Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Voor de Siemens fanŽs: de nieuwe C55
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.com/Daten/siecom/HQ/ICM/Internet/ICM_Unitwide/WORKAREA/ccp_icm/templatedata/Deutsch/file/binary/icmmp200206081-2-72dpi.jpg
volgens mij stelt dit toestel niet zo heel erg veel voor, maar het is weer eens wat anders dan een Nokia 3410 ;)

Voor meer info klik hier

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 07:53 schreef reboq het volgende:
[afbeelding]
volgens mij stelt dit toestel niet zo heel erg veel voor, maar het is weer eens wat anders dan een Nokia 3410 ;)

Voor meer info klik hier
Siemens site info

Er zit wel GPRS, Java en polyfone beltonen op :). Maar ik vind het model niet zo mooi.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 20:22

Korakal

Up up up!

hier wassie ook al gemeld en zijn nog een paar andere foto's te zien...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 10:40 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Siemens site info
Nou hier staan toch geen gegevens, alleen een verkooppraatje ;)

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 10:53 schreef reboq het volgende:

[..]

Nou hier staan toch geen gegevens, alleen een verkooppraatje ;)
Dat ook wel natuurlijk ;). Maar ook staat er iets over de andere functies zoals verwisselbare covers en opneembare ringtones. En ook high-res foto's, dus ik vond het wel interessant :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Ik vind hem echt niet mooi. Wat een klein beeldschermpje!!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op woensdag 03 juli 2002 11:04 schreef lucy1981 het volgende:
Ik vind hem echt niet mooi. Wat een klein beeldschermpje!!
of wat een groot toestel >:) :P

Verwijderd

De Siemens MT50 is een geil toestel en zal snel de markt veroveren voor het lichte prijskaartje

• o-fiel
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

o-fiel

Prof. Gek

Op woensdag 03 juli 2002 07:53 schreef reboq het volgende:
[afbeelding]

Voor meer info klik hier

[ Voor 7% gewijzigd door o-fiel op 20-05-2017 15:05 ]

• o-fiel
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

o-fiel

Prof. Gek

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/hq/hq_a50_0.jpg

de A50, Siemens gaat de goede kant op lijkt mij...:P

Verwijderd

mmm ziet er mooi uit ben alleen benieuwd hoe groot ie is!!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-11 08:56
de a50 gaat nog wel zo te zien. ik zag ook al de m50 en ook nu die c55 en ze zien er allebij niet uit :r
ook de nieuwe nokia's vind ik maar niks... nou vind ik zoiezo een nokia niks want die heeft iedereen al :D

ik pruttel nog wel even verder met m'n gratiz m35 :)

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Be inspired
Tja,misschien een goed idee voor de ontwerpafdeling van Siemens :?

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Topicstarter
idd, het is de laatste tijd net een bonte kermis, er is niet 1 toestel ( nou ja de V70 uitgezonderd) wat er een beetje fatsoenlijk uit ziet...

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

wat d8 je van de MT50... Die is dus echt wel supah geil :)

Verwijderd

Heb vandaag de siemens C55 aangeschaft en in tegenstelling tot jullie vind ik het wel een mooi dingetje. Veel functies vergeleken met mijn oude nokia 3210.

btw de "geile" MT50 is een bakbeest vergeleken met deze

Verwijderd

Iemand al ervaringen met deze gsm?

• Tooms
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 21:43
Ja ik heb hem gekocht en heb helemaal geen klachten erover. En dat gezeur over schermpje te klein, als je zo slecht kan lezen neem een bril. Ik vind het nogal meevallen. Functies zijn relaxed. Kortom ik vind het een goede aankoop van mezelf. _/-\o_ _/-\o_

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Van de week de siemens c55 gekocht. Mijn vorige foon (c35) had wat permanente hersenbeschadiging opgelopen, en was dringend aan vervanging toe.

Voor mensen die zo'n ding overwegen wat info:..

