Extreem systeem 3Ghz

Pagina: 1
Acties:

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 09:29

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Topicstarter
Zat ff te lezen op freaktv.be zag ik daar een artikel over het snelste systeem van de wereld:

http://www.tvlokaal.com/freaktv/article.xhtml?id=ce446ba2_d4be_58a4_0067_5e8963d47d80#

Een Asus moederbord met een P4 (specs zie je in het filmpje alleen jammer dat je de processor sepcs niet ziet)

[quote]
Je zou zelfs kunnen stellen dat dit systeem kan vergeleken worden met een bierkoelingssysteem." De koeling zorgt ervoor dat de temperatuur daalt tot -15 graden Celcius. En het is specifiek de omgeving van de processor die wordt afgekoeld.
[/qoute]

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Beetje onnodig IMO deze topic te openen terwijl de meeste op gewoon lucht/water al op 3GHz zitten...

Slotje :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Ik kan mij hier ergens een post herinneren van iemand die zijn 1,6 P4 naar 3,1 klokt, met waterkoeling/...

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Op woensdag 03 juli 2002 09:43 schreef roelandstoter het volgende:
Ik kan mij hier ergens een post herinneren van iemand die zijn 1,6 P4 naar 3,1 klokt, met waterkoeling/...
Da's Smokey the Bandit ... werkt goed.
DiVX coderen in 1.15 uur >:)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

dual: AMD Athlon XP 2200+ is ook al genoeg

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Op woensdag 03 juli 2002 09:52 schreef MetalfanBlackness het volgende:
dual: AMD Athlon XP 2200+ is ook al genoeg
Ehm ... ja maar niet alles werkt met dual CPUzz ...
En 1 CPU @ 3.1Ghz werkt altijd :D

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

daar heb je gelijk in.....

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

nou nou zo extreem is het totaal niet, je hebt al genoeg mensen hier rond "zwerven" op het forum die al hoger dan de 3GHz zitten, met vrij normale koeling.

39

• VIsje
  • Laatst online: 20-02 09:29

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 09:56 schreef Homedisc het volgende:
nou nou zo extreem is het totaal niet, je hebt al genoeg mensen hier rond "zwerven" op het forum die al hoger dan de 3GHz zitten, met vrij normale koeling.
Mja van overclocken heb ik nog niet echt veel verstand.
Maar over 2 weken krijg ik me nieuwe kast met AMD XP 2100+
Die ga ik denk ik na een tijdje proberen over te klokken en heb al ged8 aan waterkoeling om ook te proberen.

Maar hier gebruiken ze een nieuw systeem van koeling ofzo :?

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

Verwijderd

Cool zeg!!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:35
Op woensdag 03 juli 2002 10:03 schreef jbernards het volgende:
Cool zeg!!
Ja -15°C is heel cool ja :+

The devil is in the details.

• Muse
  • Niet online
Inderdaad zeker niet de snelste zoals ze daar zeggen.
Maar ik zou wel graag wat meer willen weten over die speciale koeling. Is die nou echt zo speciaal of is het gewoon waterkoeling? Al komt die niet snel tot -15 graden, lijkt me. En deze moet toch wel hoger kunnen komen dan 3GHz of niet?
Ik kan het ook niet echt zien op die foto. :?

Verwijderd

3 GHz is for wussies ;)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/JCviggen/3340.JPG

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Op woensdag 03 juli 2002 09:59 schreef VIsje het volgende:

[..]

Mja van overclocken heb ik nog niet echt veel verstand.
Maar over 2 weken krijg ik me nieuwe kast met AMD XP 2100+
Die ga ik denk ik na een tijdje proberen over te klokken en heb al ged8 aan waterkoeling om ook te proberen.

Maar hier gebruiken ze een nieuw systeem van koeling ofzo :?
Na tis opzich niet zo nieuwe hoor. Volgens mij ist gewoone en vapochill dat daar staat. Is al een tijdje bekend hoor.

Afbeeldingslocatie: http://www.tvlokaal.com/content/showimg.xml?id=ce446c00_d4be_58a4_0067_5e8918102185&w=160&h=120

Aan dit plaatje is dus te zien dat de proc dus wordt gekoelt. Het is dus gewoon hetzelfde systeem als dabit wil gaan makn toch?

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op woensdag 03 juli 2002 11:31 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

Na tis opzich niet zo nieuwe hoor. Volgens mij ist gewoone en vapochill dat daar staat. Is al een tijdje bekend hoor.

[afbeelding]

Aan dit plaatje is dus te zien dat de proc dus wordt gekoelt. Het is dus gewoon hetzelfde systeem als dabit wil gaan makn toch?
Dabit maakt een phase change en draait er nu mee, wat hij gaat maken??? Volgens mij is het al gemaakt en word het alleen verbeterd.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• paradoXical
  • Laatst online: 20-02 14:21

paradoXical

The ParadoX

Idd Durdondude ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

die kast op de foto is ook gewoon een vapochill kast
Pagina: 1