Ik heb gezocht hiernaar maar vind geen topic waar ik dit kan vinden.. Ik ga dus 17 dagen naar hongarije maar wil wel contact houden met mn vriendin.. Ik moet dus vanuit hongarije een smsje sturen naar nederland. Nu zag ik dat me dit bij O2 €0,75 kost!! Kan ik ergens zien waar dit het goedkoopste is? Dan neem ik daar mooi een prepay kaartje van om die smjes te sturen!
Dit kan alleen nog via je eigen provider, volgens mij. (Gewoon het SMS-centrale-nummer als internationaal nummer programmeren). 'Vroeger' kon je uit verschillende centrales kiezen, waaronder ook gratis centrales, maar doordat er 'enig' misbruik werd gemaakt is dat helemaal over.
Ahja, ik lees nu dat je een prepay in Hongarije wilt kopen. Uhmz, kennen ze dat daar al?
Op Google is best veel over prepaid in Hongarije te vinden (ik heb me er verder niet in verdiept).
Ahja, ik lees nu dat je een prepay in Hongarije wilt kopen. Uhmz, kennen ze dat daar al?
Op Google is best veel over prepaid in Hongarije te vinden (ik heb me er verder niet in verdiept).
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Je kunt met O2 prepaid inderdaad SMS'sen vanuit het buitenland sinds kort. Sinds 1 juli kan dit ook met Vodafone prepaid, alleen dit kost net als bij O2 ook 75 eurocent.
Mocht het zo zijn dat je in Hongarije een prepaid kaartje kan kopen van een nationale provider daar, dan ben je zeker het goedkoopst uit denk ik, tenzij je misschien een internetcafé kan vinden om via internet te SMS'sen.
Mocht het zo zijn dat je in Hongarije een prepaid kaartje kan kopen van een nationale provider daar, dan ben je zeker het goedkoopst uit denk ik, tenzij je misschien een internetcafé kan vinden om via internet te SMS'sen.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ik denk toch echt dat je met een prepay kaartje het beste uit bent.Op woensdag 03 juli 2002 13:03 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Een uurtje internetten kost zowiezo een paar centen en daarnaast ben je afhankelijk van de momenten dat je een internetcafé tegenkomt. Dan hang je je hele vakantie op aan internetcafé's.
Dus, als het mogelijk is, gewoon een prepay-kaartje kopen daar. Is misschien iets duurder als de internetcafé-oplossing, maar je kunt wel SMSen wanneer je wilt.
Daarnaast is het vaak ook nog goedkoper bellen. Als je vriendin je uit NL belt zijn jullie waarschijnlijk goedkoper uit dan dat jij haar vanuit het buitenland belt.
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
dr is op google inderdaad wel wat te vinden, maar zo te zien is het niet echt goedkoop.. kan misschien beter daar kijken naar een simkaartje.. maar is er niet toevallig een nederlandse provider die goedkoper is met het smsen vanuit het buitenland? dan zou ik daarvan een prepaid pakketje mee kunnen nemen...
waar haal je die 0,75 vandaan?
als ik op de 02 site kijk kom ik op 0,23 uit. is wel bij abbonnementen trouwens. heb je abbo of prepay?
als ik op de 02 site kijk kom ik op 0,23 uit. is wel bij abbonnementen trouwens. heb je abbo of prepay?
Die 75 eurocent geldt voor prepaid, daar vroeg 'ie ook naar dacht ikOp woensdag 03 juli 2002 13:54 schreef tijsco het volgende:
waar haal je die 0,75 vandaan?
dan zal ik wel scheel hebben gekeken, maar dan nogOp woensdag 03 juli 2002 13:57 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Die 75 eurocent geldt voor prepaid, daar vroeg 'ie ook naar dacht ik.
http://www.online.o2.nl/productinfo/prepay/buitenland/tarieven
volgens mij staat daar onder toch echt dat het 0,23 is en dat is nauwelijks duurder dan in nl met de meeste providers, de moeite van het moeilijk doen niet waard lijkt me zo
Het tarief van 75 eurocent geldt voor SMS'sen vanuit het buitenland met een prepaid kaart.Op woensdag 03 juli 2002 14:04 schreef tijsco het volgende:
[..]
dan zal ik wel scheel hebben gekeken, maar dan nog
volgens mij staat daar onder toch echt dat het 0,23 is en dat is nauwelijks duurder dan in nl met de meeste providers, de moeite van het moeilijk doen niet waard lijkt me zo
edit:
Zie http://www.online.o2.nl/productinfo/prepay/tarieven/ : In het buitenland sms je altijd voor 0,75 per bericht.
