Ik heb een beetje rondgezocht op het forum naar posts over zo'n platte temperatuursensors (je weet wel, die bij Abit of Asus mobo's zitten/zaten). Maar kosten die nu overal zo veel, ik vind 12-15€ wel redelijk veel voor zo'n klein dingetje. Zoek ik misschien in de verkeerde winkels ?
Verwijderd
voor die prijs hangt er volgens mij nog een schermpje aan (bij mijn toch)Op woensdag 03 juli 2002 12:12 schreef fuzzylogic het volgende:
Ik heb een beetje rondgezocht op het forum naar posts over zo'n platte temperatuursensors (je weet wel, die bij Abit of Asus mobo's zitten/zaten). Maar kosten die nu overal zo veel, ik vind 12-15€ wel redelijk veel voor zo'n klein dingetje. Zoek ik misschien in de verkeerde winkels ?
hmm het _moet_ dus goedkoper kunnen dan ..
ik bedoel wel heel platte he, geen thermistors (zo'n knobbeltje)
ik bedoel wel heel platte he, geen thermistors (zo'n knobbeltje)
Waarvoor wil je z'n platte temp. sensor hebben???
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Een schermpje? Wat bedoel je daarmeeOp woensdag 03 juli 2002 12:16 schreef badpinguin het volgende:
[..]
voor die prijs hangt er volgens mij nog een schermpje aan (bij mijn toch)
The devil is in the details.
lcd scherm aan einde van kabeltje
Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
om het zowat tussen de sink en de cpu te persenOp woensdag 03 juli 2002 15:00 schreef BigEagle het volgende:
Waarvoor wil je z'n platte temp. sensor hebben???
of je koopt een soltek 75DRV versie 2 of 4 daar krijg je er een gratis bij 
geintje maar ja ik zou het niet weten waar je dat soort spul vandaan haalt
geintje maar ja ik zou het niet weten waar je dat soort spul vandaan haalt
Verwijderd
Dat gaat niet echt lekker geleiden vrees ik ...Op woensdag 03 juli 2002 16:57 schreef fuzzylogic het volgende:
[..]
om het zowat tussen de sink en de cpu te persen
iddOp woensdag 03 juli 2002 18:56 schreef drLiter het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt lekker geleiden vrees ik ...
Speed kills, but beauty lives forever...
Bij Conrad hebben ze van die Pt100 weerstanden. Die zijn plat (maar dat zullen wel die dure zijn).
Bij gewone thermistoren kan je een gaatje in het koellichaam boren, of een uitsparing in de 'bodem' van de koeler frezen en daar de sensor in proppen met thermogeleidingsprut.
Hij koelt wel wat minder, maar je weet hoe warm hij wordt.
Bij gewone thermistoren kan je een gaatje in het koellichaam boren, of een uitsparing in de 'bodem' van de koeler frezen en daar de sensor in proppen met thermogeleidingsprut.
Hij koelt wel wat minder, maar je weet hoe warm hij wordt.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
kun je niet gewoon wat van die tebarste mobo's ergens krijgen en ze daar vanaf snokken
ja, gewoon bij de PC boer
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Pagina: 1