Ik vindt de nieuwe telefoongids van juni 2002 zo traag, wie heeft deze al geinstalleerd en kan hier wat over vertellen???
Helpdesk van KPN niet te berijken....
Traag, wat is traag? Opstarten/opzoeken?Op woensdag 03 juli 2002 09:48 schreef justys7 het volgende:
Ik vindt de nieuwe telefoongids van juni 2002 zo traag, wie heeft deze al geinstalleerd en kan hier wat over vertellen???
Anoniem: 44568
Doe het gewoon via Internet.Op woensdag 03 juli 2002 10:03 schreef euss het volgende:
Tussendoor vraagje:
Werkt FoonGrep met CDFoon nieuwe versie - of zijn er andere programma's voor die hetzelfde kunnen als FoonGrep vroeger?
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Anoniem: 19339
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
"man is not truly one, but truly two,"
Anoniem: 53372
Probeer het eens.actieman schreef op 15 augustus 2002 @ 12:28:
ha nieuwe update, zou deze beter zijn?
Anoniem: 19137
Anoniem: 15692
Voor de toegangscode kun je gewoon je leverancier bellen. Die geven 'm dan gewoon. Ik heb em ook wel, maar ja, die regels van GOT...actieman schreef op 18 juli 2002 @ 12:19:
bovenstaande werkt in mijn geval ook goed.
Zit nu alleen nog met de toegangscode...
Nee, Foongrep werkt niet met deze versie van de CDfoongids. Wel heb ik al (met behulp van een programma wat te downloaden was bij hide.at/foonsuite alles al in tekstformaat staan. Daar een indexering overheen, en een iets andere versie van foongrep (foongrip) gebruiken. Heeft niet zoveel functionaliteit, maar werkt wel snel. (en is illegaal, volgens de KPN algemene voorwaarden)Anoniem: 44568 schreef op 03 juli 2002 @ 10:03:
Tussendoor vraagje:
Werkt FoonGrep met CDFoon nieuwe versie - of zijn er andere programma's voor die hetzelfde kunnen als FoonGrep vroeger?
Dat zou ik ook wel eens willen weten, wij hebben hier op het werk namelijk een eigen interface gebouwd die gebruikmaakt van foongrep.Anoniem: 44568 schreef op 03 juli 2002 @ 10:03:
Tussendoor vraagje:
Houdoe
Anoniem: 13446
Ik weet werkelijk 3 keer niks van novell 4 af, maar ondersteund het wel lange bestandsnamen op schijf/volume: Dan kun je wellicht de hele CDrom kopieren naar de harde schijf, en daarvandaan draaien.Anoniem: 13446 schreef op 16 augustus 2002 @ 09:50:
Ach, geluksvogels, jullie kunnen de nieuwe versie al gebruiken.
Ik heb hem lokaal uitgetest en deze java-versie is inderdaad een stuk trager. Wat echter een leuker probleem is, is dat ze lange bestandsnamen op de CD zijn gaan gebruiken. Novell Netware 4 wat hier nog draait ondersteund echter geen lange bestandsnamen op CD's.
Anoniem: 25503
Anoniem: 44995
Uhm... nog makkelijker is natuurlijk: http://www.detelefoongids.nl/Anoniem: 53372 schreef op 18 juli 2002 @ 21:31:
Op me werk hebben wij het nu ook net ja.. en het is ongelofelijk traag..!
Daarom zoek ik het gewoon nog Online op.. Niet echt super uitgebreid.. maar om even een telefoonummer te regelen erg makkelijk
Link : [url="http://www.telefoongids.ptt-telecom.nl/"]http://www.telefoongids.ptt-telecom.nl/[/url]
Hoef je ook niks te installeren!
Anoniem: 13446
Dat was ook mijn idee, maar ik heb niet voldoende schijfruimtePoltergeist schreef op 16 augustus 2002 @ 10:31:
[...]
Ik weet werkelijk 3 keer niks van novell 4 af, maar ondersteund het wel lange bestandsnamen op schijf/volume: Dan kun je wellicht de hele CDrom kopieren naar de harde schijf, en daarvandaan draaien.
Wat bedoel je precies..? Wat zijn nou de verschillende manieren van installatie?Anoniem: 19339 schreef op 03 juli 2002 @ 12:11:
..
Het maakt ook niet uit of ik een serverinstallatie doe, of alleen de cd in de server, of zelfs een locale installatie.
Wees consequent, maar niet altijd
Anoniem: 49591
De KPN manier gaat er van uit dat iedere gebruiker volledige admin rechten heeft op z'n PC, en installeert op elke PC een stukje programma (wat dan alleen door die ene gebruiker gebruikt kan worden, een anderre gebruiker zou opnieuw moeten installeren op dezelfde PC)Ook schreef op 16 augustus 2002 @ 10:55:
[...]