Zie http://www.online.o2.nl/productinfo/prepay/tarieven/ : In het buitenland sms je altijd voor 0,75 per bericht.
Op woensdag 03 juli 2002 14:06 schreef AtHomer het volgende:
Zie vaag hoor, hier staat dat het 0,75 is http://www.online.o2.nl/productinfo/prepay/tarieven/
en hier dat het 0,23 is
ik denk dan toch dat ik meer vertrouwen heb in die waar buitenland in de link staat
Even over deze link: http://www.online.o2.nl/productinfo/prepay/buitenland/tarievenOp woensdag 03 juli 2002 14:12 schreef tijsco het volgende:
[..]
Let er op dat die 23 eurocent staat onder het kopje Bellen naar het buitenland. 23 cent geldt dus voor SMS'sen naar het buitenland, vanuit Nederland.
Vanuit het buitenland is het helaas de al eerder genoemde 75 cent...
edit:
Ik lees net dat je met Vodafone 11 cent korting krijgt in de maand juli
.
Ik lees net dat je met Vodafone 11 cent korting krijgt in de maand juli
schele ik, toch best wel duur dan. blij dat ik voor 0,14 kan smsen met mijn o2 abbo in griekenlandOp woensdag 03 juli 2002 14:22 schreef AtHomer het volgende:
Let er op dat die 23 eurocent staat onder het kopje Bellen naar het buitenland. 23 cent geldt dus voor SMS'sen naar het buitenland, vanuit Nederland.
Vanuit het buitenland is het helaas de al eerder genoemde 75 cent...
heb een o2 abo.. maar dat veranderd nix aan die €0,75 geloof ik dus
het staat eigenlijk nergens precies omschreven.. die €0,75 stond op de site van O2 geloof ik.. meestal staat er alleen bellen naar het buitenland, bellen in het buitenland en smsen naar, en in het buitenland omschreven bij de meeste providers..
zal dus maar gewoon met mn O2 abo gaan smsen.. zit nie veel anders op
zal dus maar gewoon met mn O2 abo gaan smsen.. zit nie veel anders op
Volgens mij is het standaardtarief + tarief van buitenland.Op woensdag 03 juli 2002 14:49 schreef tijsco het volgende:
[..]
schele ik, toch best wel duur dan. blij dat ik voor 0,14 kan smsen met mijn o2 abbo in griekenland
* VHware kreeg van Telfort destijds dat ook apart -> standaard smsjes + kosten voor smsen vanuit buitenland apart op de rekening (+31626000230).
Is het niet handiger om gewoon te bellen? Is dat niet goedkoper? Eventueel vanuit een telefooncel...
Enne... ik zou juist blij zijn als je ff 2 weken van je wijf weg bent
Enne... ik zou juist blij zijn als je ff 2 weken van je wijf weg bent
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Bedankt voor de hulp enniewee
Ik heb O2 abbo, en heb vanuit Rome ge SMS't voor 11 cent per bericht. Goedkoper dan in Nederland!! Kijk maar op www.bellen.com!
Automatiseren kan je leren!
zucht 
Onderwerp: Kosten sms'en in het buitenland
Uw vraag aan O2 Customer Services:
Wat zijn de kosten van sms'en in het buitenland?
Antwoord :
Wanneer je wilt sms-en in het buitenland kost dit 0,75 eurocent per berichtje. Dit bedrag staat ook in de voorwaarden waaronder je je toestel hebt aangeschaft.
Stelletje afzetters
YKW? hoe kan jij dan voor 11 cent gesmst hebben???
Onderwerp: Kosten sms'en in het buitenland
Uw vraag aan O2 Customer Services:
Wat zijn de kosten van sms'en in het buitenland?
Antwoord :
Wanneer je wilt sms-en in het buitenland kost dit 0,75 eurocent per berichtje. Dit bedrag staat ook in de voorwaarden waaronder je je toestel hebt aangeschaft.
Stelletje afzetters
Abonnement, niet prepaid dus (waarbij het altijd 75ct is)Op donderdag 04 juli 2002 19:43 schreef tummeke het volgende:
Scoor een internet cafe, dan kost het je gewoon eigenlijk nix. (ja, de toegang tot dat cafe)
Ik heb dus een abonnement.. En blijkbaar is het ALTIJD €0,75 anders hadden ze er wel alleen prepaid bijgezet?
En nee, tis ook nix om elke keer een internetcafe op te zoeken.. dan kan ik nog beter bellen...
En nee, tis ook nix om elke keer een internetcafe op te zoeken.. dan kan ik nog beter bellen...
Pagina: 1