20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
als je je fanguard weghaald heb je geen lucht obstructie meer,
en ja inderdaad je geluidsniveau daalt iets.
en als je een fanguard erop plaats heb je inderdaad ook een tikkeltje meer geluid!
en ja inderdaad je geluidsniveau daalt iets.
en als je een fanguard erop plaats heb je inderdaad ook een tikkeltje meer geluid!
Verwijderd
Ja dat wil ik binnenkort ook gaan doen. Ik heb voorin ook fasn zitten op dezelfde manier volgens mijn scheelt dit een boel. Zelfs je fan wordt minder warm omdat er minder weerstand is. Ik zoek alleen nog een methode om het goed te doen. Maar ik ben nu aan t werk dus ff sparen en ik heb ook een dremel
maar als je een stukje rubber tussen de scroefkop en je kast hebt, scheelt dat toch weer geluid?
dus t wordt er alleen maar stiller van...
Of denk ik nu fout
Of denk ik nu fout
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
Nee hoor dat is goed, dat werkt tegen de trillingen. Ik ga zterdags is ff kijken wat er allemaal te vind is ons dorpstad.Op woensdag 03 juli 2002 12:27 schreef decramy het volgende:
maar als je een stukje rubber tussen de scroefkop en je kast hebt, scheelt dat toch weer geluid?
Of denk ik nu fout
je moet de nieuwe "fanguard" niet te dicht op je fan plaatsen...
(maakt meer herrie net als op m'n cpucooler
)
(maakt meer herrie net als op m'n cpucooler
Verwijderd
Dan moet je de schroeven goed avst draaien anders trilt als een gek ja.Op woensdag 03 juli 2002 12:35 schreef technocow het volgende:
je moet de nieuwe "fanguard" niet te dicht op je fan plaatsen...
(maakt meer herrie net als op m'n cpucooler)
hij zit echt wel goed vast hoor maar de hoeveelheid lucht die er langs "schuurt" maakt zo'n herrieOp woensdag 03 juli 2002 12:36 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
Dan moet je de schroeven goed avst draaien anders trilt als een gek ja.
Verwijderd
Wat voor fingerduard heb je dan?? Eentje met van die draadjes of een lasercut??Op woensdag 03 juli 2002 12:47 schreef smvs het volgende:
[..]
hij zit echt wel goed vast hoor maar de hoeveelheid lucht die er langs "schuurt" maakt zo'n herrie
zo'n spiraal ding die er standaart op zit...Op woensdag 03 juli 2002 12:48 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
Wat voor fingerduard heb je dan?? Eentje met van die draadjes of een lasercut??
Pagina: 1