Toon posts:

printen van webpagina papiermarge instellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een tabel van 646 pixels breedt.

Is het mogelijk de marge in te stellen voor de pagina zodat ik iets bredere tabellen kan maken en uitprinten?

Verwijderd

Google... zoeken op ScriptX

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Goedkoper: je maakt een printversie! Zonder absolute waarden dus :)

Verwijderd

Topicstarter
scriptx kost anders niks hoor, heb het net binnengehaald en ziet er goed uit. het enige is dat de gebruiker een soort van plugin moet hebben. (als ik het goed begrijp)

Een printversie zonder absolute waarden? maar dan wordt de tabel breder wanneer de tekst langer wordt. Toch?
Bij 646 pixels wordt nog net het meest rechtse lijntje ook afgedrukt. En is dus hiermee in princiepe de printable versie.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Test er eens mee zou ik zeggen. Ik zou het onzin vinden om een plugin aan te bieden om zoiets simpels uit te printen. Als je gewoon een lap tekst hebt in je browser en die niet aan een absolute breedte vastgesteld hebt dan print ie gewoon uit over de mogelijke print-grootte zeg maar.

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 12:38 schreef Bosmonster het volgende:
Test er eens mee zou ik zeggen. Ik zou het onzin vinden om een plugin aan te bieden om zoiets simpels uit te printen. Als je gewoon een lap tekst hebt in je browser en die niet aan een absolute breedte vastgesteld hebt dan print ie gewoon uit over de mogelijke print-grootte zeg maar.
Voordeel van ScriptX is dat je header/footer info zoals url, datum, paginanummering etc. kunt uitschakelen, zodat je zelf top,left,right,bottom margins kunt opgeven en de printer een clean output stuurt :)
Pagina: 1