Toon posts:

mp3's op dvd speler geen info ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een philips dvd speler met mp3 ondersteuning. Dat werkt allemaal wel maar ik krijg geen titel oid te zien alleen het aantal nummers (of folders). is er hardware in omloop die ik aan mijn dvd speler kan koppelen om die extra info af te lezen.
Ik denk aan een klein lcd schermpje of zo iets. en kan ik dank ook extra functionaliteiten toevoegen zoals shuffle play, loop, etc.

• cyble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 23:43
kzou dan eerder aan firmware update denken gebruik makende van huidige display of indien niet dot matrix het osd via je tv.

In God I trust, everyone else pay cash.

Verwijderd

Topicstarter
Via de huidige display zou inderdaad nog veel mooier zijn,. Via de TV kan ook maar dan moet weer altijd de tv aan staan. (op zich geen probleem, maar niet de meest elegante oplossing)

Verwijderd

Topicstarter
/me kickt even

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 09:29
Ten eerste is 't misschien makkelijk om 't exacte type van de dvd-speler te melden. Ten tweede lijkt me dat een firmware update de enigste mogelijkheid is (gehacked of origineel, dat maakt niet uit). Hiervoor moet je effe zoeken op de philips website. Misschien kun je nog wel wat meer info over je speler vinden op http://www.vcdhelp.com