Wat bedoel je precies..? Wat zijn nou de verschillende manieren van installatie?
Bij netwerkinstallatie heb je toch niet alleen op de server geinstalleerd of wel?
Wees consequent, maar niet altijd
Anoniem: 49591
Op het werk hebben we W95 en hebben dezelfde problemen, misschien dat ze getest hebben met 3.11?Ik heb sterk het gevoel dat CMG niet heeft getest op een windowsNT/2000/XP Pro station, maar gewoon onder Windows95 zit te ontwikkelen ofzo. Ik heb hier last van dingen die direct al bij de eerste testen eruit zouden moeten zijn gekomen.
Anoniem: 4632
De kpn/telemadia:? heeft overigens wel ongeveer een jaar geleden een brief gestuurd naar (een aantal:?) mensen met abonnement over eventuele veranderingen van de cdfoongids (met vragen als welk os e.d.; ze wouden iig weten of win3.1 nog in gebruik was)dmeij schreef op 27 augustus 2002 @ 10:26:
na dit topic gelezen te hebben was ik blij dat ik niet de enige was die een probleem had met de nieuwe cdfoongids,natuurlijk ben ik wel verbaasd dat kpn zomaar ineens de configuratie veranderd van het pakket.
Anoniem: 53610
Anoniem: 47559
Ik heb de CD-foon gids (netwerkversie) eerst naar een HD gekopieerd (op een server) daarna geinstalleerd, dan werk ie redelijk; snel is andersAnoniem: 53610 schreef op 27 augustus 2002 @ 11:07:
Laad hem eens in een virtuele cd drive. Dan gaat de snelheid enorm omhoog.
Dit kun je ook op een server doen en deze dan vrijgeven over het netwerk.
Zo hebben we hem hier draaien en ik moet zeggen dat de hoeveelheid klachten enorm verminderd is sinds ze hem virtueel hebben.
mja..... en de ingebouwde routeplanner dan?ou812 schreef op 19 November 2002 @ 22:59:
Of je gebruikt een speciaal progje en zet het in een mysql dbase. Schrijf er
een zoek scriptje voor en klaar is kees. Is ook hier gedaan http://www.witnie.com
deze is met cdfoon 2002
Ken je toevallig een site waar je die mps scripts nog kan downloaden? de dns redirector die op de foonsuite site staat, is verlopen.ou812 schreef op 19 november 2002 @ 22:59:
Of je gebruikt een speciaal progje en zet het in een mysql dbase. Schrijf er
een zoek scriptje voor en klaar is kees. Is ook hier gedaan http://www.witnie.com
deze is met cdfoon 2002
Die wist ik al, toch bedankt, maar de link naar de MPS site daar is dood
[ Voor 12% gewijzigd door ou812 op 26-11-2002 20:59 ]
Anoniem: 525
moet het per sé een administrator zijn of kunnen power-users dit ook?Poltergeist schreef op 19 November 2002 @ 19:32:
OK, Update:
Heb nu een maand de Nationale Telefoongids (van gouden gids BV) in een netwerk draaien met ongeveer 70 gebruikers. Dat bevalt een stuk beter, dat kan ik je wel vertellen. Heb de CDfoongids van KPN ook maar direct opgezegd.
Voordelen zijn:
.......
Nadelen: Eigenlijk maar een: de administrator moet op elk werkstation een keer de nationale telefoongids starten. Daarna is het wel weer door iedereen te gebruiken.
Die mag je mij ook wel mailen als je wiltou812 schreef op 26 November 2002 @ 20:57:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Poltergeist schreef op 20 november 2002 @ 15:19:
http://www.megafoon.da.ru
--------------------------------------------------------------------------------
Die wist ik al, toch bedankt, maar de link naar de MPS site daar is dood
( http://xim.d2g.com/mps/ )
ik heb de laatste versie wel voor je als je wilt mail me maar op mps@witnie.com
ow en voor de routeplanner gebruik ik zelf altijd route.anwb.nl werkt perfect: lees
beter dan cdfoon routeplanner
Geen idee, heb ik niet geprobeerd.mr_petit schreef op 02 december 2002 @ 15:40:
[...]
moet het per sé een administrator zijn of kunnen power-users dit ook?
Klopt. Op onze test PC hebben we tijden voor Jansen/Amsterdam onder de 2 seconden gezien, met de nieuwe alpha-releases. Die tijden varieren natuurlijk ernstig tussen PCs, maar de nieuwe zoekcode is ca 1000% sneller dan de oude.Anoniem: 525 schreef op 02 december 2002 @ 14:04:
Ze hebben beloofd dat de December 2002 versie wel sneller is. Ook ik heb de complete cd naar het netwerk gekopieerd. Hij start dan wel wat sneller op maar het blijft huilen. Zoek maar eens op de naam Janssen in een grote stad. Dan lopen de tranen werkelijk over je wangen. Wat een K*Tpakket
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq