🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Ik hoop het toch niet, want ik heb dezelfde HD's maar dan in 15GB uitvoering besteld en ga ze ook in raid draaien... Shit zeg, als dit waar is...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
'k ben ook het zelfde van plan maar "gelukkig" nog niet besteld. Dit is een interessant topic en blijft hopelijk ff boven tot er een antwoord is.
anders toch maar weer m'n omgebouwde "Promise Utlra 66" uit de kast
anders toch maar weer m'n omgebouwde "Promise Utlra 66" uit de kast
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Ik heb twee 30 Gb's (IBM DTLA ATA 100) op m'n KT7 Raid mobo. Loopt als een trein. In het boekje van het moederbord staan ze ook als voorbeeld genoemd. Overigens staan de Maxtor's ook genoemd. Ik ben er zeer over te spreken !
Pffffjuuuw, gelukkig.. thx
Kan je misschien wat gemiddelde data-transfer snelheden posten ?? dus in MB's per Sec. ?? (wanneer in RAID 0 config)
Ben wel nieuwsgierig
Kan je misschien wat gemiddelde data-transfer snelheden posten ?? dus in MB's per Sec. ?? (wanneer in RAID 0 config)
Ben wel nieuwsgierig
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Ik ga straks ook een KT7 kopen, maar niet de RAID versie. Ik heb al een Promise Fasttrak-100 met 4*IBM 30GB
Snelheden van > 80 MB/sec
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Problemen komen inderdaad regelmatig voor met IBM en tevens met Maxtor. Voor zover ik weet is de quantum LM inieder geval wel goed. Maarja als je zo'n IBM baby werkend kan krijgen...sneller en stiller...
op mijn kt7-raid lopen 2 ibm-etjes als een zonnetje
Wat halen jullie met sys-soft sandra allemaal ??
ik snap ut niet meer, op de site van HighPoint (www.highpoint-tech.com) wordt de IBM Deskstar 75GXP aangegeven als "test passed".
maar als ik dan met Abit of een winkel bel, zeggen ze dat er allemaal problemen zijn die varieren van data-verlies tot complete partities weg!
ik heb de schijven nu al besteld, ik hoop dat ze bij mij wel werken! als ik ze morgen binnen heb, ga ik gelijk ff benchen, en dan post ik wel wat resultaten!
maar als ik dan met Abit of een winkel bel, zeggen ze dat er allemaal problemen zijn die varieren van data-verlies tot complete partities weg!
ik heb de schijven nu al besteld, ik hoop dat ze bij mij wel werken! als ik ze morgen binnen heb, ga ik gelijk ff benchen, en dan post ik wel wat resultaten!
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Heb ook een KT7-R met 2x 30GB 75GXP in Raid 0... werkt als een tiet en ben nog nix kwijt
ah, heb de hd's net geinstalleerd, ben nu aan het formatteren, straks als ik win erop heb staan, post ik wel wat screenshots van Sandra enzo. ik ben benieuwd....
Verwijderd
ik heb mijn KT7- raid met 800 at loop op 880 met raid o twee schijven van 30,7gb maxtor 7200t geforce 2gts en sound live
wil ik niet meer kwijdt loop echt lekker
beter als mijn plll733
wil ik niet meer kwijdt loop echt lekker
beter als mijn plll733
Aha, ok, ik heb net ook effe op de site van highpoint gekeken, mijn 13,5 IBM DJNA staat er ook tussen. Nu dus effe op zoek naar een 2e IBM schijfje...
Ga ik 'm ook es in raid0 laten draaien.
Ga ik 'm ook es in raid0 laten draaien.
nou, die problemen zullen wel gelul zijn, het zaakje draait bij mij ook zonder problemen, en het is SNEL!!! Windows Me staat in 5 sec op het scherm!! kewl man!
nou mijn maxtors draaien dus
zitten niet eens op de raid mar op de gewoone ide doen ze geen UDMA ==> mega problemen
als udma= uit dan geen problemen
maxtor 20,4 GB 7200rpm en 17,4 GB 5400rpm
op de raid start hij niet eens op :r:r:r:r
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
zitten niet eens op de raid mar op de gewoone ide doen ze geen UDMA ==> mega problemen
als udma= uit dan geen problemen
maxtor 20,4 GB 7200rpm en 17,4 GB 5400rpm
op de raid start hij niet eens op :r:r:r:r
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Pagina: 1