Beonex communicator

Pagina: 1
Acties:

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Zijn er hier mensen die beonex gebruiken, dat is een mozilla-browser gericht op gebruiksgemak en vooral snelheid...draait hier wel sneller dan mozilla en gebruikt minder geheugen.

http://www.beonex.com/

oh ja, is natuurlijk multi platform

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Zal morgen eens kijken of dat bevalt. :)

Verwijderd

Hoe gaat ie met o.a. java en flash om? En draait ie ook goed op crappy IE georienteerde sites

• blouweKip
Op de site stonden aparte java en flash plugins, ik neem aan dat hij sites verder normaal rendered, dwz ms-only tags en scripting zut zal wel niet werken (het is tenslotte gewoon gecko)

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:47

deadinspace

The what goes where now?

Hmm, wat zou hij precies voor meerwaarde hebben boven Galeon (behalve de afwezigheid van Gnome-dependancy) ?

• blouweKip
Niet superveel als je in linux werkt denk ik

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:47

deadinspace

The what goes where now?

Op woensdag 03 juli 2002 03:44 schreef blouweKip het volgende:
Niet superveel als je in linux werkt denk ik
Ah, hij is er ook voor Windows (had net niet naar de download-sectie gekeken van die site). Dat maakt hem wel interessant.

Weet iemand hoe hij zich verhoudt tot kmeleon dan? Kmeleon is ook een Mozilla-derivative voor Windows.

• blouweKip
Ik heb m net gestest in windows en hij is nog steeds net zo snel als mozilla, die op zn beurt (bij mij iig) ongeveer zo snel is als IE 6, maar k-meloen is nog steeds sneller

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Het grote verschil met K-meleon en galeon is, dat beonex niet alleen gecko (de rendering engine) gebruikt, maar ook het hele venstersysteem, mailclient, noem maar op. In principe is het een gefinetunede Mozilla (voor minder ervaren gebruikers) i.t.t. een heel andere browser rond dezelfde rendering engine. Mijn pa heeft hem een tijdje naar tevredenheid gebruikt, maar hij zit nu op Moz1.0 tot de nieuwe Beonex uitkomt (wacht nog op 1 Moz bug als ik het goed heb).

Zoef

Pagina: 1