Eerst maar even dit, ik weet niet in welk forum het anders thuis zou horen, dus dit dan maar, dat lijkt me het meest logisch.
Zelf ben ik een FS2002 fanaat en dat is een simulator (zal geen spel zeggen voor de mensen uit het FS-topic
) wat nou eenmaal heel veel eist. Ook lijkt GTA 3 me wel leuk en SOF2 e.d. Maar ik kan het allemaal gewoon niet spelen ivm mijn computer, FS2002 gaat nog wel, schokkend, heel schokkend, weliswaar maar dat wil ik gewoon niet kwijt.
Dit is mijn huidige systeem:
ps: omdat ik niet alles precies weet, hoeveel mhx geheugen en die details, geef ik een 'standaard' omschrijving.
- AMD Duron 800 Mhz
- 160mb intern
- een of andere brakke standaard 32mb videokaart
- 40gb hdd 5400rpm
Nou zat ik zelf dus te denken aan een nieuwe, maar ik moet er natuurlijk wel even mee vooruit kunnen, dus niet over 1 jaar weet een nieuwe.
Dit was mijn idee:
- AMD Athlon XP 2100+ S-A
- 2x 512DDR Kingston PC2100 geheugen
- ASUS V8460 GF 4 Ti4600 DT 128mb
- Moederbord: Asus A7V-266 ATX
Zal dit lukken?? Hebben jullie nog andere tips?
Zelf ben ik een FS2002 fanaat en dat is een simulator (zal geen spel zeggen voor de mensen uit het FS-topic
Dit is mijn huidige systeem:
ps: omdat ik niet alles precies weet, hoeveel mhx geheugen en die details, geef ik een 'standaard' omschrijving.
- AMD Duron 800 Mhz
- 160mb intern
- een of andere brakke standaard 32mb videokaart
- 40gb hdd 5400rpm
Nou zat ik zelf dus te denken aan een nieuwe, maar ik moet er natuurlijk wel even mee vooruit kunnen, dus niet over 1 jaar weet een nieuwe.
Dit was mijn idee:
- AMD Athlon XP 2100+ S-A
- 2x 512DDR Kingston PC2100 geheugen
- ASUS V8460 GF 4 Ti4600 DT 128mb
- Moederbord: Asus A7V-266 ATX
Zal dit lukken?? Hebben jullie nog andere tips?