Toon posts:

Logitech Mouseware (alle versies) problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn setup:

Computer: Onderstaande specs.

Probleem:

Na het installeren van het OS, drivers en software deed mijn systeem het prima. Het enige wat nog ontbrak was de Mouseware voor mijn Logitech Mouseman Dual Optical.
Ik heb toen versie 9.61 gedownload en geinstalleerd, maar toen stak het volgende probleem de kop op:

Bij het scherm: "Updating Mouse Drivers" liep mijn computer vast. Toen heb ik mijn computer gereset en toen deed mijn muis vreemd. Hij bewoog wel, maar reageerde niet op de buttons. Mouseware deed het ook niet.
Toen heb ik de standaard drivers weer geinstalleerd.
Mouseware deinstalleren lukt ook niet. Bij 10% crashed mijn computer.
Ik heb alle versies (9.41 en hoger) geprobeerd, maar ik heb steeds hetzelfde probleem. |:(

Kortom, ik krijg de Mouseware niet op mijn computer geinstalleerd. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Verwijderd

Ik heb zelf ook veel gezeik met mouseware gehad, die heb ik gedeinstaleert en er niet meer opgezet.

Ik heb dan wel geen optische muis, maar volgens mij heb je mouseware niet speciaal nodig.

en om hem eraf te krijgen is het misschien slim om programma's die op de achtergrond draaien even tijdelijk uit te schakelen en het dan nog eens te proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de tip. Ik zal het zodra ik thuis kom ff proberen.

Maar heb ik de Mouseware niet nodig om mijn duimknop in te stellen? Of is er ook een ander programma?

En is er nog iemand met een andere oplossing?

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 13:24 schreef HotDenio het volgende:

Maar heb ik de Mouseware niet nodig om mijn duimknop in te stellen? Of is er ook een ander programma?

misschien kun je die gewoon onder windows xp kan instellen?

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 09:20
Op woensdag 03 juli 2002 15:59 schreef enigma het volgende:

[..]

misschin je die gewoon onder windows xp kan instellen?
neej dat gaat niet, das ook de enige reden dat ik mouseware erop heb staan

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 13:24 schreef HotDenio het volgende:

heb ook een Logitech (cordless) en deed ook vreemd. gewoon het stuurprog van de cordless5 P/S2 gebruikt en niet de bijgeleverde software.. gaat als een speer.. de nieuwste software die erbij horen doen het niet, dan maar een stapje terug en alle instellingen doen het.
succes

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 16:06 schreef stampertje72k het volgende:

[..]

heb ook een Logitech (cordless) en deed ook vreemd. gewoon het stuurprog van de cordless5 P/S2 gebruikt en niet de bijgeleverde software.. gaat als een speer.. de nieuwste software die erbij horen doen het niet, dan maar een stapje terug en alle instellingen doen het.
succes
Heb ik ook al geprobeerd :-( Het kutte is dat mijn hele systeem nu in de war is (qua mouseware).

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 17:28

magneet

Magnetic enhanced

heb je system restore van me al gebruikt of heb je dat helemaal nieet aanstaan?

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel system restore, maar ik heb alles tegelijk geinstalleerd in deze volgorde:

Windows ME, Drivers, Software, Mouseware... En dit binnen 3 uur ofzo. Er is denk ik geen restore point aangemaakt tussen de software en de mouseware tijdstip.

Dus voordat je Mouseware installeert: Maak een restore point!

Ik geef het op. Format C: maar weer :'(

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 23:55

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Het enige nadeel van de drivers niet installeren is voor mijn cordless mouse toch wel dat ie niet 2 maand van tevoren begint te mekkeren dat de batterijen bijna op zijn |:(

Ach als de muis 't op een gegeven moment niet meer doet, gewoon effe de batterijen vervangen en gaan met die banaan Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/hlpdsk/banana.gif

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Topicstarter
Die banaan Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/hlpdsk/banana.gif is wel cool :)

Verwijderd

Topicstarter
Format C: -> Win98SE geinstalleerd -> Mouseware 9.61

Werkt nu wel weer.

Irritant dat de meeste problemen alleen opgelost kunnen worden met format C: |:( |:( |:(

Heb me weer een paar uur gekost om mijn softwaar te installeren. Meteen een image van mijn HDD gemaakt.

Verwijderd

Kun je niet eerst een andere muis er aan hangen en dan die mouse ware drivers verwijderen?
Moet volgens mij wel lukken :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 16:47 schreef DLF het volgende:
Kun je niet eerst een andere muis er aan hangen en dan die mouse ware drivers verwijderen?
Moet volgens mij wel lukken :)
Ik heb alles (en dat ook) al geprobeerd... Die Mouseware is gewoon niet tolerant. Als je systeem (Windows) maar een beetje problemen geeft dan hakt de Mouseware meteen je kop eraf :'(
Pagina: 1