Toon posts:

Waar Terratec Xlerate Pro kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes,

Ik ben van een plan een nieuwe geleuidskaart te kopen. Mijn oog viel op de echte gamers kaart van Terratec. Alleen nou weet ik niet waar ik hem kan kopen. Ik heb bij de search en vraag&aanbod gekeken maar geen resultaat.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 16:22
probeer de pricewatch eens :7
of ga op je gemakkje googleën(niet nederlands woord)

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 14:31

Millennium

Bug free !!!

De Terratec Xlerate PRO is een mooie kaart.

Maar onthoud dat er geen (niet goed werkend iig) drivers zijn voor win2000/XP
Tevens mocht je een VIA chipset op je moederbord hebben, hem je kans op vastlopers en stotterend geluid.

Rampen bak 2004

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 13:01

Flotter

Pelipper!

Op woensdag 03 juli 2002 10:12 schreef Millennium het volgende:
De Terratec Xlerate PRO is een mooie kaart.

Maar onthoud dat er geen (niet goed werkend iig) drivers zijn voor win2000/XP
Tevens mocht je een VIA chipset op je moederbord hebben, hem je kans op vastlopers en stotterend geluid.
Ik heb hier een XLerate Pro op een mobo met VIA KT133 chipset, maar nog nooit problemen gehad (da's onder Win98 SE). Als je Windows, de VIA 4in1- en Vortex2-drivers in de juiste volgorde en op de juiste manier installeert valt't volgens mij best wel wat mee.

Enne, je weet dat Aureal (de chipbakker) failliet is? :'( Dus nieuwe drivers komen er niet. Voor Win98 geen probleem, maar met nieuwe Windows-versies weet ik het niet...

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Je mag van geluk spreken als je nog een winkel vindt die die kaarten verkoopt. Ze worden al 2 jaar ofzo niet meer gemaakt.

Verwijderd

Ik heb er hier nog 1 liggen. Mail me als je het wilt hebben. kwitterick@hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat er dan geen drivers meer van komen. Ik vond het goede kaart, maar ik ga toch maar voor een andere kaart zoeken...
Pagina: 1