I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Slotje
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Da's Smokey the Bandit ... werkt goed.Op woensdag 03 juli 2002 09:43 schreef roelandstoter het volgende:
Ik kan mij hier ergens een post herinneren van iemand die zijn 1,6 P4 naar 3,1 klokt, met waterkoeling/...
DiVX coderen in 1.15 uur
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Ehm ... ja maar niet alles werkt met dual CPUzz ...Op woensdag 03 juli 2002 09:52 schreef MetalfanBlackness het volgende:
dual: AMD Athlon XP 2200+ is ook al genoeg
En 1 CPU @ 3.1Ghz werkt altijd
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
39
Mja van overclocken heb ik nog niet echt veel verstand.Op woensdag 03 juli 2002 09:56 schreef Homedisc het volgende:
nou nou zo extreem is het totaal niet, je hebt al genoeg mensen hier rond "zwerven" op het forum die al hoger dan de 3GHz zitten, met vrij normale koeling.
Maar over 2 weken krijg ik me nieuwe kast met AMD XP 2100+
Die ga ik denk ik na een tijdje proberen over te klokken en heb al ged8 aan waterkoeling om ook te proberen.
Maar hier gebruiken ze een nieuw systeem van koeling ofzo
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Ja -15°C is heel cool jaOp woensdag 03 juli 2002 10:03 schreef jbernards het volgende:
Cool zeg!!
The devil is in the details.
Maar ik zou wel graag wat meer willen weten over die speciale koeling. Is die nou echt zo speciaal of is het gewoon waterkoeling? Al komt die niet snel tot -15 graden, lijkt me. En deze moet toch wel hoger kunnen komen dan 3GHz of niet?
Ik kan het ook niet echt zien op die foto.
Na tis opzich niet zo nieuwe hoor. Volgens mij ist gewoone en vapochill dat daar staat. Is al een tijdje bekend hoor.Op woensdag 03 juli 2002 09:59 schreef VIsje het volgende:
[..]
Mja van overclocken heb ik nog niet echt veel verstand.
Maar over 2 weken krijg ik me nieuwe kast met AMD XP 2100+
Die ga ik denk ik na een tijdje proberen over te klokken en heb al ged8 aan waterkoeling om ook te proberen.
Maar hier gebruiken ze een nieuw systeem van koeling ofzo
Aan dit plaatje is dus te zien dat de proc dus wordt gekoelt. Het is dus gewoon hetzelfde systeem als dabit wil gaan makn toch?
Dabit maakt een phase change en draait er nu mee, wat hij gaat maken??? Volgens mij is het al gemaakt en word het alleen verbeterd.Op woensdag 03 juli 2002 11:31 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Na tis opzich niet zo nieuwe hoor. Volgens mij ist gewoone en vapochill dat daar staat. Is al een tijdje bekend hoor.
[afbeelding]
Aan dit plaatje is dus te zien dat de proc dus wordt gekoelt. Het is dus gewoon hetzelfde systeem als dabit wil gaan makn toch?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.