1) De sim lock is ooit bedacht om ervoor te zorgen dat je niet na een maand van provider a naar provider b gaat, terwijl provider a een enorme korting heeft gegeven. Echter: als je de volle mep betaalt, waarom zou er dan een sim lock op zitten? Toch zijn de XDA's die je nu bij Officecenter haalt simlocked, ook al neem je geen abo en betaal je de volle prijs. Weet iemand of ze ook al ergens simlockvrij verkocht worden? Is voor ons erg belangrijk omdat we per se een Vodefone abo moeten hebben ivm roaming in Belgie / Frankrijk.
2) De kans is groot dat ie NIET simlock vrij te krijgen is. Heeft iemand ervaring met het unlocken van die XDA? We willen graag het volledige bedrag betalen, maar O2 voldoet gewoonweg niet.
3) Ik heb even geprobeerd: de Ipaq-3800-stekker van de GPS-muis van Tomtom past ook op de XDA. Omdat ie simlocked was, heb ik nog niet geprobeerd of de GPS software ook daadwerkelijk werkt, maar de connector is in elk geval passend. Zou ie pin-compatible zijn met de Ipaq 38xx serie?
2) De kans is groot dat ie NIET simlock vrij te krijgen is. Heeft iemand ervaring met het unlocken van die XDA? We willen graag het volledige bedrag betalen, maar O2 voldoet gewoonweg niet.
3) Ik heb even geprobeerd: de Ipaq-3800-stekker van de GPS-muis van Tomtom past ook op de XDA. Omdat ie simlocked was, heb ik nog niet geprobeerd of de GPS software ook daadwerkelijk werkt, maar de connector is in elk geval passend. Zou ie pin-compatible zijn met de Ipaq 38xx serie?
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP