Alone in the dark 4 .. 11,95 euro bij de FRS !!

Pagina: 1
Acties:

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar ik doe het toch.. >:) Ik heb dus vandaag bij de Free Record Shop "Alone in the Dark 4" gekocht voor een bedrag van 11,95 euro! Zo oud is deze game toch nog niet.. :? Ik ben er iig zeer blij mee, want dit is toch een zeer mooi spel, wanneer je tenminste van dit genre houd.. Dus voor iedereen die ook deze game wil.. Je weet waar je moet wezen nu!! 8-)

Verwijderd

Tis echt kattepis vergeleken met Resident Evil .

Dit is echt : Deur is toe , zoek sleutel , zoek volgende gesloten deur

Verwijderd

Wellicht. Er gaat niets boven RE. Maar ik heb toch met veel plezier Alone in the dark 4 gespeeld. Ik ben even de namen kwijt maar je hebt die man(das meer schieten enzo) en je hebt de vrouw. Die laatste is meer echt adventuren.

Het is zowiezo heel erg mooi, vooral die zaklamp voegt iets extra's toe. Het nadeel is weer die laffe vijanden uit het niets. Toch vind ik het wel scary allemaal hoor ook het verhaal is erg spannend. Als je al die boeken leest krijg je toch wel een bepaald gevoel.

Ik heb hem al 2x met beide characters uitgespeeld, terwijl ik een diehard RE fan ben(en ook de oude alone in the dark spellen) dus dat zegt genoeg :)

ps. voor uitdaging moet je toch maar eens met die vrouw spelen, minder schieten en meer puzzelen

Verwijderd

Resident evil is helemaal gaar

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 09:17 schreef EggsTC het volgende:
Resident evil is helemaal gaar
Come again? Zeker nog nooit RE2 gespeeld? Of je houdt niet van het genre, maar in dat geval moet je gewoon niet reageren(imo)

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:10
Op woensdag 03 juli 2002 09:25 schreef H3!N het volgende:

[..]

Come again? Zeker nog nooit RE2 gespeeld? Of je houdt niet van het genre, maar in dat geval moet je gewoon niet reageren(imo)
Wat voor spel is het eig? Adventure?

ik zoek wel, sorry :P

Ik zoek eig nog een mooie adventure (mag met iets actie ;)) voor de PC. RE(2/3) is alleen voor Playstation?

Verwijderd

RE is iig erg goed, maar AITD4 is ook niet slecht. Best goed verhaal en vooral een hele enge sfeer (zo eng, dat ik het nog steeds niet heb uitgespeeld :))

• Marcj
Ik denk dat ik hier ook ff bij FRS ga kijken :)

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:59
Ik heb hem in de kalverstraat gehaald voor dat bedrag , maar wel al 7 weken terug ofzo :)

Verwijderd

Hij staat al een jaar lang op mijn pc :)
Ik was maanden terug weer eens begonnen, maar door andere spellen was ik gestopt. Het heeft een hele enge sfeer vooral omdat alles mega donker is en je dus alleen iets kan zien met die zaklamp.... dus als je je omdraait er staat een genetisch gemanipuleerde zombie achter je moet je niet schrikken :P

Ik moet nog steeds ff claire afmaken(zo heet ze geloof ik)

• Marcj
ik ben net even naar Free Record Shop hier in Emmen geweest, en daar kost ie dus nog wel € 45,95 :(
Zoiets mag toch helemaal niet :?
Pagina: 1