ik heb nog een oud account staan waarvan ik het wachtwoord niet meer weet. ik heb daar toen een keer het e-mail adres veranderd maar zonder verder te kijken verkeerd getypt. als ik nu het wachtwoord wil aanvragen wordt hij automatisch gestuurd naar dat adres wat dus eigenlijk niet bestaat. is het mogelijk om het e-mail adres toch te wijzigen of dat wachtwoord naar mijn andere mail te sturen? opzich zou het ook niet uitmaken als het account gewoon weggehaald wordt.
Je mag toch maar een account hebben
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Ik zie 2 accounts staan die beide hetzelde mailadres hebben. EN je mag maar 1 account hebben.
kan je dat ene account weggooien dan? mrmagoo835 was het
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 09:31
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
kan, zal gebeuren. Maar op clonen staat een strafOp woensdag 03 juli 2002 01:56 schreef patryk het volgende:
Verwijderd
Dat account heb ik gebannedOp woensdag 03 juli 2002 01:56 schreef patryk het volgende:
Ik denk dat wij dat wel bepalen en daarbij naar de context kijkenOp woensdag 03 juli 2002 01:59 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
kan, zal gebeuren. Maar op clonen staat een straf
dank je! ik had een jaar geleden toen maar deze aangemaakt vanwege dat geouwehoer met die mail. alsnog dan sorry voor het ongemak ervan
misschien heeft hij een Identiteitscrisis?Op woensdag 03 juli 2002 16:42 schreef Identiteitscrisis het volgende:
waarvoor wilde je je oude account dan opeens gebruiken?
(just wondering)
inkoppertje
Verwijderd
yep, like meOp woensdag 03 juli 2002 16:44 schreef Nielsz het volgende:
[..]
misschien heeft hij een Identiteitscrisis?
inkoppertje
- We Are Borg
Sorry, zal me er niet mee bemoeienOp woensdag 03 juli 2002 02:01 schreef Nelske het volgende:
[..]
Dat account heb ik gebanned
[..]
Ik denk dat wij dat wel bepalen en daarbij naar de context kijken
Waarom werken die lite msn smilies niet
- We Are Borg
Ben niet volwassen, ik EIS msn hieroOp woensdag 03 juli 2002 19:38 schreef HlpDsK het volgende:
Omdat MSN niet voor volwassen is
Verwijderd
misschien had je het niet helemaal door, maar alleen de modjes/adjes stellen hier eisen (aan ons)Op woensdag 03 juli 2002 23:32 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Ben niet volwassen, ik EIS msn hiero
Pagina: 1