend met nieuwere versies van Red hat, dus ik weet niet zeker of die zo'n tool heeft, laat staan waar dat ding staat (Mandrake 8.0 had er iig wel een). Vandaar dat ik wat vaag moet zijn daarmee.
als je niets zinnigs te melden hebt, meldt dan niets!!!
Woef!