Toon posts:

Instellingen Emulators

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb een N64 emulator en die draait op een AMD 850 met een TNT2. IK weet t niet het snelste systeem maar toch zo'n emulator moet daar toch goed op draaien, zijn er dan speciale instellingen ofzo om de gameplay te verbeteren???

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Koop een Nintendo 64, daarop is de gameplay wel goed :)

kosten nog maar 50 euro incl. controller en spel bij de Bart Smit :P

Oftewel: dit mag niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Hallo je mag toch wel een vraagje stellen over emulators er zijn toch ook zoveel topics over Grand Prix 4 toen hij nog niet uit was iedereeen had het dus ook over warez. Of is emulator een verboden woord hiero.

Verwijderd

Mja, er zullen wel beter instellingen voor je zijn maar die zullen niet veel verschil uitmaken, ge-emuleerde games hebben nu eenmaal meer bugs en mindere gameplay dan gewoon de games op de console.
Zorg dat je TNT2 optimaal draait en rotzooi wat met de instellingen totdat je het zo hebt als je wilt, veel succes.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 03 juli 2002 11:51 schreef DJ_mike het volgende:
Hallo je mag toch wel een vraagje stellen over emulators er zijn toch ook zoveel topics over Grand Prix 4 toen hij nog niet uit was iedereeen had het dus ook over warez. Of is emulator een verboden woord hiero.
We zullen zien; volgens mij wel

[topic=541102/1/25]

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 11:49 schreef devv05 het volgende:
Koop een Nintendo 64, daarop is de gameplay wel goed :)

kosten nog maar 50 euro incl. controller en spel bij de Bart Smit :P

Oftewel: dit mag niet :)
Ik wil niet veel zeggen maar stel dat hij het spel zelf nu eens heeft... dan is het toch legaal of niet?

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-01 16:05
M'n broer heeft een voodoo en die werkt perfect met de meeste emulators, het is snel en wordt goed ondersteund. Zo duur kan het niet meer zijn het is alleen de kunst om ze te vinden. (niet de voodoo banshee dat is een (...) ding.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 03 juli 2002 11:52 schreef ChaosKnight het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen maar stel dat hij het spel zelf nu eens heeft... dan is het toch legaal of niet?
Tja, maar welke zool gaan nou op z'n pc zitten kloten om de boel aan het draaien te krijgen terwijl hij veel sneller en gemakkelijker op z'n console kan gaan zitten spelen :z

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op woensdag 03 juli 2002 11:52 schreef ChaosKnight het volgende:

[..]

Nope.. Maar ik dacht dat er sowieso iets over in de FAQ stond over emulators en roms..

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 11:53 schreef wfvn het volgende:

[..]

Tja, maar welke zool gaan nou op z'n pc zitten kloten om de boel aan het draaien te krijgen terwijl hij veel sneller en gemakkelijker op z'n console kan gaan zitten spelen :z
Jah, ehm... mja ehm... Maar stel dat dat spel kapot is! Weinig kans maar het kan gebeuren, dus als ie slim is zegt ie dat (het is toch ook zo of loop je illegaal te doen >:) )

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 11:53 schreef wfvn het volgende:

[..]

Omdat de console kapot is en hij nu zeer dure games heeft liggen zonder console :)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 03 juli 2002 11:55 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Omdat de console kapot is en hij nu zeer dure games heeft liggen zonder console :)
fine :+

Er zijn natuurlijk meerdere redenen te verzinnen :{

Alleen als iemand hier komt met het verhaal dat hij een DVD-met-film verkloot heeft, mag hij niet vragen waar diezelfde film neergehaald kan worden... Hij heeft toch ook een originele versie van de film :? Is natuurlijk wel weer een stapje verder dan dit verhaal... mgoed

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 11:55 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Kan ook nog ja, bedankt ItSnows voor deze geweldige aanvulling :9

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-01 10:09
Maar welke emulator heb je?
Ik werk zelf met Project 64 en ik moet zeggen hier draait alles perfect.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 11:56 schreef wfvn het volgende:
Even serieus: we gaan der even over nadenken :+
Kom ik op terug.

Verwijderd

Topicstarter
Ok lees dit hieronder dan uit de faq ik mag het dus wel :)vragen aangezien ik niets over het bios ofzo vraag
Mooi, ik kan hier dus wel alles vragen over Roms en emulators?
Nee, helaas gaat die vlieger niet helemaal op. Emulators zijn op zich niet illegaal hoewel wel door geen enkel bedrijf gewenst. Vragen over emu's mag op voorwaarde dat er geen illegale biossen bijkomen kijken etc.
Roms daarentegen zijn uit den boze. Dat mag je ergens anders opzoeken.

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 03 juli 2002 11:56 schreef wfvn het volgende:

[..]

fine :+

Alleen als iemand hier komt met het verhaal dat hij een DVD-met-film verkloot heeft, mag hij niet vragen waar diezelfde film neergehaald kan worden...rlijk wel weer een stapje verder dan dit verhaal...
Ja, maar de topicstarten vraagt toch ook niet naar websites e.d. waar hij roms/emulators kan downloaden?

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 03 juli 2002 13:03 schreef DJ_mike het volgende:
Vragen over emu's mag op voorwaarde dat er geen illegale biossen bijkomen kijken etc.
Roms daarentegen zijn uit den boze. Dat mag je ergens anders opzoeken.
Erm, hoewel ik het wel met je eens ben denk ik niet dat jij degene bent die daar over gaat. Het is even wachten op de SP-modjes die nu aan het denken zijn :P :)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wie weet er optimale instellingen voor winUAE (amiga)

Het liefst zodat ook kogels altijd zichtbaar zijn etc

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Nou, met de vele PSX emulator topics die er zal zijn geweest, lijkt het me dus niet echt een probleem om het voor de verandering eens te hebben over een N64 emulator :+

Verwijderd

Ben ik weer :)
De vraag van DJ_mike mag van mij zolang het bij die vraag blijft(!) :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan thnx ghehe had k toch weer gelijk
:P :P

Maar iemand nog een antwoord of niet?

Verwijderd

Hmmz.. Je hebt een aantal emulators die echt met alle commerciele spellen goed werken.

-Ultra HLE
Hiervoor heb je een 3dfx1 of 2 kaart voor nodig :(
Het is de snelste, maar omdat iedereen nu een geforce heeft zijn er glidewrappers gemaakt die het omzetten. Als je de juiste glidewrapper kan vinden die geen graphic bugs vertoont dan is dit de snelste manier om n64 spellen op je pc te spelen.

-Project 64
Dit is de beste emulator naar mijn mening. Snel, werkt met d3d en opengl en werkt met veel games. Als je dus geen glidewrapper kan vinden voor Ultra HLE dan is dit de beste keus.

-Nemu, Corn, 1964 etc.
Traag, met weinig spellen compatible, lelijk etc. Gewoon crap.

Dus het heeft niet zo zeer met instellingen te maken. Meer met plugins/glidewrappers, dus je moet gewoon goed zoeken en de juiste vinden. Bij mij werkt project 64 het beste, alleen ik heb wel last van sound skipping :(

Verwijderd

Leuke topic :)
Pagina: 1