Uiterlijk:
Is een kwestie van smaak, ik vind het een mooi model: klein, afgeronde hoeken, geen uitsteeksels. De standaardkleur (blauw) is nogal lelijk, maar dat is nix wat een ander frontje niet op kan lossen.
-als die tenminste ooit te koop gaan zijn, nu (09/11/02) zijn ze nergens te vinden-

Fysiek:
Lekker licht, klein genoeg voor elke broek/jas/borst zak, maar groot genoeg om te zien liggen en vast te houden. De toetsen zijn prima te bedienen, en leveren goede feedback tijdens het typen (veel beter dan de c35!). Het scherm is duidelijk, goede layout en goed leesbaar.

Functies:
De c55 is een redelijk complete telefoon zonder al te veel toeters en bellen. Alles wat je kan verwachten van een nieuwe telefoon zit er op:
Picture+sound sms, ringtones, logo's, screensavers, spelletjes, allemaal ook te updaten/downloaden via WAP/GPRS. En je kan er ook mee bellen trouwens.

Verder natuurlijk een agenda, calculator, wekker, voicedialing en uitgebreide groepenfuncties.

Wat ontbreekt zijn een IR-poort en een kleurenscherm.

Siemens kan (helaas imho) niet achterblijven bij de andere fabrikanten en levert dus de meest achterlijke polyfone beltonen erbij. Gelukkig ook nog wat 'normale' geluiden voor de hetero's onder ons. En ja, de geestelijk achtergestelden kunnen ook zelf geluidjes opnemen en als beltoon gebruiken. Joepie.

Verder zijn er wat tril-profielen beschikbaar: combinaties van trillen, geluid en licht die ervoor moeten zorgen dat je zelfs in tijdens het luidruchtigste concert geen telefoontje meer mist.

Tot zover de redelijk standaard dingen, hierin verschilt de c55 niet erg van alle andere telefoons (voor zover ik dat kan beoordelen dan).

Pluspunten:
Duidelijk verbeterd tov de c35 zijn de sms-functies en de groepenfuncties. Beeld/geluid/telefoonnummers/standaardtext/URL invoegen in een smsje is een fluitje van een cent, smsje sturen aan een groep ook.
Ook handig is de mogelijkheid om zelf een commando te koppelen aan de menu-toets. Zo is je favoriete functie (nieuwe sms, internet, agenda, telefoonnummer, noem maar op) voortaan met 1 toets bereikbaar.
Ook handig: lijstjes met de laatste 10 gemiste/beantwoorde/gemaakte telefoontjes.

Minpunten:
-Trilfuncie staat aan of uit. Ondanks het feit dat je kunt kiezen voor verschillende profielen is het jammer dat je telefoon 1 minuut ligt te bibberen als je een smsje krijgt.
-Het uitgaan van de schermverlichting is ook niet instelbaar en staat imo te snel.
-Spelletjes starten erg langzaam.
-Zo'n beetje alles aan beeld en geluid is in te stellen, dan wel aan/uit te zetten, behalve de opstart/afsluit animatie ("beeldstijl"). Standaard kun je kiezen uit de schitterende stijlen 'vissen' en 'panda', die qua lulligheid absoluut niet voor elkaar onderdoen. Jammer, maar gelukkig zie je dat niet al te vaak.

Ondanks deze minpuntjes is de c55 een lekker toestel, en ik ben er erg blij mee :-)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hoeveel flash geheugen heeft die C55 eigenlijk? Lijkt mij dat ie meer als de MT50 heeft vanwege polyphone beltonen ('t is leuk, maar daar houd het ook op, ik zit me eerst te ergeren aan iemand die zijn radio aandoet voordat ik in de gaten heb dat het mijn telefoon is)
enne, high res foto's. Hoe bedoelen ze dat? Die plaatjes die je er op kan zetten zijn 2 kleurig en very low res.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Pagina: 1