• mesothelioom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02-2021
Sinds dat ik verhuist ben heb ik beneden in de woonkamer met een gsm geen ontvangst, of heel slecht. Ga ik boven of voor de voordeur staan is het wel goed. Dit ligt niet aan het toestel want elk toestel heeft dat bij mij thuis.

weet iemand of er de mogelijkheid is om dat signaal beter te ontvangen, want ik wordt er opnderhand wel een beetje ziek van

there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac

• Francis
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Nope, zulke versterkers zijn zover ik het weet niet te koop voor een gsm.
Kan ook aan je provider cq toestel liggen.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• mesothelioom
  • Laatst online: 05-02-2021
helaas dan.
maar ligt niet aan toestel of provider, iedereen heeft dat bij me thuis :(

there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Inderdaad zoiets zou ik ook wel willen. Want bij mij thuis heb ik ook met alle telefoons en abbonomenten slecht berijk. Want ik heb al libertel, ben, telford en kpn gehad en ook al verschillende telefoons maar nergens heb ik goed berijk mee thuis. Als ik een beetje goed bereik wil hebben moet ik ergens bij het raam gaan staan ofzo en dat is echt vervelend.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Zoek op antenna booster, is hiero een topic van mij over geweest, ik dacht dat de conclusie was dat zie niet echt werkten, maar misschien helpen ze toch een beetje, en och jah, voor 2 euro kun je het altijd proberen